عمومیمقالات

چگونه شرکت های Millbrook تجربه درون دفتری را دوباره اختراع کردند برای کارمندان

چگونه شرکت های Millbrook تجربه درون دفتری را دوباره اختراع کردند
برای کارمندان

در حالی که بسیاری از شرکت ها بر جابجایی کارمندان از خانه تمرکز کرده اند “بازگشت به کار،” Millbrook Companies – که شامل سه شرکت بازاریابی و ارتباطات است – رویکرد متفاوتی در پیش گرفت. رهبران میلبروک به جای یافتن یک ساختمان اداری سنتی به عنوان دفتر مرکزی، با اتاقک ها، آبسردکن ها، اتاق های هیئت مدیره و دفاتر گوشه ای، ماموریتی را برای یافتن فضای مناسبی برای جمع آوری معنای واقعی کار ترکیبی انجام دادند.

داریوش، بنیانگذاران میلبروک. فیشر و جسی بوسکوف با تیم طراحی زن و شوهر کریس مک‌کری و گریس هال از McCray & Co.، یک استودیوی طراحی مستقر در آستین، برای ساختن یک “خانه دور از خانه” همکاری کردند. این تیم بازسازی کامل یک خانه ۱۸۱ ساله و املاک اطراف آن (که قبلا به عنوان املاک بولدین شناخته می شد) در منطقه ای منزوی و سرسبز در مرکز آستین انجام شد. پردیس میلبروک به دست آمده اکنون شامل پنج ساختمان، دو زمین تریکبال، یک غرفه عایق صدا برای پخش پادکست، یک فواره و باغ های متعدد و فضاهای کاری در فضای باز است.

این مفهوم “خانه دور از خانه” راهی را ارائه می دهد. برای کارفرمایان برای بازسازی راحتی خانه و در عین حال تشویق به همکاری در فضاهای کاری مشترک. کارمندان مستقر در آستین Millbrook، حدود ۶۰ نفر، این گزینه را دارند که برنامه های ترکیبی خود را ایجاد کنند. الف>، رفت و آمد از ملک تاریخی برای ملاقات های حضوری یا کار از خانه هر طور که می خواهند. علاوه بر این، دفتر مرکزی جدید به عنوان یک فضای همکاری پرکاربرد برای کارمندان خارج از شهر و گردهمایی های شرکت بزرگ عمل می کند. برای آن بازدیدکنندگان و کارمندان روزانه، طراحان به زمان در دفتر را بسیار لذت بخش تر، جذاب و مشارکتی کنید.

کار پل زدن و خانه برای کارمندان Millbrook

زمانی که طراحان و رهبران شرکت Millbrook به دنبال فضای مناسب برای حمل شرکت خود در دهه‌های آینده بودند، مک‌کری می‌گوید که آنها می‌خواستند مدل سنتی دات‌کام را بهبود بخشند، «جایی که شما دارای یک منطقه بازی بزرگ؛ منطقه بزرگ و بزرگ؛ بزرگ، احساس باز؛ بسیاری از پینگ‌پنگ و بازی‌ها و چیزهایی که دیدیم یک حرکت بزرگ برای فیس‌بوک و بسیاری از آن شرکت‌ها بود.»

در عوض، آنها به دنبال آوردن طبیعت به کارمندان، چه در داخل و چه در خارج بودند.

millbrook employee window seat 1024x682 - چگونه شرکت های Millbrook تجربه درون دفتری را دوباره اختراع کردند
برای کارمندان
عکس با اجازه ©جان دیویدسون

مک‌کری در مورد این ملک می‌گوید: «وقتی میلبروک را دیدم… کاملاً جادویی بود. به نظر می‌رسد به سؤالی که بسیاری از رهبران درباره چگونه کارمندان را به محیط کار برگردانیم. «ما خیلی راحت از خانه هایمان کار می کنیم مک‌کری می‌گوید و مجبور نیستیم به شکل خاصی لباس بپوشیم یا سوار ماشین‌هایمان شویم و در ترافیک باشیم. «بازگشت به سر کار منفی‌های زیادی وجود دارد.»

بنابراین، میلبروک به جای محیط‌های حساس‌تر که ممکن است شامل بازی‌های ویدیویی و غذای میان‌وعده باشد، فضایی مسکونی با راحتی شخصی را انتخاب کرد. به عنوان مثال، سگ های کارمندان در Millbrook مورد استقبال قرار می گیرند. شلوار ورزشی هم همینطور. این فضا به حفظ حریم خصوصی اجازه می‌دهد، با مناطقی که افراد می‌توانند از آن جدا شوند و تماس‌های تلفنی بگیرند یا کارهای مستقل انجام دهند، و همکاری، با مناطق بزرگ‌تر برای دور هم جمع شدن.

آن را بسازید و خواهند آمد

دستیابی به فضا به خودی خود یک شاهکار بود. بازسازی با رنگ آمیزی تمام دیوارها به رنگ سفید آغاز شد تا آنها یک بوم خالی داشته باشند. اما قبل از اینکه بتوانند به دکوراسیون فکر کنند، باید لوله‌کشی قدیمی و تعدادی ارتقاء را دنبال می‌کردند تا این ملک در عین احترام به ماهیت تاریخی ملک، مطابق با ADA باشد.

فیشر می‌خواست هر اتاق اتاق متفاوتی داشته باشد. vibe، برای تطبیق وظایف و حالات مختلف در طول یک روز کاری. آن‌ها میزهای ایستاده، مبل‌های راحت، آشپزخانه‌ای خانگی اما جادار برای جمع شدن روی یک ساندویچ و یک اتاق جلسه بزرگ با انواع صندلی‌ها که تا ۴۰ نفر را در خود جای می‌دهد، نصب کردند. حمام‌های خصوصی وجود دارد که می‌توانید پس از بازی در یکی از دو زمین پیکل‌بال دوش بگیرید.

«تفاوت بین Millbrook و پردیس‌های اداری بزرگی که ما با شرکت‌های بزرگ فناوری مرتبط کرده‌ایم، به مقیاس و مقیاس کاهش می‌یابد. فیشر می گوید. «میلبروک ۱٫۳ هکتار باغ، فواره، زمین های پیکلبال و پنج ساختمان ساخته شده با آهن فرفورژه است. ، سنگ و آسیاب کاری که قدمت آن به اواسط دهه ۱۸۰۰ باز می گردد، به این ملک احساس سرسبزی و زندگی می بخشد که شباهت بیشتری به یک خانه در کشور دارد.”

millbrook office pickleball courts 1024x682 - چگونه شرکت های Millbrook تجربه درون دفتری را دوباره اختراع کردند
برای کارمندان
عکس با اجازه ©JD Swiger

این چالش بود، هال می‌گوید: «چگونه این موضوع را آنقدر جالب و جذاب کنیم که افرادی که از خانه کار می‌کنند از آمدن به آنجا هیجان‌زده شوند؟» و، “آیا این فضایی خواهد بود که آنها می خواهند بفهمند چگونه از آن استفاده کنند؟”

وقتی مردم شروع به چکیدن کردند، در ابتدا کاملاً متوجه نشدند که “کل مکان فقط گسترده است؟” هال می گوید. اما کارمندان از زمان رونمایی در ۳۰ اکتبر به راحتی در آنجا مستقر شده اند. و هنگامی که کارمندان تصمیم می‌گیرند شخصاً در آنجا کار کنند، فیشر می‌گوید که هدف این است که از آن زمان با هم استفاده کنیم.

«احساس خانه‌دار میلبروک نتیجه عدم علاقه مشترک ما به ۹-به- معمولی بود. ۵ محیط، که هر چند این به نظر کلیشه ای باشد، معمولاً با نور فلورسنت، کابین ها و وسایل آشپزخانه صنعتی تعریف می شوند. «و پس از همه‌گیری، وقتی بسیاری از ما متوجه شدیم که ممکن است همان‌قدر که روی کاناپه‌هایمان کارآمد روی میزهای اختصاص داده شده بودیم، چرا از مدل اداری معمولی دوری نکنیم؟ ما آن‌ها را تشویق می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی زمانی برای تماس حضوری با افراد دیگر در غلافشان یا صرف ناهار با افراد جدید، بهترین استفاده را ببرند، بنابراین قرار گرفتن در همان مکان با همکارانشان ارزشمند است.»

<بازده فضای اداری جدید Millbrook

او می‌گوید: مزایای ملموسی که فیشر از سرمایه‌گذاری در این فضا دیده است، این سفر را ارزشمند کرده است – و سپس مقداری.

تیم‌های مختلفی که شرکت‌های Millbrook را تشکیل می‌دهند، بسیار نزدیک‌تر از آنچه که تاکنون دیده‌ایم کار کرده‌اند و تعداد بی‌سابقه‌ای از پروژه‌های مشتری را ایجاد کرده‌اند که انواع مختلف خدمات تخصصی ارائه‌شده ما را با هم ترکیب می‌کنند.

فیشر می‌افزاید: «در ماه‌های پس از رونمایی، «ما شاهد افزایش قابل‌توجهی در کسب‌وکارهای جدید و تمدید کمپین‌ها نسبت به ماه‌های مشابه در سال‌های گذشته بودیم». اگرچه ما ارزش مالی حاصل از سرمایه گذاری در ساخت این فضای شگفت انگیز را می بینیم، بازده بسیار فراتر از آن است. ROI لزوماً نیازی به پول ندارد – بازده نیز از ارزشی است که برای کارمندان ما فراهم کرده است. شادی و لذت آنها در دفتر کاری است که ما بسیار اولویت داریم و شاهد بازدهی عالی در این زمینه بوده ایم.»

این مقاله در ابتدا منتشر شد. در شماره مه/ژون ۲۰۲۳ از مجله SUCCESS. عکس با اجازه ©جان دیویدسون

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - چگونه شرکت های Millbrook تجربه درون دفتری را دوباره اختراع کردند
برای کارمندان
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی