عمومی

گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

هنگامی که کیفیت هوا در شما وجود دارد تجارت بد است، به سرعت مشتریان را از بازگشت باز می دارد. نه تنها این، بلکه کارمندان شما نیز ممکن است شروع به ترک کار کنند. اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، برخی از گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما در این لیست وجود دارد که هوای تنفسی همه را تمیز نگه می دارد.



اسکرابر هوا چیست؟

اسکرابر هوا یک دستگاه تهویه مطبوع است که برای حذف آلاینده های مکانی که در آن نصب شده است طراحی شده است. این می تواند یک خانه یا محل کار باشد.

یک اسکرابر هوا چه کاری انجام می دهد؟

یک اسکرابر هوا آلودگی هوا، ترکیبات آلی فرار (VOCs)، گرد و غبار، شوره حیوانات، آلودگی هوا و سطح و بو را از بین می برد. با نصب قابل حمل یا کل سیستم مستقیماً به مجرای سیستم HVAC شما متصل می‌شود.

اسکرابرهای هوا برای کسب و کار شما.

نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که یک دستگاه تصفیه هوا فقط برای تمیز کردن ذرات معلق در هوا طراحی شده است، در حالی که یک اسکرابر هوا ذرات را از هوا و اطراف پاک می کند. سطوح در اینجا تعدادی از بهترین اسکرابرهای هوا موجود در آمازون آمده است.

 

ALORAIR CleanShield HEPA 550 Commercial اسکرابر هوای HEPA

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: ضمانت ۱۰ ساله اسکرابر هوا تجاری صنعتی ALORAIR CleanShield HEPA 550 یکی از دلایل متعددی است که آن را برترین انتخاب می کند. همچنین شامل قابلیت انباشته شدن برای یک زنجیر دیزی GFCI Duplex برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ و کنترل سرعت متغیر است. سیستم تصفیه سه مرحله ای دارای پیش فیلتر، فیلتر HEPA و فیلتر کربن برای تمیز کردن هوای ۵۵۰۰cu می باشد. فوت یا ۸۰۰ فوت مربع

ALORAIR CleanShield HEPA Industrial5 اسکرابر

خرید در آمازون

 

اسکرابر منفی Purisystems با فیلتر پیشرفته ۵ مرحله ای

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

Runner Up: اسکرابر دوم یک سیستم فیلتر هوای ۵ مرحله ای از Purisystems است. این یک سیستم کم نویز متشکل از فیلترهای MERV-10 و MERV-17 است که ذرات بزرگ و میکرو را جذب می کند. این راندمان ۹۹٫۹۷٪ فیلتراسیون در ۰٫۳ میکرون را ارائه می دهد. ویژگی های اضافی تمیز کردن شامل فناوری داخلی نور UV-C و یونیزر برای بهبود فرآیند تصفیه برای ۸۰۰ فوت مربع است. با این سیستم می‌توانید تا سه اسکرابر زنجیر بزنید.

Purisystems اسکرابر هوا منفی با فیلتر پیشرفته ۵ مرحله ای

خرید در آمازون

 

Dri-Eaz HEPA 700 Air Scrubber

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: شرکت سازنده و قیمت باعث می شود اسکرابر هوا Dri-Eaz بهترین ارزش را داشته باشد. این اسکرابر که در ایالات متحده ساخته شده است، به طور موثر ۹۹٫۹۹ درصد از آلاینده ها، گرد و غبار، بوها و دودهای هوا را فیلتر می کند. و یک صفحه نمایش لمسی دیجیتال به شما امکان می دهد دستگاه را با فناوری Command Hub کنترل کنید. از رستوران ها گرفته تا مدارس، می تواند ۷۰۰ فوت مکعب هوا در دقیقه (۷۰۰ CFM) را تمیز کند.

Dri-Eaz HEPA Scrubber 700

خرید در آمازون

 

اسکرابر هوا نگاتیو قابل حمل تجاری Puurisystems

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

حداکثر ظرفیت تمیز کردن هوای ۲۰۰۰ CFM به این واحد Purisystems توانایی تمیز کردن فضاهای حداکثر ۲۰۰۰۰ متر مکعب را می دهد. از فیلتراسیون ۳ مرحله ای با فیلترهای کلاس HEPA H13 استفاده می کند که با ۹۹٫۹۷٪ در ۰٫۳ میکرون تست شده و تایید شده است. محفظه فولادی ضد زنگ، چرخ‌های بی‌صدا، ۷۰DBA و فناوری داخلی نور UV-C برخی از ویژگی‌های دیگر را تکمیل می‌کند.

اسکرابر هوای قابل حمل تجاری Purisystems

خرید در آمازون

 

XPOWER3 اسکرابر سیستم تصفیه کننده هپا فیلتراسیون مرحله ای

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

تبلیغ XPOWER اسکرابر هوا ۵۰۰ CFM را با سیستم فیلتراسیون HEPA چند مرحله ای با امتیاز ۹۹٫۹۷٪ ارائه می کند. این یک سیستم انباشته است که می تواند به صورت زنجیره ای به هم متصل شود تا قابلیت تمیز کردن بیشتری را ارائه دهد. همچنین می‌توانید کنترل سرعت متغیر، پیش‌فیلتر نایلونی و پیش‌فیلتر پلیسه‌دار برای طولانی‌تر شدن عمر فیلتر HEPA، درپوش فوم نصب شده، چراغ نشان‌دهنده تغییر فیلتر، و تعویض فیلتر بدون ابزار را دریافت کنید.

اسکرابر سیستم تصفیه کننده HEPA 3 مرحله ای حرفه ای XPOWER

خرید در آمازون

 

اسکرابر صنعتی HEPA MOUNTO

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

اگر به ۱۰۰۰CFM نیاز دارید، اسکرابر صنعتی MOUNTO دستگاه مناسب شماست. . یک فیلتر بزرگ ۱۶ اینچ ۱۶ اینچ هپا True H13 به همراه سایر پیش فیلترها به این دستگاه توانایی تمیز کردن سریع فضاهای بزرگ را می دهد. دارای یک محفظه روتویی با چرخ‌های بادوام برای مانور دادن آن در هر کجا که به آن نیاز دارید.

اسکرابر هوا صنعتی HEPA MOUNTO

خرید در آمازون

 

دستگاه تمیز کننده هوای منفی HEPA اسکرابر HEPA

BlueDri BD AS 550 BL Negative Machine Airbourne Cleaner HEPA Scrubber Water Damage Restoration Equipment Air Purifier - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

مجهز بودن به سه مرحله فیلتراسیون مجزا شامل فیلترهای کربن و هپا، ظرفیت این اسکرابر هوای BlueDri را افزایش می دهد. با قابلیت انباشته شدن، برخی از ویژگی ها عبارتند از: پورت GFCI سازگار با زنجیر دیزی، نشانگر نور LED برای تغییر فیلتر ورودی، مکانیزم کنترل سرعت متغیر، و نمایشگر ساعت سنج.

دستگاه نگاتیو BlueDri Airbourne Cleaner HEPA scrubber

خرید در آمازون

 

Abestorm 2000 CFM Commercial Air Scrubber

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

شما می توانید تا ۳۰۰ فوت مربع فضا را با ۲۰۰۰CFM با این اسکرابر هوا Abestorm تمیز کنید. این دستگاه برای جابجایی با ۴ دسته، ۱ تسمه ثابت سیم برق، ۲ چرخ ثابت و قابل تنظیم و ۶ لنت گوشه ضد برخورد طراحی شده است. وقتی نوبت به فیلتراسیون و تمیز کردن می‌رسد، گزینه‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد، از جمله فیلترهای HEPA، کربن، پیش‌فیلتر داخلی G3، و فیلترهای تخته‌ای با کارایی بالا H13 همراه با نور UV-C.

اسکرابر هوای تجاری Abestorm 2000 CFM

خرید در آمازون

 

B-Air RA-650 HEPA Air Scrubber Commercial Industrial Grade

svg%3E - گزینه های اسکرابر هوا برای کسب و کار شما

دارای رتبه بندی با موتور القایی روتور خارجی ۱/۳ اسب بخار به اسکرابر B-Air قدرت تمیز کردن اتاق ها را می دهد. به طور موثر می توانید دستگاه را با یک سوئیچ کنترل سرعت متغیر کنترل کنید و از طریق یک ساعت سنج میزان استفاده را کنترل کنید. یک پریز برق داخلی GFCI به شما امکان می‌دهد واحدهای دیگر را با زنجیر ببندید و نشانگر چراغ تغییر فیلتر اطمینان حاصل می‌کند که هوای فضای شما همیشه تمیز است. از حداکثر ۳ مرحله فیلتراسیون از جمله یک فیلتر پیش فیلتر، فیلتر کربن اختیاری و فیلتر HEPA استفاده می کند.

B-Air RA-650 HEPA اسکرابر تجاری HEPAIndustrial

خرید در آمازون

 

اسکرابر هوا CADPXS 550CFM با سیستم فیلتراسیون ۳ مرحله ای

نرخ تحویل هوای پاک برای ۵۰۰CFM به اسکرابر هوا CADPXS 550CFM اجازه می دهد تا فضاهای تا ۲۰۰۰ فوت مربع را فیلتر کند. سیستم فیلتراسیون HEPA را می توان تا سه واحد با خروجی GFCI به صورت زنجیره ای متصل کرد. می‌توانید برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تایمر را برای ۱h/2h/4h/8h تنظیم کنید و از نشانگرهای کیفیت هوا و تعویض فیلتر برای نظارت بر دستگاه و محیط خود استفاده کنید.

اسکرابر هوا CADPXS 550CFM با سیستم فیلتر ۳ مرحله ای

خرید در آمازون

 

چه کسب و کاری به اسکرابر هوا نیاز دارد؟

هر کسب و کاری می تواند از اسکرابر هوا بهره مند شود، زیرا هوا را بهتر تنفس می کند. با این حال، برخی از مشاغل هستند که به دلیل بو یا آلاینده هایی که تولید می کنند می توانند سود زیادی ببرند. در اینجا برخی از این مشاغل آمده است:

• رستوران ها
• بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی و سایر امکانات مراقبت های بهداشتی
• اسپا و سالن های ناخن
• شرکت های مرمت و تولید
• فروشگاه های چوبی
• مدارس
• امکانات ذخیره سازی
• انبارها

چه چیزی را باید نگاه کرد زیرا در یک اسکرابر هوا

اسکرابرهای هوا سرمایه گذاری قابل توجهی هستند، بنابراین مطمئن شوید دستگاهی که خریداری می کنید هر کاری را که لازم دارید انجام می دهد. مورد استفاده حداقل، در اینجا برخی از ویژگی هایی وجود دارد که یک اسکرابر هوای باکیفیت هنگام انتخاب باید داشته باشد.

EPA Rating : Energy Star-rated machines by the EPA will save you money because these machines run almost all the time.

WI-FI Control: Although this is not a standard feature, controlling the scrubber remotely is a great option.

Air Quality Indicator: Knowing the quality of the air in your environment will keep you from running the machine needlessly.

Filter Change Indicator: Running a scrubber with a dirty filter defeats the purpose of having it. Find a machine that lets you know when to change the filter.

Multiple Fan Speeds: The more control you have, the better you will be able to clean the air in your environment.

Caster Wheels: If you are buying a portable version, look for strong wheels that last.

Wet Scrubbing: With this method, the air scrubber sucks the air through a damp pad or a filter to clean the air.

Dry Scrubbing: This method sucks the air through a dry filter to trap any contaminant in the air before releasing the cleaned air.

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی