عمومی

چگونه اما گرید به دنیای مد نشان داد که یک سایز مناسب نیست همه

چگونه اما گرید به دنیای مد نشان داد که یک سایز مناسب نیست
همه

اما گرید از شما می خواهد که بدانید او یک ترک تحصیل. گرید می‌گوید: «قبلاً در مورد نداشتن تحصیلات رسمی، به‌ویژه زمانی که شروع به استخدام افراد بزرگ می‌کنید، واقعاً مشکل داشتم. “اما همه چیز را می طلبد. من مسیر متفاوتی داشته ام — و این واقعا برای من کارساز بوده است.”

امروز، گرید، ۴۰ ساله، دو برند قدرتمند مد را راهنمایی می‌کند: او یکی از بنیانگذاران – با Khloé Kardashian – و مدیر عامل شرکت تولید لباس جین Good American است، و او مدیر ارشد تولید در Skims، برچسب لباس‌های شکل‌دهنده همسرش، جنس، است. با همکاری کیم کارداشیان تاسیس شد. او همچنین یکی از بنیان‌گذاران برند پاک‌کننده Safely و یک قاضی مکرر در Shark Tank، اولین سرمایه‌گذار زن سیاه‌پوست است که در این نمایش ظاهر شد. اوه، و آیا اشاره کردیم که او مادر چهار فرزند است؟

گرید اکنون در لس آنجلس مستقر است و با سه فرزند در شرق لندن بزرگ شد. خواهران هنگامی که در سال ۱۹۹۷ در کالج مد لندن نتوانست زندگی خود را تامین کند، این دختر ۱۷ ساله برای یافتن شغل، تحصیل را رها کرد. پس از کار در بوتیک های لباس، گرید یک دوره کارآموزی در یک شرکت روابط عمومی مصرف کننده لوکس گرفت و شروع به کار در تولیدات نمایش مد کرد. در سال ۲۰۰۸، او Independent Talent Brand، یک آژانس مدیریت استعداد و بازاریابی سرگرمی را تأسیس کرد. در ITB بود که او اولین تصور جدی خود را از اینکه مد می تواند باشد به دست آورد.

در حین بازیگری برای کمپین های مختلف جهانی، گرید، یک نفر کوچک، به گسست بین ایده‌آل‌های زیبایی محدود مد و ظاهر زنان در واقع اشاره کرد. او آن را به گونه‌ای دید که بیشتر برچسب‌های مد – که بسیاری از آنها توسط مردان اداره می‌شوند – فقط برای زنان در اندازه‌های تک رقمی عرضه می‌شوند. او همچنین متوجه یک تقسیم‌بندی شدید در صنعت مد شد: مکان‌هایی وجود داشت که زنان لاغر اندام می‌توانستند خرید کنند و مکان‌هایی که زنان سایز بزرگ می‌توانستند خرید کنند، و این دو هرگز ملاقات نکردند. “من تعجب کردم، “اگر به یک زن سایز ۲۲ یک جفت شلوار تنگ وینیل مشکی بدهید، آیا او آنها را می خرد؟” گرید می‌گوید، او حتی انتخابی هم ندارد. “یک نفر این انتخاب را برای او انجام داد.”

هدف او با Good American این بود که از آنچه که به نظر او غیرواقعی بودن صنعت می‌دانست، دور شود. استانداردهای بدن و زیبایی به طوری که زنان احساس می کنند در تمام جنبه های تجارت مد، از محصول گرفته تا اندازه و بازاریابی حضور دارند. گرید می گوید: «این واقعاً برای ایجاد تفاوت در نحوه دیده شدن و تجلیل از زنان بود. پس از گفتگو با Khloé Kardashian – که او از طریق مادرش کریس جنر با او آشنا شد – در مورد روشی که صنعت بسیاری از زنان را کنار گذاشته است، گرید متوجه شد که هر دوی آنها دیدگاه مشترکی در مورد اینکه چگونه می توانند همه زنان را قدرتمند کنند، به اشتراک گذاشتند. آنها شرکت خود را در سال ۲۰۱۶ تأسیس کردند.

این صنعت اکنون در حال بیدار شدن با چیزی است که Grede برای مدت طولانی می شناخته است. بازار سایز پلاس با توجه به تأیید مجلات مد، رواج مدل‌های منحنی و افزایش تقاضا، رونق می‌گیرد و هیچ نشانه‌ای از کندی نشان نمی‌دهد. طبق گزارش شرکت تحقیقاتی بازار جهانی Future Market Insights، کل درآمد برای پوشاک سایز بزرگ بزرگسالان در سال ۲۰۲۲ ۲۷۶ میلیارد دلار بود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۳ به ۴۹۹ میلیارد دلار برسد. در سال ۲۰۱۸، برند لباس زنانه معاصر Loft یک دسته بندی سایز بزرگ را اعلام کرد. در همان سال، Marks & Spencer اولین مجموعه بزرگ خود را با نام Curve معرفی کرد. در ژانویه ۲۰۲۱، Vogue مدل پر زرق و برق منحنی پالوما السیسر (سایز ۱۴) را روی جلد نشان داد.

When Good American عرضه شد–in سایز جین از ۰۰ تا ۲۴ – فقط در ۲۴ ساعت ۱ میلیون دلار از محصول فروخت. بعداً، پس از اینکه متوجه شد که شلوار جین ۱۴ و ۱۶ مشتری ۵۰ درصد بیشتر از سایزهای دیگر است، این شرکت پیشگام سایز ۱۵ شد.

خودی‌های مد تحت‌تأثیر درک گرید از مصرف‌کننده – و هوشیاری او قرار می‌گیرند. راشل شختمن، مرشد خرده‌فروشی، که فروشگاه مفهومی داستان محور خود، Story را در سال ۲۰۱۸ به میسیز فروخت، می‌گوید: «به‌نظر می‌رسد که او می‌تواند یک پا در آنچه که مردم اکنون می‌خواهند داشته باشد و یکی در چیزی که نمی‌دانند فردا می‌خواهند داشته باشد. . “او دو قدم جلوتر است در حالی که به اندازه کافی نزدیک است تا بتواند از تقاضا استفاده کند.”

علاقه گرید به فراگیر بودن هم ذاتی و هم هوشمند است. بازار یابی. او می گوید: «من قصد ایجاد یک شرکت متنوع را نداشتم. “این زمانی اتفاق می‌افتد که ایده‌آل‌ها، زیبایی‌شناسی و سیستم اعتقادی شما متعلق به کسی باشد که با پدری سیاه‌پوست و مادری سفیدپوست بزرگ شده است.”

Good American از انتخاب باز برای پیدا کردن افراد با هر اندازه، شکل و قومیت استفاده می کند تا لباس های خود را در وب سایت و فیدهای اجتماعی خود مدل کند. ۲٫۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ۱۸۷۰۰۰ دنبال کننده در TikTok دارد. این توجه به شرکت کمک کرد تا مبلغ نامشخصی را در یک دور سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ از Alliance Consumer Growth و Imaginary Ventures جمع آوری کند. Good American به اشتراک گذاشت که در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسید، از ۱۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱٫ گرید می‌گوید یکی از بزرگترین فروشندگان آن شلوار تنگ وینیل مشکی است که به طور منظم در سایزهای ۲۲ و ۲۴ پلاس به فروش می‌رسد. به نظر می رسد تصور او درست بوده است.

با این حال، گرید به شما خواهد گفت که بزرگترین بینش او در اداره یک شرکت – و زندگی او- -دانستن زمان درخواست کمک است. به عنوان مثال، او می‌گوید که «به‌طور باورنکردنی» نارساخوان است – به‌ویژه با اعداد. بنابراین او اطراف خود را با افرادی احاطه کرده است که از نظر عددی ماهر هستند. “این بخشی از موفقیت من است: انجام کاری که واقعاً در آن مهارت دارم و برون سپاری هر چیز دیگری.” او معتقد است که بدون تیم نمی تواند کار خود را انجام دهد – آمریکایی خوب در حال حاضر ۱۰۵ کارمند دارد. و او به یک تیم برای کمک به او در خانه متکی است. او می‌گوید: «تربیت بچه‌ها واقعاً به یک روستا نیاز دارد. “و من به دهکده پول می دهم تا به من کمک کند روز را سپری کنم.”

علیرغم موفقیتش، گرید همچنان به گذشته اش وابسته است- -و او از این واقعیت که او نیز زمانی به کمک و راهنمایی نیاز داشت افتخار می کند. به همین منظور، سال گذشته، گرید یک برنامه انکوباتور به نام Good Inc. را آغاز کرد تا بر استعدادهای نوظهور تمرکز کند، به خلاقان مد جوان راهنمایی کند و مجموعه‌هایی را در پلتفرم‌های آنلاین Good American معرفی کند. گرید می‌گوید: «این در مورد بلند کردن گروه‌هایی است که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند و بفهمیم چه کسی بودجه یا فرصتی دریافت نمی‌کند. دو شرکت کننده اول، کارولین “بارولین” دیاز، مدیر اجرایی موسیقی B Project، یک خط لباس جدید، و پرنتیس، دستیار استایلیست اصلی Good American، که خط جین با دست نقاشی شده را راه اندازی کرد، بودند. انتظار می‌رود دو کارآفرین دیگر اواخر امسال خط تولید خود را آغاز کنند.

تعهد گرید به این کارآفرینان جوان ناشی از تمایل به کمک است. کسانی که مانند او، مسیری سرگردان به سوی موفقیت داشته اند – فقط یک ترک تحصیلی با انگیزه از دانشگاه که اطرافیانش را بالا می برد. او می گوید: «برای زنان در تجارت، اغلب مسیرهای ما کمتر سنتی است. “هیچ سفر خطی وجود ندارد.”

۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه اما گرید به دنیای مد نشان داد که یک سایز مناسب نیست
همهمستطیل

از شماره آوریل ۲۰۲۳ مجله Inc.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی