عمومی

چرا «ترک خماری» ممکن است واقعاً مزیتی برای کارگران شما باشد خواستن

چرا «ترک خماری» ممکن است واقعاً مزیتی برای کارگران شما باشد
خواستن

در حالی که استعفای بزرگ کارفرمایان را وادار به ارائه مزایای سخاوتمندانه فزاینده ای کرده است، هنوز هم می تواند سخت باشد که بدانید کارگران شما برای چه سیاست هایی ارزش قائل هستند. بیشترین. برخی از مزایای خلاقانه ارائه شده توسط شرکت‌ها در Inc.’s 2022 فهرست بهترین مکان‌های کاری شامل دسترسی به مربیان والدین، متخصصان تعادل بین کار و زندگی، و حتی خدمات دست‌کار است.

بنابراین کارگران چه مزایایی را می خواهند که امروز ندارند؟ بر اساس نظرسنجی که از شرکت Trusaic مطابق مقررات HR انجام شد. در این نظرسنجی از پاسخ دهندگان خواسته شد که بین ۱۰ امتیاز شغلی که توسط شرکت به عنوان “غیرعادی” توصیف شده است، مانند مرخصی با حقوق پس از جدایی یا جلسات میانجیگری رایگان با یک راهب بودایی، یکی را انتخاب کنند. اگرچه ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان هیچ یک از امتیازات فهرست‌شده در نظرسنجی را انتخاب نکردند، ۲۳ درصد از پاسخ‌دهندگان به اصطلاح «مرخصی خماری» را انتخاب کردند، در حالی که ۲۱ درصد دسترسی به تجزیه و تحلیل بهداشت خواب و اشتراک ممتاز در برنامه خواب را انتخاب کردند. این نظرسنجی ۱۲۳۰ بزرگسال آمریکایی را مورد بررسی قرار داد.

نتایج نشان می‌دهد که کارگران به مزایای مرتبط با خواب و ارتباط بین خواب و عملکرد شغلی اهمیت می‌دهند. به خوبی مستند شده است. طبق یک مطالعه CDC در سال ۲۰۱۴، ۳۵٫۲ درصد از بزرگسالان ایالات متحده کمتر از توصیه سازمان دریافت کردند. هفت ساعت خواب در شب CDC می گوید که نداشتن خواب کافی می تواند بیان تمرکز بر روی کارهای طولانی را دشوارتر کند و می تواند احتمال خطا در کار کارکنان شما را افزایش دهد.

آیا باید امتیازاتی ارائه دهید که به کارکنان شما کمک کند خواب بیشتری داشته باشند؟ رابرت شین، مدیرعامل Trusaic می‌گوید هدف از این نظرسنجی تشویق به پذیرش هیچ مزیت خاصی نیست، اما دادن ابزارهایی به کارمندان برای استراحت مؤثرتر و خوابیدن در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند، می‌تواند منجر به بهبود عملکرد شود.

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چرا «ترک خماری» ممکن است واقعاً مزیتی برای کارگران شما باشد
خواستنمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی