عمومی

چه کسی شق را خوشحال می کند؟

چه کسی شق را خوشحال می کند؟

در این بخش ویدیویی از مجله SUCCESS روی جلد ماه می/ژوئن در مصاحبه با شکیل اونیل، او در مورد رابطه خود با پول، مزایای آموزش و تعریف شخصی او از موفقیت.

ارتباط O’Neal با پول در درجه اول بر کاری که او می تواند برای دیگران انجام دهد—در درجه اول مادرش. در تمام دوران کودکی‌اش، مادرش فرزندانش را در اولویت قرار می‌داد، و حالا او از پولش استفاده می‌کند تا خانواده‌اش را برای هر کاری که برای او انجام داده‌اند، پس بدهد. او می‌گوید: «اگر پدرم مرا هل نمی‌داد و مادرم به من کمک می‌کرد باور کنم که اینجا نبودم.

بخشی از موفقیت او هدف از طریق آموزش یافت شد، که اونیل از طرفداران بزرگ آن است. وقتی جوان هستید احساس می کنید همه چیز را می دانید آسان است، اما اونیل احساس می کند که کودکان باید روی گوش دادن به اطرافیان خود تمرکز کنید، با این استدلال که “کسانی که دنبال می کنند و گوش می دهند، کسانی هستند که موفق می شوند.” فرزندان خود او تشویق می‌شوند تا هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند – بدون هیچ فشاری برای پیروی از راه پدرشان – اما با این حال، تحت فشار برای ادامه تحصیل.

اونیل شخصاً دوست دارد به افرادی که موفق هستند گوش دهد و استراتژی خود را بر اساس آن اصلاح کند. حالا که یک سرمایه گذار است، به دنبال افرادی با محصولی می گردد که به آن اعتقاد دارد، دوست دارد و درباره آن می داند. او MBA خود را در طول این گفتگوها به عهده گرفت و به این ترتیب که عواملش در آن جلسات برای او کار کنند، نه برعکس.

با این حال،

تعریف موفقیت کمی کمتر واضح است. از نظر اونیل، موفقیت تحقق رویاها در حال و آینده و اطمینان از خوشحالی مادرش است.

8a052eed66f4ee86f53cd6e6d8fb3529?s=100&d=mp&r=g - چه کسی شق را خوشحال می کند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی