عمومی

مایکروسافت با پرداخت 163000 دلار در جنگ برای استعدادها برنده می شود برای مهندسین کالج برتر

مایکروسافت با پرداخت ۱۶۳۰۰۰ دلار در جنگ برای استعدادها برنده می شود
برای مهندسین کالج برتر

همه ما این را می دانیم: پول دنیا را می چرخاند. با این حال، از قضا اعتراف به این امر برای کارفرمایان و جویندگان کار یک جذاب تجاری است. در اقدامی جدید و جسورانه برای جذب استعدادهای برتر، شرکت مایکروسافت در همه جا شکست نمی خورد: بیا برای ما کار کن، و به عنوان یک جوان ۲۲ ساله تازه فارغ التحصیل دانشگاه، ۱۶۳۰۰۰ دلار درآمد کسب می کنی. /p>

برای یک رهبر تجاری، صریح بودن در مورد جبران خسارت ممکن است نگران کننده باشد. آیا این بدان معنا نیست که شما کسانی را که فقط به خاطر پول در آن هستند جذب خواهید کرد، کسانی که علاقه واقعی به سازمان یا علاقه ای به کار ندارند؟ تحقیق اقتصاد به ما می گوید که این نادرست است.

مشوق‌های مالی یک انگیزه قوی هستند و می‌توانند به کارمندان متعهد و وفادارتر کمک کنند، نه علی‌رغم پول اما به خاطر آن تحقیقات روانشناسی به ما می‌گوید چرا:

پول به گفتن داستان شخص کمک می‌کند

با تشکر از انقلاب شناختی، انسان‌ها یک سوگیری روایی دارند این بدان معناست که ما با گفتن داستان برای خودمان، دنیای خود را معنا می کنیم. پول یکی از این داستان هاست. فراتر از ارزش عددی، پول به ما این امکان را می‌دهد تا به داستانی تبدیل شویم که باور داریم زندگی‌مان می‌تواند باشد. واضح به نظر می رسد، اما معنای ساختن چیزی است که ما آرزو می کنیم – و استعدادهای برتر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. .

به این غریزه اضافه شده است پیوند بین هوش و خلاقیت. استعدادهای باهوش ممکن است به طور طبیعی با داستان سرایی، تخیل و جاه طلبی های خود خلاق تر باشند – و آنها می خواهند این ماهیچه ها را کشش دهند.

مایکروسافت نه تنها به آنها زمین بازی می دهد تا این کار را انجام دهند، بلکه – چون فارغ التحصیلان تازه وارد را هدف قرار می دهد – این احتمالاً اولین تجربه آنها از این نوع پرداخت کارفرما است. با توجه به آنچه در مورد اثر لنگر انداختنمی دانیم >، مایکروسافت خود را برای آینده ای با کارمندان وفادار و باهوشی آماده می کند که از همان ابتدا دلبسته هستند. یک فرمول برنده

پول باعث می شود مردم احساس امنیت و آرامش کنند

اصلی ترین غریزه ما غریزه بقا ما است . در هر تلاشی، ما محیط های خود را از نظر تهدیدات فوری و آینده ارزیابی می کنیم. در زندگی روزمره ما، این ممکن است به معنای عدم دسترسی به اجاره، مراقبت های بهداشتی، و حمایت خانواده باشد.

در این حالت بقا، ما کمتر مغزی، تخیل کمتر و بهره وری کمتری داریم. سطح کورتیزول بالاتر است. ما بیشتر احساس استرس می کنیم و بیشتر در معرض خطر هستیم. و دوره های طولانی مدت این منجر به وخامت می شود. الف> از اشتها، الگوهای خواب و سلامت روان ما.

اگر کارمندان شما چنین احساسی داشته باشند، کسب و کار شما آسیب خواهد دید. نه تنها مخزن بهره وری، آنها همچنین کسب و کار خود را ترک کنید برای مراتع سرسبزتر. این باعث بی ثباتی در شرکت شما می شود و در دراز مدت گران تر خواهد بود. راه حل؟ به زبان ساده، جبران بهتر است.

پول باعث یک سوگیری متقابل می شود 

از لحاظ تاریخی، انسان ها جوامع خود را بر اساس معامله. توافق‌های درون فرهنگ‌های «دلت برای خم» مسئولیت‌پذیری غیررسمی را بین افراد غریبه در یک جامعه ایجاد کرد. این مسئولیت پذیری در ترکیبی از ترس اجتماعی رشد کرد. انزوا و ترس از اینکه به عنوان عضوی غیرهمکار در گروه شناخته شوید.

این چه کار می کند. یعنی برای کسب و کار شما؟ این بدان معناست که در پایان کار، کارمندان شما در تجارت مدیریت شهرت. شما با ارائه غرامت بالا پایان معامله خود را حفظ کردید و اکنون نوبت آنهاست. آن‌ها نسبت به کارشان احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند، ابتکار عمل بیشتری در انجام آن نشان می‌دهند، و احتمالاً با وضعیت موجود – مبادا به دست آورند شهرت منفی

نتیجه؟ کارکنان متعهد، سازنده و وفادار.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی