عمومی

چرا اکنون زمان مناسب برای اعلام “ورشکستگی جلسه” است و در برنامه خود تجدید نظر کنید

چرا اکنون زمان مناسب برای اعلام “ورشکستگی جلسه” است
و در برنامه خود تجدید نظر کنید

بدترین همه گیری ممکن است (امیدوارم) پشت سر ما باشد، اما اثرات دو سال دیوانگی اختلال هنوز هم با ما بسیار است. شرکت‌ها و تیم‌ها همچنان به درگیری بر سر کار از راه دور و حضوری ادامه می‌دهند. ، افراد در اولویت های خود تجدید نظر می کنند و به طور انبوه به دنبال گزینه های بهتر می گردند، و فرسودگی شغلی در اوج تاریخی است.

همچنین، از روز یادبود، تابستان (به طور غیر رسمی) پیش روی ماست و با آن میل به گذراندن زمان کمتری در محل کار و زمان بیشتر بیرون از خانه در مقابل باربیکیو یا در ساحل.

همه اینها به یک نتیجه می رسد. بسیاری از کارآفرینان در حال مذاکره مجدد درباره رابطه خود با کارشان هستند و درباره اینکه چند ساعت، کجا و با چه اهدافی در ذهن دارند فکر می کنند. من مجموعه ای از پیشنهادات و تمرینات برای کمک به شما در استفاده از پایان همه گیری به عنوان سکوی پرشی برای زندگی خود را تجدید نظر کنید، اما من به تازگی با ایده خوبی در بررسی مدیریت اسلون MIT : اکنون ممکن است زمان مناسبی برای اعلام «جلسه ورشکستگی» باشد.

مثل ایمیل یا ورشکستگی رسانه های اجتماعی، اما برای جلسات 

شاید قبلاً درباره “ورشکستگی ایمیل.” ایده این است که وقتی ناامیدانه توسط صندوق ورودی خارج از کنترل خود غرق می شوید، به سادگی همه چیز را حذف می کنید و منتظر می مانید تا ببینید چه مشکلاتی پیش می آید و چه کسی دوباره برای شما نامه می نویسد. این یک راه ساده و یا وحشیانه برای خالی کردن فضا برای شروعی تازه و یافتن اینکه کدام یک از ۶۵۸۷ پیام خوانده نشده شما واقعاً اهمیت دارد، است.

استاد علوم کامپیوتر و %۲۰%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85%20%D9%88%D8%B1%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7″> سم زدایی دیجیتال.’ در وبلاگ خود او پیشنهاد کرد که همه سیستم عامل های خود را به مدت یک ماه ترک کنید تا نه فقط احساس شما را ببیند (علم پیشنهاد می کند احتمالاً پاسخ بهتر خواهد بود. استفاده‌ها و فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی که واقعاً از دست می‌دهید.

نوشتن در MIT Sloan Management Review، سه نفر از مدیران از انجمن آینده تحت حمایت Slack، پیشنهاد می کند ایده مشابه برگرفته از کتاب جدید آنها، Work. همانطور که ممکن است ایمیل یا شبکه های اجتماعی را ورشکستگی اعلام کنید، چرا ورشکستگی جلسه را اعلام نکنید و ببینید چه اتفاقی می افتد؟

“در Slack، مدیران ما در این مورد با اعلام “ورشکستگی تقویم” به عنوان مثال رهبری کردند. آنها تمام جلسات تکراری و یک به یک را از تقویم خود حذف کردند تا بتوانند هر یک را در نظر بگیرند و فقط آنچه واقعاً ضروری بود را اضافه کنند.”

ایده این نیست که جلسات را به طور دائم حذف کنید، اگرچه تحقیقات نشان می دهد اگر کارهای بیشتری انجام دهید شما جلسات را حداقل چند روز در هفته ممنوع کرده اید. در عوض، هدف از اعلام ورشکستگی جلسه این است که جلسات را از حالت خلبان خودکار خارج کرده و شما را مجبور به توجیه فعالانه هر جلسه ای که به تقویم خود اضافه می کنید، داشته باشید.

با این حال، نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که اگر ورشکستگی ایمیل به درستی انجام شود، احتمالاً زمان بازتری برای کار متمرکز خواهد داشت. .

“ما متوجه شدیم که بسیاری از جلسات می توانند حذف یا به قسمت های مختلف تقسیم شوند. برای مثال، ماهنامه شما جلسه فروش ممکن است با به‌روزرسانی وضعیت شروع شود. چرا آن را از قبل ارسال نمی‌کنید؟ ارائه‌ها را می‌توان به‌عنوان دک یا ویدیوهای ناهمزمان به اشتراک گذاشت تا افراد بتوانند در زمان خود آن‌ها را مرور کنند. تاکتیک‌هایی مانند این می‌تواند زمان جلسه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، و سپس زمان با هم می‌تواند آن‌ها گزارش می‌دهند که به طور معنی‌داری صرف بحث‌های گوشتی یا تیم‌سازی شود.»

چرا اکنون؟

این ایده ای است که تقریباً در هر زمان می تواند کار کند، اما به نظر می رسد که به خوبی برای فعلی ما مناسب است. لحظه همه‌گیری در حال حاضر بسیاری از ما را به بررسی عمیق این موضوع سوق داده است که آیا مشاغل ما سالم و پایدار هستند، و در راستای ارزش های ما. اعلان ورشکستگی جلسه به نظر یک گسترش طبیعی این فرآیند بازنگری است.

به‌علاوه، زمان تابستان است، به‌طور سنتی دوره کندتر برای بسیاری از صنایع. این ممکن است اعلان ورشکستگی جلسه را در حال حاضر مدیریت لجستیکی کمی آسان تر کند. و به عنوان یک امتیاز نه چندان کوچک، ممکن است چند ساعت دیگر برای لذت بردن از آفتاب با خانواده و دوستان خود برنده شوید. پس چرا سعی نکنید هر جلسه را از تقویم خود حذف کنید و ببینید کدام جلسه را واقعا از دست می دهید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی