عمومیمقالات

چه زمانی از اولین شغل خود بازنشسته شوید و چگونه برنامه ریزی کنید حرکت بعدی

چه زمانی از اولین شغل خود بازنشسته شوید و چگونه برنامه ریزی کنید
حرکت بعدی

تام برادی. شر. تینا ترنر چه وجه مشترکی با هم دارند؟ علاوه بر اینکه در یک زمان در صدر بازی خود بودند، هر سه تصمیم اولیه خود را برای بازنشستگی برای دومین بار حدس زدند. آنها برای یک فصل دیگر و چند تور خداحافظی دیگر بازگشتند.

شما ممکن است ماه‌ها پس از فوت کردن شمع‌ها درهای شرکت سابق خود را نکوبید آرزوهای خوب شما در کیک بازنشستگی با این حال، در این روزگار، این احتمال وجود دارد که متوجه شوید که کلاه کاری خود را کاملاً راضی نکنید.

در اینجا نحوه دانستن زمان بازنشستگی از شغل شماره ۱، آنچه در مورد حرکت بعدی خود باید بدانید و نحوه مراقبت از سلامت روانی خود در طول دوره انتقال، در اینجا آمده است.

چگونه بفهمیم چه زمانی باید بازنشسته شویم یا تغییر ایجاد کنیم

فدراسیون بین‌المللی مربیگری cert جن کارمن به که تغییر شغل دارای در چند سال اخیر به طور فزاینده ای رایج تر شده اند. او می‌گوید: «کارکنان در حال ارزیابی مجدد اولویت‌های خود هستند – هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای.

براساس دومین حرکت باد، چندین نشانه‌هایی برای دانستن اینکه ممکن است زمان بازنشستگی فرا رسیده باشد می‌تواند شامل فرسودگی عاطفی، کاهش سلامتی، دیگر شناسایی با کار شما و از نظر مالی آماده بودن برای ترک نیروی کار.

کارمن می‌گوید: «اگر شغل فعلی‌تان دیگر با اهدافتان مطابقت ندارد، از در نظر گرفتن تغییر نترسید.

ده سال پیش، جان باست، مشاور توسعه کسب و کار، آماده بود تا این تغییر را ایجاد کند – یا اینطور فکر می کرد. پس از مدیریت یک برنامه وفاداری موفق در شرکت ۳M، او بازنشسته شد تا داوطلب شود، سفر کند و “آرامش” کند.

“من به SCORE (سرویس سپاه مدیران بازنشسته) پیوستم و مشاوره دادم باست می گوید: شرکت های تازه تاسیس برای چند ماه. “من بیشتر گلف بازی می‌کردم، اما مشکل داشتم، زیرا “هویت کاری” من عاملی قوی‌تر از آنچه تصور می‌کردم در شادی من بود.”

چه حرکتی باید انجام دهید؟

اگر، مانند باست، متوجه شوید که هویت کاری شما به شدت در شادی شما نقش دارد، با تصمیمی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید، روبرو خواهید شد. پس چگونه مسیر پیش رو را تعیین می کنید؟

«کار با یک مربی حرفه‌ای معتبر می‌تواند راهی عالی برای تعیین بیشتر اولویت‌های شما، به دست آوردن وضوح و تنظیم باشد. اهداف،” کارمن می گوید.

کارمن همچنین شرکت در کلاسی را برای آزمایش آب یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعی جدید توصیه می‌کند. او می گوید: «این می تواند یک راه عالی برای سنجش میزان علاقه واقعی شما باشد. به همین ترتیب، اگر گواهینامه ای وجود دارد که شما را قابل فروش تر می کند، روی خودتان سرمایه گذاری کنید. سود سهام پرداخت خواهد کرد.»

در نهایت، کارمن می‌گوید، هرگز قدرت شبکه خود را دست کم نگیرید. “گاهی اوقات تنها یک مکالمه لازم است تا “در” مورد نظر خود را دریافت کنید!”

این دقیقاً همان چیزی است که در مورد Plan B باست رخ داد. وقتی او اعلام کرد که ۳M را ترک می کند، مشتری PSS از او خواست تا در هیئت مشاوران آنها خدمت کند.

او می‌گوید: «من پذیرفتم زیرا این امر باعث می‌شود تا حدودی شامل کسب‌وکار باشد، با سه جلسه در سال.

در یک جلسه در تگزاس، باست شاهد اختراع محصول ایمنی جدید PSS بود. او می‌دانست که می‌تواند به PSS در راه‌اندازی آن کمک کند، که به خوبی با تمایل تازه‌اش برای افزایش سهم کاری‌اش هماهنگ می‌شود. او با رئیس شرکت تماس گرفت و برنامه خود را برای گسترش تأثیر کاری خود توضیح داد.

باست می‌گوید: «من یک شرح شغل و برنامه پاداش تهیه کردم و او مرا استخدام کرد تا با تیم مدیریت کار کنم.

برنامه کاری او اکنون بر اساس پروژه‌ها، جلساتی که در آن شرکت می‌کند یا رهبری می‌کند و درخواست‌های مربیگری موقت متفاوت است. باست می گوید: «وقتی برای کاری سفر می کنم، تمام وقت کار می کنم. “وقتی در خانه هستم، معمولاً حدود ۱۵ تا ۲۵ ساعت در هفته است.”

مراقب تو باش

انتقال باعث عدم اطمینان می شود. این می‌تواند در “_blank” rel=”noreferrer noopener”>سلامت روان شما، در نتیجه حرکت و بهره وری در جستجوی شغلی یا شغل دوم شما را مختل می کند. کارمن توصیه می‌کند برای ادامه مسیر به ذهن و بدن خود گوش دهید.

او می‌گوید: «ببینید چه چیزی کار می‌کند و باعث می‌شود بهترین احساس را داشته باشید. “این برای همه متفاوت است.” کارمن شخصاً خواب کافی و حرکت بدن خود را تا حد امکان در اولویت قرار می دهد.

“من همچنین با خانواده و دوستان ارتباط برقرار می کنم، و مطمئن می شوم که “من” کافی دارم زمان برای شارژ مجدد،” او می گوید.

و اگر استرس خاصی دارید، با یکی از اعضای خانواده، دوست یا متخصص پزشکی تماس بگیرید. کارمن می گوید: «مهمتر از همه، در سکوت رنج نکشید. ما همه انسان هستیم و مشکلی ندارد که کمک بخواهیم.»

دانستن زمان بازنشستگی یا ایجاد یک تغییر ارزشش را دارد… و همه چیز به روابط

برمی گردد

باست احساس می کند اکنون در این مرحله از زندگی کاری خود رویای خود را زندگی می کند. او می گوید که این امر از طریق روابط مثبت ممکن شد. “هر فرصتی که از روز اول داشتم در نتیجه رابطه ای بود که ایجاد کردم.”

او همچنین بر این باور است که تمام مشاغلی که در طول زندگی حرفه‌ای‌اش داشته، او را برای نقش فعلی‌اش تحت تأثیر قرار داده و آماده کرده است. «برخی از آن عناصر کلیدی شامل باز نگه داشتن خودم برای تغییر، در نظر گرفتن تیم، نه فقط خودم، و رفتار با مردم به گونه ای بود که دوست دارید با شما رفتار شود. هیچ پل را نسوزانید!» او می گوید.

عکس توسط Prostock-studio/Shutterstock

Jill McDonnell 150x150 - چه زمانی از اولین شغل خود بازنشسته شوید و چگونه برنامه ریزی کنید
حرکت بعدی

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی