عمومی

چرا شرکت های فناوری، حتی اگر B2B هستند، باید متوقف شوند نادیده گرفتن اینستاگرام

چرا شرکت های فناوری، حتی اگر B2B هستند، باید متوقف شوند
نادیده گرفتن اینستاگرام

من فکر نمی‌کنم کسی نیازی به قانع کردن این موضوع داشته باشد رسانه های اجتماعی می تواند جزء بسیار موثری از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت باشد.

اما چیزی که ممکن است برخی افراد دریافت نکنند این است که یک شرکت B2B یا حتی یک استارتاپ سازمانی بودن، به این معنا نیست که باید پلتفرم هایی را که ممکن است به نظر می رسد نادیده بگیرید یک تناسب کمتر طبیعی برای شرکت خاص شما–به ویژه اینستاگرام.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی کلی رسانه اجتماعی خود استفاده کنید.

۱٫ فرهنگ شرکت خود را به نمایش بگذارید.

این راز نیست که فرهنگ شرکت به یکی از آنها تبدیل شده است، اگر نه مهم ترین چیز در هنگام جذب استعداد . به عنوان مثال مهندسان برتر قصد ندارند به شرکت شما بپیوندند زیرا شما هزار دلار بیشتر از شرکت بعدی به آنها پیشنهاد داده اید. بااستعدادترین مهندسان در هنگام پیوستن به یک شرکت دو چیز می خواهند: چالش فنی و فرهنگ شرکت عالی.

هیچ چیز بهتر از کارمندان خوشحال و در کل جو شرکت خوب نمی گوید “بیا برای ما کار کن”.

اکنون درست است که می‌توانید فرهنگ شرکت را در پلتفرم‌های دیگر نیز نشان دهید، اما چه در خارج از سایت‌های شرکت، چه ساعات خوشی یا هر رویداد شرکت دیگری، بهترین راه برای نشان دهید که کار با شما چگونه است در پلتفرم بصری پیشرو در جهان، اینستاگرام.

۲٫ کارمندان خود را برجسته کنید

بعد از کسب استعداد، دومین چالش بزرگ برای اکثر شرکت‌ها امروزه حفظ کارکنان است. هرگز مهندسان کافی وجود ندارد و تقاضای بی‌پایانی وجود دارد، به این معنی که کارکنان شما دائماً با فرصت‌های مختلف مواجه می‌شوند.

حالا اشتباه نکن اگر کارمندان راضی نباشند و رفتار خوبی با آنها نداشته باشید، این استراتژی کمکی نخواهد کرد. اما تصور کنید که بخش بازاریابی شما هفته ای یک بار یک کارمند را در حساب اینستاگرام شرکت هایلایت کند.

تصویری از آن شخص و چند مورد. پاراگراف هایی در مورد اینکه چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند. فکر می کنید چه احساسی در آن کارمند ایجاد می کند؟ دلیل اینکه این کار در اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم‌ها بهتر عمل می‌کند، ماهیت بصری پلتفرم است یا به عبارت دیگر، مردم دوست دارند چهره خود را ببینند.

۳٫ محصول خود را برای مخاطبان جدید قابل دسترس تر کنید.

این نکته کمی بحث برانگیز است، اما ممکن است مخاطبان اصلی شما در اینستاگرام نباشند. فراموش نکنید که نسل جوانی که در سراسر اینستاگرام حضور دارند ممکن است به زودی به مخاطبان شما تبدیل شوند.

حتی اگر اینطور نباشد، هرگز نمی دانید چه کسی با برند شما در اینستاگرام روبرو خواهد شد و این برخورد تصادفی ممکن است منجر به چه چیزی شود. .

این را به شما می‌دهم. اگر از نظر منابع بازاریابی بسیار محدود هستید و مخاطبان هدف شما از مدیران ارشد فناوری هستند، شاید اینستاگرام نباید اولین پلتفرم شما باشد، اما همانطور که تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش می‌دهید، به یاد داشته باشید که فرصت‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارد. شما به سادگی هرگز نمی دانید.

۴٫ اجازه دهید محتوای موجود شما دورتر و گسترده‌تر شود.

در اینجا نکته‌ای است که بسیاری از متخصصان بازاریابی نادیده می‌گیرند: هر پست وبلاگ نیز می‌تواند چند توییت هر قسمت پادکست همچنین می‌تواند پست‌های زیادی در فیسبوک باشد. و هر ویدیو می تواند پست های زیادی در اینستاگرام باشد.

هر قسمت از محتوا را می توان در پلتفرم های مختلف تغییر کاربری داد. بنابراین به جای اینکه صدها خواننده مقاله خود را جذب کنید، همان مقاله را بگیرید و چند نقل قول خوب استخراج کنید. سپس یک بروشور زیبا با آن نقل قول طراحی کنید و آن را در اینستاگرام قرار دهید. و دقیقاً مانند آن، شما ۱۰۰ خواننده پست و فالوورهای اینستاگرام بیشتری برای شرکت دارید.

۵٫ به مخاطب خود یک صحنه بصری بدهید.

این نکته بسیار مهم است. به جای اینکه بخواهید محصول خود را به یک سرمایه گذار یا شریک بالقوه بفروشید، چطور به آنها مرحله ای بدهید که به نوبه خود باعث تقویت رابطه با آنها می شود؟

چه مصاحبه با آن شخص باشد، چه لیستی که آن شخص را در آن قرار داده اید، یا یک ویژگی ساده در شبکه های اجتماعی، همه یک منیت دارند و وقتی آن من را نوازش می کنید، همه خوشحال می شوند.

همانطور که در بالا گفتیم، مردم دوست دارند چهره خود را ببینند، بنابراین سعی کنید یک شریک موجود یا بالقوه را در حساب اینستاگرام شرکت خود معرفی کنید، چیزی که تقریباً به صفر تلاش می کند، و تماشا کنید که چقدر آنها را خوشحال می کند.

شرکت ها باید اولویت بندی کنند، و درست است که اینستاگرام ممکن است به اندازه لینکدین برای شما مرتبط نباشد، اما این کار را نکنید. اینستاگرام را خیلی سریع حذف کنید زیرا می تواند فرصت های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی