عمومی

چگونه در TikTok بازدیدهای بیشتری داشته باشیم

چگونه در TikTok بازدیدهای بیشتری داشته باشیم

TikTok یک پلت فرم بسیار ارزشمند برای کسانی است که به دنبال افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی هستند. چه یک تأثیرگذار باشید و چه از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی حساب کسب و کار خود استفاده می کنید، TikTok می تواند نقشی اساسی برای شما ایفا کند.

با این حال، دریافت بازدیدهای بیشتر از TikTok می تواند چالش برانگیز باشد، اما بخش مهمی از TikTok است. موفقیت این مقاله به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید بازدیدهای بیشتری از TikTok داشته باشید تا حساب TikTok خود را رشد دهید.



“نمای” TikTok چیست؟

اجازه دهید ابتدا مشخص کنیم که یک Tiktok چیست؟ مشاهده.» بازدیدهای TikTok به تعداد دفعاتی که یک ویدیو در TikTok تماشا می شود اشاره دارد. TikTok و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازدیدها را بر اساس تعداد دفعاتی که اعضا یک‌بار ویدیو را تماشا کرده‌اند، اندازه‌گیری می‌کنند، و همچنین بررسی می‌کنند که آیا اعضا برای تماشای ویدیو برمی‌گردند یا نه.

برای دریافت بازدید در TikTok، باید این کار را انجام دهید. برای وادار کردن مردم به تماشای چندین بار ویدیوی شما ضروری است تا الگوریتم TikTok ببیند که ویدیوی شما محبوب است و آن را به سایر بینندگان نشان دهد. این همچنین می‌تواند برای کسانی مفید باشد که به دنبال نحوه دریافت دنبال‌کنندگان بیشتر در TikTok هستند.

TikTok برای هر بازدید چقدر پرداخت می‌کند؟

سازندگان TikTok به صندوق سازندگان TikTok متکی هستند، که در صورت محبوبیت ویدیوی خود، به کاربران پول پرداخت می کند. هیچ قیمت استانداردی برای مبلغ پرداختی TikTok برای هر بازدید وجود ندارد. با این حال، تخمین زده می شود که TikTok برای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدیوهای TikTok حدود ۰٫۰۲ دلار و ۰٫۰۴ دلار پرداخت می کند. بسته به تعداد بازدیدها، تعداد فالوورهای حساب، میزان تعامل و سایر عوامل، مقدار می تواند متفاوت باشد.

چه نوع ویدیوهایی در بین کاربران TikTok محبوبیت بیشتری دارند؟

بسیاری از انواع ویدیوها در بین کاربران TikTok محبوب هستند، زیرا در واقع ایجاد محتوای جذاب است. که با اعضای TikTok طنین انداز می شود.

محتوای بسیار متنوعی در TikTok وجود دارد، و افزایش بازدیدها فقط مربوط به ساخت ویدیویی درباره یک موضوع است. شما شخصاً علاقه مند هستید و اطلاعاتی در مورد آن دارید که می توانید به اشتراک بگذارید. سایر ویدیوهای TikTok که معمولاً محبوب می شوند، ویدیوهای خنده دار هستند یا از ویژگی های TikTok مانند صدا یا ویدیوی پرطرفدار استفاده می کنند.

برخی از محبوب ترین ویدیوهای TikTok از موارد زیر است:

  • خنده دار Lipsync با صداهای پرطرفدار
  • نحوه ساخت ویدیو
  • موسیقی ویدیو
  • محتوای آموزشی، مانند ویدیوها و آموزش های آموزشی
  • سفر و محتوای سبک زندگی
  • مطالب DIY و خانگی
  • مالی شخصی و سرمایه گذاری
  • آرایش و زیبایی
  • ویدیوهای حیوانات

svg%3E - چگونه در TikTok بازدیدهای بیشتری داشته باشیم

چگونه در ویدیوهای TikTok بازدید داشته باشیم

اگر در حال یادگیری نحوه استفاده از TikTok برای تجارت هستید، بازدیدهای بیشتر می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مخاطبان مرتبط را پیدا کنید و هم بازدیدهای ویدیو و هم نرخ تعامل را برای ویدیوهای TikTok خود افزایش دهید. به این صورت است:

۱٫ از هشتگ‌ها استفاده کنید

هشتگ‌ها یکی از راه‌های اصلی کاربران برای یافتن ویدیوی شما هستند، چه با ضربه زدن روی هشتگ یا استفاده از نوار جستجو. علاوه بر این، هشتگ ها نحوه دسترسی بالقوه شما به صندوق سازندگان TikTok هستند – به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد هشتگ های خود استراتژیک باشید. برای مثال، می‌توانید از یک هشتگ پرطرفدار و سایر هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید و همان هشتگ را در سراسر محتوای خود نگه دارید تا مخاطبان هدف خود را آسان‌تر پیدا کنند.

۲٫ چندین ویدیو بارگذاری کنید

نمایه TikTok شما باید فعال و فعال به نظر برسد تا بازدیدهای بیشتری را برای ویدیوی خود به دست آورد. بنابراین همانطور که ویدیوهای دیگر ایجاد می کنید و از هشتگ های مناسب استفاده می کنید، TikTok ویدیوهای شما را اولویت بندی می کند زیرا مشاهده می کند که یک حساب فعال دارید.

ایجاد یک قیف محتوای معمولی تضمین می کند که همیشه محتوای جدیدی در نمایه خود داشته باشید و نگه دارید. وضعیت حساب آن به علاوه، اگر از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید، کاربران می‌توانند هنگام جستجوی آن عبارات، تمام محتوای شما را ببینند و پیدا کردن محتوای ویدیوی شما را آسان‌تر می‌کند.

۳٫ از صداهای پرطرفدار استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های افزایش بازدید برای ویدیوهای خود استفاده از صداهای مختلف و صدای پرطرفدار است که TikTokers به ​​دنبال آن است.

می‌توانید صداهای پرطرفدار را از طریق دکمه «ایجاد» در TikTok کشف کنید و به صداهای پرطرفدار دیگری که سازندگان TikTok برای الهام گرفتن برای ویدیوهای خود استفاده می‌کنند نگاه کنید. استفاده از صدای پرطرفدار می‌تواند روشی قدرتمند باشد زیرا کاربران راه دیگری برای کشف ویدیوی شما خواهند داشت و احتمالاً با محتوای شما درگیر می‌شوند.

۴٫ یک توضیح عالی برای TikTok بنویسید

یک شرح خوب TikTok می تواند به مردم کمک کند ویدیوی شما را درک کنند و آنها را تشویق به تماشای کل ویدیو کند. زیرنویس‌های TikTok شما باید کوتاه، آموزنده باشند و به افراد درباره محتوای ویدیوی شما اشاره کنند.

۵٫ به دنبال روندهای جدید باشید

آگاه بودن در مورد آنچه که در این پلتفرم پرطرفدار است می تواند به شما کمک کند ویدیوهای مناسبی برای جلب توجه ایجاد کنید. به موضوعات و اطلاعات پرطرفدار فعلی نگاه کنید و راه هایی برای اتصال مجدد آن به محتوای خود بیابید. محتوا را با هشتگ بهینه کنید و برای جلب توجه بیشتر، یک عنوان عالی بنویسید.

۶٫ با سایر تأثیرگذاران TikTok کار کنید

شما می توانید با همکاری با سایر TikTokers برای افزایش پایگاه کاربری خود چیزهای زیادی بیاموزید. همکاری با سایر TikTokers و ارسال محتوای مرتبط و پرطرفدار به شما کمک می‌کند تا یک نام تجاری و شبکه پشتیبانی از طرفداران بسازید.

به‌علاوه، کار با سایر سازندگان می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید، بنابراین استراتژی TikTok شما باید شامل منظم باشد. همکاری با سایر سازندگان برای افزایش تعامل و دسترسی شما.

۷٫ ساختن ویدیوهای باکیفیت با اطلاعات ارزشمند مهم است

برخی از انواع ویدیوها نسبت به سایرین بهتر عمل می کنند، به خصوص زمانی که محتوای ارزشمندی را پست می کنید. کاربران همچنان به به عنوان مثال، ویدیوهای آموزشی و سایر محتوای آموزشی می‌توانند روشی قدرتمند برای ارتباط با کاربران باشند و در عین حال بازدیدهای بیشتری را برای محتوای ویدیوی خود به دست آورند.

< اگر مطمئن نیستید که چگونه ویدیوهای مناسب بسازید، نگاه کنید که کاربران چه نوع محتوایی را جستجو می کنند و با آن درگیر هستند تا از محتوای شما الهام بگیرند. روی استفاده از تجهیزات باکیفیت مانند میکروفون و دوربین خوب تمرکز کنید تا مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما با قدرت و بدون آسیب رساندن به صدا یا ویدیو ارائه می‌شود.

۸٫ ویدیوهای کوتاه‌تر ایجاد کنید

درگیر نگه داشتن افراد برای یک حساب تجاری TikTok بدون تبلیغات تهاجمی بسیار مهم است، زیرا می‌تواند کاربران را از محتوای شما دور کند. علاوه بر این، همانطور که ویدیوهای بیشتری ایجاد می کنید، کوتاه نگه داشتن ویدیوهای خود و در عین حال ارائه ارزش ضروری است. متعادل کردن این عناصر همیشه آسان نیست، اما ویدیوهای کوتاه‌تر معمولاً از نظر تعامل بهتر هستند، بنابراین اولویت را برای کوتاه‌تر نگه‌داشتن طول ویدیوهای خود تا حد امکان انتخاب کنید.

۹٫ تبلیغ متقابل به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه بازدیدهای ویدیوی خود را افزایش دهید، راه دیگری برای انجام آن تبلیغ متقابل ویدیوهای خود در سایر حساب های رسانه های اجتماعی است.

به عنوان مثال، می توانید ویدیوهای TikTok را در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام ارسال کنید تا بازدیدها را افزایش دهید و در عین حال کسب و کار خود را در کانال های مختلف تبلیغ کنید. محتوای ارسال متقابل همچنین به افزایش دسترسی و تعامل کلی شما کمک می کند زیرا ویدیوها در بسیاری از پلتفرم های دیگر برای یافتن کاربران قرار دارند.

۱۰٫ به آنچه که TikTokers دیگر انجام می‌دهند نگاه کنید.

شما می‌توانید با تماشای سازندگان TikTok و دیدن ویدیوی محبوب آنها بینش و الهام زیادی کسب کنید. در مورد اینکه چه چیزی برای ویدیوهای خود بسازید ایده بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید به عناصر مختلف، مانند نحوه شروع ویدیوی آنها، نوع هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنند و نحوه تعامل آنها با سایر کاربران نگاه کنید.

چرا بازدیدهای TikTok بیشتری دریافت نمی کنید؟

ویدئوهای شما ممکن است به دلایل مختلفی در TikTok بازدید کافی نداشته باشند، در اینجا برخی از دلایل اصلی ممکن است این اتفاق بیفتد:< /p>

  1. استفاده نکردن از ویژگی‌های پلتفرم مناسب: اگر از هشتگ‌های پرطرفدار یا سایر ویژگی‌های شبکه اجتماعی به درستی استفاده نمی‌کنید، ممکن است ویدیوهای شما در الگوریتم TikTok نمایش داده نشوند.
  2. درگیر نشدن با مخاطبان: برای افزایش بازدید از ویدیوهای خود، یک عامل مهم تعامل با کاربران است تا بتوانید طرفداران وفادار داشته باشید. ممکن است به معنای چند ثانیه لایک کردن و پاسخ دادن به کاربران و سازندگان TikTok در ویدیوهای شما و پست‌های ویدیوی دیگر کاربران باشد.
  3. عدم پست کردن به اندازه کافی: کسب بازدید بیشتر در TikTok تلاشی مداوم است، بنابراین مهم است که یک جریان ثابت از محتوای TikTok داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که کاربران همیشه محتوای شما را در فید خود می‌بینند.

چند بازدید از TikTok لازم است تا ویروسی شود؟

در حالی که تعداد دقیق بازدیدها وجود ندارد یک ویدیوی TikTok به عنوان ویروسی، چند معیار اساسی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال نحوه ویروسی شدن در TikTok هستید، به حداقل یک میلیون بازدید در مدت کوتاهی، مثلاً یک هفته، نیاز خواهد داشت.

آیا باید بازدیدهای TikTok را بخرید؟< span class="ez-toc-section-end"/>

خیر، خرید بازدیدهای TikTok برای ویدیوهای شما تأثیر مفیدی بر حساب TikTok شما نخواهد داشت. برای اینکه الگوریتم TikTok ویدیوهای شما را شامل شود، همه بازدیدها باید به صورت ارگانیک تولید شوند

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-1 leader-1560 adtester-container adtester-container-560" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-1">

درک الگوریتم TikTok

الگوریتم TikTok ممکن است گیج کننده باشد، اما در هسته خود، این پلتفرم ویدیوهایی را که کاربران در اولویت قرار می دهند. لایک کنید و با آن درگیر شوید. در نتیجه، TikTok می‌تواند ابزار قدرتمندی باشد و کسب بازدیدهای بیشتر برای اطمینان از ایجاد محتوای باکیفیت است که کاربران به راحتی می‌توانند آن را پیدا کنند.

می‌توانید ایده های محتوایی برای TikTok با استفاده از ترکیب مناسب هشتگ های پرطرفدار و هر هشتگ خاص مرتبط با محتوای شما؛ ارسال متقابل بر روی پلتفرم‌های دیگر نیز می‌تواند به افزایش پخش ویدیو کمک کند، زیرا می‌توانید دسترسی خود را در کانال‌های مختلف افزایش دهید و درگیری کلی خود را افزایش دهید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی