عمومی

چگونه از اصول طراحی برای ساده کردن خود استفاده کنید کسب و کار

چگونه از اصول طراحی برای ساده کردن خود استفاده کنید
کسب و کار

روش بهتری برای انجام کارها

با مثالی از زنجیره ایمیلی که هرگز پایان نمی یابد، تصمیم گرفتم روش بهتری برای مدیریت چنین ایمیل هایی طراحی کنم. تیم ما یک سیستم ۱،۲،۳ برای رسیدگی به ایمیل ها دارد. با قرار دادن عدد ۱ در خط موضوع می دانم که به توجه من نیاز دارد و چیزی در آن وجود دارد که باید به آن عمل کنم. ۲ به این معنی است که شما باید در یک بازه زمانی معقول اقدامی انجام دهید. بسته به سازمان شما، یک دوره زمانی معقول ممکن است تا پایان روز، تا صبح روز بعد باشد. و سپس ۳ به معنای فقط FYI است. و این سیستم تیم من را از رد کردن چهارده ایمیل عمیق در مکالمه نجات داده است، در صورتی که چیزی قابل عمل در داخل وجود نداشته باشد. آیا این راه حل برای همه کار خواهد کرد؟ شاید نه. در این صورت، من شما را تشویق می‌کنم که سیستمی را طراحی کنید که برای کسب‌وکار شما، تیم شما و مشکل موجود کار کند.

استانداردسازی

یکی دیگر جایی که من دیدم تفکر طراحی زمانی است که صحبت از استانداردسازی می شود. ما می توانیم نحوه انجام برخی کارها را برای آسان تر کردن زندگی خود استاندارد کنیم. به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید یک لیست حمل و نقل را برای آنچه باید به یک کارگاه بیاورید استاندارد کنید. شاید با یک پالت شروع شد، سال بعد دو و بعد سه. به رشد خود ادامه می دهد. سال آینده، چهار پالت وجود خواهد داشت. اما با تفکر طراحی، می‌توانید فرآیند خود را ساده‌تر کنید و با ایجاد چک‌لیستی که هر بار از آن استفاده می‌کنید، بسته‌بندی سبک‌تری داشته باشید. با استاندارد کردن آن، احتمال گم شدن چیزها را کاهش می دهد و دفعه بعد کار را آسان تر می کند. هنگام گزارش دهی می توانید از همان اصول استفاده کنید. اگر گزارشی را هر هفته یا هر ماه انجام دهید، و در طول ماه یکسان به نظر می‌رسد، مشاهده تغییرات و مشاهده الگوها آسان است، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد نحوه حرکت رو به جلو را برای تیم شما آسان‌تر می‌کند.

کمتر است بیشتر

و راه نهایی که می توانید از تفکر طراحی استفاده کنید، استفاده از اصل “کمتر بیشتر است.” فقط به این دلیل که می‌توانید یک صفحه‌گسترده گزارش در مورد صدها KPI مختلف تهیه کنید، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید. چیزهایی را در کسب و کار خود انتخاب کنید که بیشترین معنا را دارند و می توان از آنها برای ایجاد ارزش در کسب و کار خود استفاده کرد و بقیه را رها کرد. اگر باید آن صد چیز را ردیابی کنید، آن را خودکار و هر از چند گاهی مرور کنید، اما داشبورد بزرگ و ساده را برای یادگیری سطوح بالاتر نگه دارید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی