عمومی

گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

صرف نظر از اینکه از خانه کار می کنید یا باید به مطب بروید، داشتن بهترین صندلی اداری ارگونومیک برای حفظ وضعیت بدنی مناسب و جلوگیری از درد و درد در حین کار ضروری است. بهترین صندلی ها چیزی فراتر از زیبایی هستند. آنها باید شما را در طول روز راحت و حمایت کنند.

صندلی‌های بالای ما بر اساس طراحی، راحتی، ارزش و گزینه‌های سفارشی‌سازی دقیق ارزیابی شده‌اند. با یکی از صندلی های اداری ارگونومیک درجه یک ما با فشار و آسیب خداحافظی کنید و به یک تجربه کاری راحت و سازنده سلام کنید.



بهترین صندلی اداری ارگونومیک

 

صندلی ارگونومیک Herman Miller Aeron

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

برترین گزینه: طراحی شده برای حمایت راحت از بدن شما در تمام مکان های مناسب، بدون شک بهترین دفتر کار ارگونومیک است. صندلی با هشت ناحیه تنش مختلف، مانند داشتن یک ماساژور شخصی برای پشت و صندلی است. تکیه گاه ساکرال/کمر PostureFit برای نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت مناسب هنگام نشستن عالی است. همچنین دارای پدهای قابل تنظیم است که پشتیبانی بیشتری را برای کمر شما فراهم می کند. چه به جلو خم شوید و چه به عقب، صندلی Aeron طوری طراحی شده است که با شما حرکت کند و در طول روز تعادل و راحتی شما را حفظ کند. این صندلی واقعاً مظهر راحتی و طراحی است.

صندلی ارگونومیک Herman Miller Aeron

خرید در آمازون< /a>

 

صندلی دفتری Steelcase Gesture

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

نائب قهرمان: ژست Steelcase of را دریافت کنید صندلی فیس برای پشتیبانی تمام روز و راحتی برتر. این صندلی ارگونومیک دارای بازوهای کاملاً قابل تنظیم، قفل چهار حالته، پشتی و صندلی صدفی و تنظیم ارتفاع صندلی بادی است. بازوها و پشت با حرکت بدن شما در طول روز برای حداکثر راحتی تنظیم می شوند. این صندلی کمی گران‌تر از اکثر صندلی‌های اداری است، اما اگر برای مدت طولانی بنشینید، هزینه آن کاملاً ارزشش را دارد.

< a href="https://www.amazon.com/dp/B016OIF2JU?tag=smallbusin0b3-20" target="_blank" rel="sponsored noopener noreferrer">صندلی اداری Steelcase Gesture

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-mid_content"/>

خرید در آمازون

 

HON Executive Chair High-Back

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

بهترین ارزش: < /strong>تجربه کاری خود را با صندلی اداری چرمی شیک و راحت ارگونومیک افزایش دهید. این صندلی دارای کنترل سینکرو شیب پیشرفته و کشویی صندلی برای راحتی شخصی است. کشش شیب و قفل به شما این امکان را می دهد که میزان شیب را کنترل کنید در حالی که بازوهای قابل تنظیم ارتفاع و عرض و پشتیبانی کمری قابل تنظیم پشتیبانی اضافی را در صورت نیاز فراهم می کنند. کنترل ارتفاع صندلی بادی و چرخش ۳۶۰ درجه قابلیت تنظیم آسان و آزادی حرکت را فراهم می کند. این صندلی در گزینه های مش، چرمی و مش/چرمی موجود است.

صندلی اجرایی HON High-Back

خرید در آمازون

 

صندلی تکلیف آزادی مقیاس انسانی با پشتی سر

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

چه کسی آزادی را دوست ندارد؟ این صندلی ارگونومیک Humanscale به شما آزادی حرکت در اطراف و لذت بردن از کارتان را می دهد. دارای یک تکیه گاه پویا برای تکیه گاه نهایی سر و گردن، دسته های قابل تنظیم، یک مکانیسم بصری دراز کشیدن که از وزن بدن نشیمنگاه استفاده می کند تا در صورت نیاز به طور خودکار بخوابد، و یک تکیه گاه که حالت خمیدن را روی پشت و پاها آسان می کند. این صندلی تا وزن ۳۰۰ پوند را در خود جای می دهد.

صندلی وظیفه آزادی مقیاس انسانی با پشت سری

خرید در آمازون

صندلی اداری ارگونومیک آمیا Steelcase

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

برخی از قاب های فولادی تولید می شوند. صندلی های اداری شگفت انگیز و آمیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. سیستم خم کننده LiveLumbar تغییر شکل می دهد تا کل ستون فقرات شما را به شکل S طبیعی و سالم خود پشتیبانی کند، در حالی که دسته های بازو به گونه ای طراحی شده اند که در حین حرکت شما موازی با سطح کار شما باقی بمانند تا بتوانید در هر زاویه به راحتی در کار بمانید. همچنین دارای قابلیت تنظیم کشش، تنظیم ارتفاع صندلی، عمق قابل تنظیم صندلی، روکش پشتی و صندلی و بازوهای کاملاً قابل تنظیم است. این صندلی در بیش از ۱۵ رنگ موجود است.

صندلی اداری ارگونومیک آمیا Steelcase

خرید در آمازون

 

Herman Miller Mirra 2 Office Home Chair

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

فضای اداری خود را با راه حل واقعی ارتقا دهید راحتی و انعطاف ارگونومیک، صندلی اداری Herman Miller Mirra 2. این صندلی با محدود کننده شیب و تنظیم زاویه صندلی، صندلی FlexFront قابل تنظیم و بازوهای قابل تنظیم، به گونه ای طراحی شده است که پشتیبانی شخصی از وضعیت بدن شما را فراهم کند. پشتی Butterfly راحتی تودوزی را با استحکام پلیمر ترکیب می کند تا پشتیبان عالی را ارائه دهد. همچنین دارای ۱۲ سال گارانتی است.

صندلي دفتر خانه هرمان ميلر ميرا ۲

صندلی اداری ارگونومیک آلفا Duorest

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

The Duorest آلفا از پشت توری قابل تنفس استفاده می کند که گردش هوا را تقویت می کند و شما را در تمام طول روز خنک و راحت نگه می دارد. همچنین دارای یک شیب تنشی هماهنگ است که به شما امکان می دهد شیب صندلی را با زاویه دلخواه خود تنظیم کنید، در حالی که وضعیت و توزیع فشار تعادل و راحتی کامل را فراهم می کند. پشت سر و دسته کاملاً قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که صندلی را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید و از تناسب کامل اطمینان حاصل کنید. این صندلی به گونه ای طراحی شده است که شما را راحت و سازنده نگه می دارد، بنابراین می توانید روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنید.

 صندلی اداری ارگونومیک Duorest Alpha

خرید در آمازون< /a>

 

صندلی مشبک اداری HON Ignition 2.0

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

آسایش بی نظیر را تجربه کنید و پشتیبانی ارگونومیک با صندلی اداری مشبک ارگونومیک HON Ignition 2.0. مش کشش ۴ طرفه در هر جهت خم می شود تا به صورت پویا با شما حرکت کند و تناسب نرم تر و شخصی تر با قابلیت تنفس افزایش یافته را ارائه دهد. این صندلی همچنین برای کمک به شما در حفظ وضعیت و موقعیت ارگونومیک عالی و در عین حال سفارشی سازی تنظیمات شیب و خوابیدن ایده آل شما طراحی شده است. این صندلی همچنین دارای پشتیبان قابل تنظیم کمری است که تسکین هدفمند کمردرد، تکیه‌گاه‌های قابل تنظیم ارتفاع در چند جهت و عمق قابل تنظیم صندلی را ارائه می‌کند که به کاهش نقاط فشار کمک می‌کند.

صندلی مشبک اداری HON Ignition 2.0

خرید در آمازون

 

StyleWorks Tokyo Mid Back Mesh Chair

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

این صندلی به گونه ای طراحی شده است که شما را در تمام طول روز راحت و کارآمد نگه می دارد. دارای پشتیبانی قابل تنظیم کمر و ویژگی کشویی صندلی است که تراز بهینه بدن را ارتقا می دهد، در حالی که بازوهای قابل تنظیم نایلون ۳D به شما امکان می دهد تا جایی که لازم است به میز خود نزدیک شوید و فشار چشم و خمیدگی را کاهش دهید. پشتی مشبک قابل تنفس به گردش هوا اجازه می دهد تا شما را در تمام طول روز خنک و راحت نگه دارد. با تحمل وزن ۲۷۵ پوند. این صندلی بدون توجه به نیاز شما برای حمایت از شما ساخته شده است.

صندلي مشبک پشت وسط StyleWorks توکیو

خرید در آمازون

 

صندلی اداری Leap Steelcase

svg%3E - گزینه های صندلی اداری ارگونومیک برای شما در سال 2023

Steelcase صندلی‌های اداری شگفت‌انگیزی می‌سازد و Leap به همان اندازه شگفت‌انگیز است که برخی دیگر از مواردی که در این بررسی پوشش داده شده‌اند. با استفاده از فناوری LiveBack، پشتی صندلی خم می شود تا با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد و پشتیبانی پایدار و حرکت بدون محدودیت را در طول روز فراهم کند. صندلی Leap همچنین دارای تنظیمات بصری مانند کنترل های جداگانه برای استحکام کمر و نیروی بالای پشت و دسته های قابل تنظیم در چهار جهت است. این صندلی با تنظیم ارتفاع صندلی بادی، پشتی متغیر و تکیه گاه کمری قابل تنظیم، به راحتی قابل تنظیم است.

صندلي دفتر Steelcase Leap

خرید در آمازون

 

What to Look for When Buying an Ergonomic Office Chair

Finding the best ergonomic office chair requires that you consider a few factors, including:

  • Seat Height: Adjustable seat height is a crucial feature in an office chair. A height of between 16 to 21 inches off the floor works for most people.
  • Seat Depth: Besides the height, you also need to consider the depth of the seat. Sit against the backrest and check if you can fit three fingers between the front of the seat and the back of your knee. If there is a bit of room, then that’s a great fit. Lack of room means that the seat is too deep and will likely compress your veins and cause poor blood circulation to your legs.
  • Lumbar support: A good ergonomic chair should have adjustable lumbar support for the inward curve of the lower back.
  • Armrest: Make sure your arms rest at a 90-degree angle when working to avoid shoulder, arm, or wrist pain. Go for ergonomic chairs with adjustable armrests.
  • Material: Look for breathable, well-padded, and comfortable material that allows you to work comfortably for extended periods.

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Save money on shipping costs for your Amazon purchases. Plus, enjoy thousands of titles from Amazons video library with an Amazon Prime membership. Learn more and sign up for a free trial today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials
منبع :
حتما بخوانید : انواع فرانشیز
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی