عمومی

چگونه محتوای خود را متمایز کنید

چگونه محتوای خود را متمایز کنید

از آنجایی که هوش مصنوعی مولد راه خود را برای تسلط بر صنعت بازاریابی دیجیتال باز می کند، کسب و کارهای بیشتری از آن برای تولید محتوا استفاده می کنند.

در حالی که من از خودکار دفاع نمی کنم. -تولید محتوا با استفاده از ChatGPT یا موارد جایگزین، این واقعیتی است که ما با آن سر و کار داریم: آسان است برای ایجاد یک کپی مناسب با استفاده از هوش مصنوعی مولد و در حال حاضر، رتبه بسیار خوبی دارد.

در این اقیانوس از محتوایی که به راحتی ایجاد می شود، کپی شما چگونه برجسته می شود؟

این که آیا از هوش مصنوعی برای تولید محتوا یا نوشتن آن استفاده می کنید به صورت دستی، گم شدن در حجم بسیار زیاد محتوای این موضوع برای آن بسیار آسان خواهد بود.

در اینجا چند روش برای ایجاد محتوای لمسی انسانی وجود دارد که در جستجو و در رسانه‌های اجتماعی برجسته و عملکرد خوبی داشته باشد:

وبلاگ درباره علایق شما

هرکسی که پستی را شروع کرده است که قصد دارد آن را یک تفسیر کوتاه در مورد علاقه شخصی خود باشد و فقط به یک مجموعه ۳۰۰۰ کلمه ای و سه قسمتی تبدیل شود، همه چیز را در مورد وبلاگ نویسی با اشتیاق می داند.

موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید و اطلاعات زیادی درباره آن دارید. حتی اگر مستقیماً به جایگاه شما مرتبط نباشد، احتمالاً می‌توانید راهی برای اعمال این مفهوم در مورد چیزی پیدا کنید.

اگر برای نوشتن وقت ندارید، نویسندگان پرشور را پیدا کنید!

چند مورد غیرمنتظره را درج کنید محتوا

تقریباً تضمین شده است که منابع بی‌پایانی از عکس‌های موجود در هر موضوعی که ممکن است بخواهید، وجود داشته باشد. این بدان معنا نیست که باید از آنها استفاده کنید.

از چیزی کمی کمتر کلیشه ای یا مستقیم استفاده کنید. یک جناس خنده دار پیدا کنید و از یک عکس برای نشان دادن آن استفاده کنید. یک ویدیوی مبهم اضافه کنید که فقط برخی افراد ممکن است به آن اشاره کنند. محتوای سازندگان کمتر شناخته شده را به اشتراک بگذارید که دوست دارید به تبلیغ آنها کمک کنید. فقط در انتخاب های بصری خود، هر چه که هستند، خسته نباشید. برای مثال، می‌توانید با استفاده از وبکمیک های مرتبط (با اجازه سازنده). یا می‌توانید از Canva برای ایجاد یک تصویر اصلی استفاده کنید.

Inject Your شخصیت با نیروی کامل

اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد برای برجسته شدن هستید، خبر خوب! شما در حال حاضر تمام آنچه را که نیاز دارید دارید. شما منحصر به فرد هستید.

بهترین مقالات آنهایی هستند که لحن نویسنده خود را دارند. اگر یک مقاله فنی خشک می سازید، این کار نمی کند. اما برای آموزش‌های معمولی‌تر، تقویت شخصیت خود از طریق کلماتتان راهی عالی برای جذاب‌تر کردن همه چیز است.

وقتی محتوا جالب است، افراد بیشتری تا آخر می خوانند. آنها همچنین آن را به اشتراک می گذارند، بنابراین افراد بیشتری می خوانند.

در مورد آنچه تجربه کرده اید صحبت کنید. پس از همه تجربه دست اول تنها چیزی است که گوگل نیاز دارد.

گروه را دنبال نکنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه هر لیستی در یک موضوع خاص از مثال های مشابهی برای اثبات استفاده می کند. نقطه نظر آنها یا همان موارد “بهترین”؟

مطمئنا، این اغلب به این دلیل است که آنچه آنها فهرست کرده اند بهترین است. اما برای جلوگیری از تکراری نشدن چیزها، می‌توانید هر چقدر که لازم است مغرضانه رفتار کنید.

سعی کنید برخی چیزها را در آن جا بیاندازید که ممکن است به معنای سنتی بهترین نباشند، اما ویژگی‌های خاصی دارند. که آنها را برای شما قابل توجه می کند. این مجموعه شماست، نه کس دیگری، بنابراین می توانید با معیارهای خود دنبال کنید. حتی اگر برخلاف نظر عمومی باشد.

فرمت های منحصر به فرد را بیابید

در زمانی که وبلاگ نویسی را شروع کردم، ابزارهای زیادی را بررسی کردم و همیشه با جدول مقایسه ای نتیجه می گرفتم که ویژگی های منحصر به فرد، قیمت ها و چند یادداشت من به سرعت به عنوان یک بازبین ابزار با قالبی بسیار کاربرپسند شناخته شدم که به خوانندگان این امکان را می دهد تا به سرعت راه حلی را انتخاب کنند که متناسب با نیازها و بودجه آنها باشد.

< چیزی منحصر به فرد و خواننده پسند برای متمایز شدن پیدا کنید. این می تواند یک چک لیست قابل دانلود، یک ساختار منحصر به فرد یا هر چیز دیگری باشد که محتوای شما را مفیدتر کند. به این فکر کنید که هنگام خواندن مقاله خود چه چیزهایی برای شما مفید است و از آنجا بروید. قرار دادن خواننده خود در اولویت بهترین تاکتیک بهینه سازی است.

محتوای خود را مجدداً هدف گذاری کنید

تغییر منظور کردن محتوا بهترین راه برای ارائه ایده ها و قالب های منحصر به فرد است. همچنین این تنها راه ایجاد کارت ویزیت دیجیتال موثر که به طور مؤثر خوانندگان رسانه های اجتماعی را از چندین کانال به قیف تبدیل شما هدایت می کند.

محتوای خود را به این موارد تغییر دهید:

سبک خود را توسعه دهید

شما محتوا را در وبلاگ قرار می دهید، نه گزارش هزینه می نویسید. آن لحن خفه‌کننده و رسمی را از دست بدهید و به جای آن، با چیزی بیشتر در جنبه‌های معمولی بروید. این دقیقاً با تزریق شخصیت شما انجام می شود.

به عنوان مکالمه با اینترنت فکر کنید. ممکن است گفتگویی شایسته اسکار نباشد، اما شما را به خواننده متصل می کند و محتوای شما را قابل دسترس تر می کند. همچنین نشان می‌دهد که شما برای خود خوانندگان می‌نویسید، نه به این دلیل که می‌خواهید رتبه‌بندی گوگل خود را افزایش دهید.

نتیجه‌گیری

هیچ راه قطعی برای به دست آوردن شما وجود ندارد. محتوا متوجه شد تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید آثار جالب، آموزنده یا قابل اشتراک گذاری بسازید که دیگران می خواهند از آنها لذت ببرند و به دیگران نشان دهند. وقتی در تحویل خود صادق باشید، این کار بسیار ساده‌تر از آنچه تصور می‌کردید می‌شود.

چیزهای بیشتری وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند برجسته شوید: برخی از آنها را خودتان کشف خواهید کرد. در بقیه موارد به شما کمک خواهیم کرد بیایید بگوییم، این تازه شروعی برای یافتن صدای خود به صورت آنلاین و شنیدن آن است!

تصویر: گرد آلتمن از Pixabay


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی