عمومی

چگونه املاک و مستغلات باید از طریق برندسازی دیجیتال تکامل یابد

چگونه املاک و مستغلات باید از طریق برندسازی دیجیتال تکامل یابد

صنعت املاک و مستغلات در حال تغییر است. اقتصاد جهان از طریق تلاطم، و همه غول های املاک و مستغلات با موفقیت حرکت نمی کنند. فقط به پیشکسوتان صنعت مانند Zillow نگاه کنید که در چند سال گذشته حدود ۱٫۵ میلیارد دلار ضرر کرده است.

از نظر دیجیتالی- مشاوران املاک و مستغلات چابکی که رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها را تطبیق داده و از آنها استفاده می‌کنند – در صدر قرار گرفتند زیرا می‌دانند که برندسازی خود یک عنصر کلیدی کارآفرینی است – و حتی مرحله جدید در اقتصاد اشتغال.

بیل گست، موسس حداکثر قرار گرفتن در معرض املاک و مستغلات در اوایل متوجه شد که برای رقابت با آژانس های بزرگی که مشتریان را خارج از کد پستی محدود خود تبدیل می کنند، باید به صورت دیجیتال برندسازی کند و دسترسی خود را افزایش دهد: “از طریق دیجیتال مناسب با تکنیک های بازاریابی، من توانسته ام محتوای املاک و مستغلات خود را به مخاطبان زیادی برسانم. یکی از کانال های رسانه اجتماعی مورد علاقه من برای توزیع محتوایم لینکدین است، جایی که سال ها پیش گروه املاک و مستغلات خود را راه اندازی کردم. امروز، یکی از فعال ترین ها در پلتفرم — با تعداد ۱۱۵۰۰۰ عضو.”

برای جلوگیری از جا ماندن، نام تجاری با دنبال کردن این مراحل، خود را به صورت دیجیتالی انجام دهید:

مخاطب هدف خود را تعریف کنید

اگر این اولین باری است که وارد آن می شوید یک چیز — یک روش خوب پیدا کردن الگوها با کسانی است که اخیراً به آنها کمک کرده اید. به عنوان مثال:

  • کجا شبیه هم هستند؟

  • آیا همه آنها با همین مشکل روبرو بودند؟

  • آیا همه آنها در گروه سنی/درآمد خاصی هستند؟

شاید، “تصادف”، ۱۵ تراکنش آخر شما شامل کمک به کارمندان فناوری برای جابجایی باشد. شاید نیمی از آنها الان از خانه کار می کنند. این موارد ارزش توجه دارند.

پس از شروع به درک ICP (شخصیت مشتری ایده آل)، الگوهای بیشتری پیدا کنید . اکنون آسان‌تر خواهد بود زیرا هنگامی که به دنبال یک ماشین زرد رنگ می‌گردید، ماشین‌های زرد بیشتری پیدا خواهید کرد.

=”readability=”readability=”3764j0j7″ class=”3764j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8″ “>

شاید متوجه شوید که بیشتر این کارگران فناوری از ساحل شرقی هستند – در حال حرکت به سمت غرب، یا ترک یک وضعیت خاص که می توانید آن را هدف قرار دهید. این به شما کمک می کند تا محتوای خود را در مورد دردهای آنها تهیه کنید. فیلتر گسترش خود را تنظیم کنید — و حتی تبلیغات خود را.

مشخص کنید که چه کسی هستید

بعد از اینکه فهمیدید با چه کسی صحبت می کنید، کمک کنید و به آنها بفروشید – وقت آن است که به درون خود نگاه کنید. واقعاً شما کی هستید؟

می توانید با پرسیدن این سؤالات از خود شروع کنید:

  • مقادیر من چیست؟

  • چگونه فرآیند خرید را برای مشتریانم آسان‌تر کنم؟

  • اگر نقش‌ها معکوس می‌شدند — چرا باید از خودم خانه بخرم؟

  • آیا من تجربه ای در صنعت فناوری دارم (یا شاید شریک شما در زمینه فناوری باشد)؟

  • من به عنوان یک شخص کیستم؟ درون گرا، دو گرا یا برون گرا؟ سرگرمی های من چیست؟

  • چرا این افراد باید من را انتخاب کنند؟ (چه چیزی شما را برای کمک به آنها مناسب تر می کند)؟

هرچه پاسخ های شما دقیق تر باشد، پتانسیل بیشتری برای محتوای همسو با ارزش دارد – زیرا در بالاترین سطوح املاک و مستغلات – خریداران بر اساس شخصیت، بینش و ارزش‌های خود نمایندگانی را انتخاب می‌کنند.

بعد، زمان آن فرا رسیده است که یک تغییر ذهنیت هرچه خود را به عنوان راهنما بهتر قرار دهید و به قهرمان (خریدار/ فروشنده/ مستاجر) کمک کنید تا به هدف خود برسد (فروش/خرید/اجاره/اجاره)، برند شما قوی‌تر خواهد شد. اگر صفحه فرود، وبلاگ و ایمیل‌های وب‌سایت شما با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند – این یک مشکل پیام‌رسانی است. اگر این کار را انجام دهند، اما طنین انداز نمی شود – این یک مشکل هدف گیری است.

ثبات، بازخورد، و تفویض اختیار

مهمتر از همه، درک این نکته را بدانید که شکست، چرخش و ثبات پیش درآمد موفقیت هستند. شما روزانه ظاهر می‌شوید، بازخوردی از بازار دریافت می‌کنید و بر اساس آن تکرار می‌کنید. وقتی همه چیز سر جای خودش قرار می‌گیرد و حجم افزایش می‌یابد، شما طبیعتاً به سمت کار روی کسب‌وکارتان می‌روید، نه در کسب‌وکارتان – واگذاری مسئولیت‌ها و ایجاد یک تیم – که هدف نهایی است. این اولین قدم‌ها را امروز بردارید و به رشد دیجیتالی خود ادامه دهید تا برند خود را بسازید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی