عمومی

چگونه این موسس مراقبت های بهداشتی یک هدف شخصی را به آن تبدیل کرد ماموریت شرکت او

چگونه این موسس مراقبت های بهداشتی یک هدف شخصی را به آن تبدیل کرد
ماموریت شرکت او

کلینیک باروری Kindbody واقع در نیویورک جینا بارتاسی با هدف دموکراتیک کردن دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی است. این مأموریتی است که از هدف شخصی بارتاسی نشات می‌گیرد، و موفقیت شرکت – که درآمد سال قبل خود را در سال ۲۰۲۱ سه برابر کرد – ارزش بنیان‌گذاران را برجسته می‌کند.

“من با هیچ پولی بزرگ نشدم. هیچ یک از والدینم به دانشگاه نرفتند. بنابراین من ریشه در بارتاسی در مصاحبه اخیر در Purpose Power Summit شرکت Inc. می‌گوید: «این تواضع در محیط خدمات، و احترام به کسانی که از شما خوش شانس‌تر هستند.»

برای Kindbody، ایجاد دسترسی بیشتر به معنای استفاده از فناوری برای ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیند درمان باروری است. در درجه اول، این به معنای استفاده از سلامت از راه دور برای یکسان کردن هزینه‌ها است: بارتاسی می‌گوید: «شما می‌توانید در بوستون، ماساچوست باشید و ۱۱۰۰۰ دلار یا ۱۲۰۰۰ دلار برای چیزی بپردازید که در منطقه خلیج یا شهر نیویورک دو و نیم برابر آن هزینه برای شما دارد. .

اطلاع رسانی به بیماران در مورد ساختار هزینه‌ها نیز مهم است. پزشکان باروری در طول تاریخ توانسته‌اند هر چیزی را که می‌خواهند بپردازند، زیرا به تعداد معدودی از افراد ممتاز خدمات می‌دهند. بارتاسی می‌گوید: «می‌توانم به یاد بیاورم وقتی من و شوهرم مقابل یک دکتر در Upper East Side منهتن نشستیم، گفتیم: «به ما اهمیتی نمی‌دهد که چه قیمتی دارد، ما فقط یک بچه می‌خواهیم». “من تصور می کنم نظر پزشک باروری این است: “بسیار خوب، من تا آنجایی که ممکن است از شما پول می گیرم.”

برتاسی می‌گوید همانطور که شرکتش مقیاس می‌گیرد، او قصد دارد به تیم رهبری خود تکیه کند تا به او کمک کند تا هدف خود را ثابت نگه دارد: “وقتی یک تیم رهبری واقعا عمیق و قوی دارید که به شدت مانند من به آن اعتقاد دارد. این سبک رهبری مبتنی بر خدمات… برای همه ۱۲ نفر غیرممکن است که در یک روز احساس ناراحتی کنیم. بنابراین گاهی اوقات من برگزیده هستم و گاهی اوقات من برگزیده هستم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی