عمومی

چرا باید روتین ها را با تشریفات جایگزین کنید (به علاوه 9 تشریفات می تونی امتحان کنی)

چرا باید روتین ها را با تشریفات جایگزین کنید (به علاوه ۹ تشریفات
می تونی امتحان کنی)

دقیقاً مانند هر نویسنده دیگری که موضوعات مربوط به بهره وری و مدیریت زمان را پوشش می دهد، روتین ها نان من هستند. می دانم که خوانندگان دوست دارند روی داستان های روال های روزانه کلیک کنند. از ثروتمندان و مشهور و ستون ها ارائه پیشنهاداتی برای روتین‌ها برای موفقیت بیشتر همیشه یک پاسخ عالی دریافت کنید.

اما شاید در تمام این مدت من یک ترفند را از دست داده ام. در مقاله اخیر برای Vox تری نگوین استدلال می کند که همه ما باید کمتر بر روی روال ها تمرکز کنید، و بیشتر بر روی مناسک.

تفاوت بین یک روتین و یک آیین چیست؟

تفاوت چیست؟ نگوین با طیف وسیعی از کارشناسان از علمای دینی به نویسندگان خودیاری برای کشف تمایز. در حالی که هم مراسم و هم روال‌ها مجموعه‌ای از اقدامات کلیشه‌ای هستند که شما مرتباً تکرار می‌کنید. چیزی که آنها را متمایز می کند، هدف شما از انجام آن اقدام است.

روال، او می نویسد، “به معنای ساختار سفت و سخت، با اولویت مدیریت زمان و بهره وری است. فرد ممکن است به خاطر انجام کار – آرمانی که با ایده آل های سرمایه داری کار و تولید گره خورده است – به جای لذت شخصی یا تحقق معنوی، به روال متکی باشد.”

آیین‌ها، “نباید فقط به عادات مکانیکی تقلیل داده شوند”، و به قول یکی “می‌توانند “تحول منظم تمرین‌کننده” را تسهیل کنند. محقق ذن بودیسم. به گفته هنرمند کیت ساوتورث، تشریفات به هیچ وجه نباید مذهبی باشند، اما «اغلب قصد دارند».

به طور خلاصه، روال‌ها در مورد انجام سریع‌تر یا کارآمدتر کارها هستند. آنها در مورد خروجی خام هستند. تشریفات مربوط به میزان انجام کاری شما نیست، بلکه در مورد تغییر نحوه انجام آن هستند. یا، در حالت ایده آل، حتی در مورد تغییر شمابه روشی کوچک و مثبت.

اگر به نظر شما کمی شبیه به هجوم می آید، آگاه باشید که علم با نگوین و مصاحبه شوندگانش موافق است. . حتی نشان داده شده است که حتی تشریفات کوچک، کاملاً شخصی و سکولار، تأثیرات زیادی بر خلق و خوی افراد دارند. الف> و طرز فکر محققان روانشناسی. به عبارت دیگر، سوزاندن عکس سابق یا فهرستی از ترس‌هایتان واقعاً به شما کمک می‌کند تا به جلو بروید.

و برخی از سرسخت ترین تاجران جهان ظاهراً تمایز بین تشریفات و کارهای روزمره را درک می کنند. هم. یکی از بنیانگذاران یک شرکت ۱۰۰ میلیون دلاری درباره نحوه رفتارش با آویزاندن لباس های شسته شده هر روز صبح “به عنوان نوعی مراقبه.” چه کسی می داند، شاید یک تفکر مشابه پشت هر دو بیل گیتس و عموم جف بزوس ادعا می‌کنند که هنوز مرتباً غذاهایشان را می‌پزند.

۹ آیین برای امتحان کردن خود

همه این شواهد به این واقعیت اشاره دارد که عمدی بودن در مورد اینکه چگونه اعمال روزانه شما بر ذهنیت شما تأثیر می گذارد می تواند بسیار قدرتمند باشد، قدرتمندتر از اینکه صرفاً یک برنامه روزانه سفت و سخت برای خود تنظیم کنید. اگر برای شما مفید باشد، بیدار شدن در یک زمان خاص عالی است، اما اگر به جای آن مراسم صبحگاهی را که شادی، خلاقیت و قدردانی به بقیه روزتان ادامه می دهد.

آیین های مؤثر چگونه به نظر می رسند؟ همه از معلمان مدیتیشن گرفته تا شخصیت‌های رسانه پیشنهاداتی ارائه کرده‌اند که من تعدادی از آنها را در زیر فهرست کرده‌ام:   

  1. یک آیین نوشتن و تأمل شبانه مانند #startandendhappy

  2. آشتون کاچر کوتاه آیین تعیین نیت صبحگاهی

  3. یک آیین خوش طعم — تک وظیفه و واقعا از لذت های کوچک زندگی لذت ببرید 

  4. یک آیین شروع برای اینکه شما را در چارچوب ذهنی مناسب برای کار عمیق قرار دهد (همانطور که نگوین اشاره می کند، بسیاری از هنرمندان به این نوع آیین سوگند یاد می کنند) 

  5. هر روز بچرخید با در نظر گرفتن آنها به عنوان یک تشریفات، آنها را به لحظه ای از ذهن آگاهی تبدیل می کند 

  6. یک مراسم خوش شانسی برای اینکه شما را در برابر چالش های بزرگ آماده کند (مورد علاقه بسیاری از ستاره های ورزشی) 

  7. « ​​رفت و آمد کار از خانه،» یا آیینی برای انتقال از طرز فکر خانه به محل کار

  8. یا ایده آلمانی “Feierabend’ برای انتقال به روش دیگر، از محل کار به خانه 

  9. این ضد -آیین مشغله کاری برای لحظاتی که احساس عصبانیت یا گیجی می کنید بسیار مناسب است 

در حالی که این تشریفات برای تصویرسازی و الهام گرفتن عالی هستند، تشریفات باید شخصی باشند تا مؤثر باشند. برخلاف روال‌های معمول، آنها یک اندازه نیستند، اما در عوض باید با روانشناسی و جهان بینی شما کار کنند تا به شما کمک کنند تا تفکر خود را به هر طریقی که می‌خواهید تغییر دهید. بعید است که ایده‌های دیگران کاملاً مناسب باشد، بنابراین با خیال راحت این پیشنهادات را به هر نحوی که برای شما مفید است ترکیب کنید – یا تشریفات خود را از ابتدا طراحی کنید.

اما به کارهای روزمره بسنده نکنید. مطمئنا، آنها ممکن است نحوه سازماندهی روز خود را تغییر دهند. اما تشریفات می توانند طرز فکر و احساس شما را تغییر دهند. و این بسیار قدرتمندتر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی