عمومی

چرا افراد موفقی مانند مارک کوبان و ریچارد برانسون؟ قانون پیش‌شرط صفر را بپذیرید

چرا افراد موفقی مانند مارک کوبان و ریچارد برانسون؟
قانون پیش‌شرط صفر را بپذیرید

همه ما بهانه هایی داریم که ما را از بازیگری باز می دارد. یکی از «موارد دلخواه» من این است که اجازه بدهم یک کار مهم مرا از انجام کارهای دیگر باز دارد. فکر می‌کنم: «پس از انجام وبینار فردا، آن پروژه را شروع می‌کنم». یا، “پس از ارائه سخنرانی جمعه شب، آن فصل را شروع خواهم کرد.”

من وقت دارم. من وسیله دارم اما من همچنان اجازه می‌دهم بدانم که در آینده نزدیک کار بزرگی برای انجام دادن دارم، مانع انجام کارهای دیگر می‌شود.

اینطور نیست. یک دلیل؛ این فقط یک پیش شرط است که به عنوان یک بهانه پنهان شده است.

مثل این که فکر کنید قبل از شروع یک تجارت به یک دفتر کار خانگی نیاز دارید. (من سال‌ها از روی میز ناهارخوری‌مان کار کرده‌ام.) مثل اینکه فکر می‌کنیم برای مدیریت کسب‌وکار ملک اجاره‌ای خود به نرم‌افزار شیک نیاز دارید. (ما از صفحه‌گسترده‌ها استفاده می‌کنیم.) مانند اینکه فکر کنید باید این را پشت سر بگذارید — حتی اگر کاملاً آماده باشید و کاری برای انجام دادن ندارید — قبل از اینکه بتوانید آن را شروع کنید. (هنوز روی آن کار می شود.)

همه ما پیش شرط هایی داریم.

و در نهایت، همه ما پشیمان می شویم، به خصوص زمانی که پیش شرط های ما ما را از دنبال کردن رویاهای شخصی، حرفه ای یا کارآفرینی باز می دارد. (که، اگر به آن فکر کنید، ترکیبی از شخصی و حرفه ای.)

پول بگیرید. به عنوان بنیانگذار Growthink دیو لاوینسکی می گوید، کارآفرین بودن هنر و علم است انجام کارهای بیشتر با کمتر: پول کمتر، پرسنل کمتر، زمان کمتر، و غیره. اما نکته اینجاست: شما هرگز پول نقد یا بودجه «کافی» نخواهید داشت.

اگر سرمایه کافی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود را آنطور که می‌خواهید ندارید، طرح خود را تغییر دهید.

فقدان پول می تواند یک محدودیت باشد، اما پیش شرط نیست — زیرا در حالی که همیشه نمی توانید آنچه دارید کنترل کنید، می توانید کارهایی را که انجام می دهید با انجام در هکتار کنترل کنید. ve.

یا زمان. همه به یک اندازه زمان دارند. تنها تفاوت این است که شما حاضرید با مال خود چه کار کنید. اگر در کوهستان گم می‌شوید، منتظر دستگاه GPS یا تلفن ثابت یا حمل‌ونقل هوایی نخواهید بود. باسنت را پیاده می کنی و راه خانه را پیدا می کنی.

اگر همان سطح اهمیت و فوریت را برای کاری که می‌خواهید انجام دهید اعمال کنید، برنامه‌تان ناگهان باز می‌شود.

کمبود زمان می‌تواند یک محدودیت باشد، اما پیش‌شرط نیست — زیرا زمان بستگی به این دارد که چقدر می‌خواهید چیزی.

یا اتصالات. افراد همیشه به من ایمیل می‌زنند و از من می‌خواهند با افرادی مانند ارتباط برقرار کنم. مارک کوبان یا ریچارد برانسون. (اخیراً درخواست‌های راجر پنسک انجام شده است.) آنها امیدوارند — و منتظر — برای آن ارتباط متحول کننده زندگی.

اما اینطور کار نمی کند. هر چه فرد تأثیرگذارتر باشد، بیشتر در محاصره درخواست ها قرار می گیرد. علاوه بر این: یک شبکه عالی را ترسیم کنید و مانند یک خط عمودی نازک به نظر نمی رسد. یک شبکه عالی یک هرمی با پایه بسیار گسترده است.

فقدان اتصالات می تواند یک محدودیت باشد، اما اینطور نیست. یک پیش شرط — زیرا وقتی دلیل خوبی برای اتصال داشته باشید و قبل از انتظار (اگر همیشه) دریافت کنید، از افرادی که پاسخ می دهند شگفت زده خواهید شد.

این موضوع در مورد پیش شرط هاست. برخی از ابزارها خوب هستند، اما ضروری نیستند. برخی از تجربیات خوب هستند، اما ضروری نیستند. آنچه که ندارید هرگز به اندازه آنچه که انجام می دهید مهم نیست: شما و تمایل شما به تلاش کردن.

مارک کوبان هیچ یک از مهارت‌ها، تجربه یا ارتباطات لازم برای شروع یک را نداشت. سرویس استریم اما او یک دوست با ایده داشت و دور باور “جریان‌گذاری روزی تلویزیون را فرا می‌گیرد.”

پیش‌شرط‌ها ? آنها فقط بهانه هستند شما هرگز همه چیزهایی را که برای شروع به آن نیاز دارید، نخواهید داشت. شما هیچوقت هر آنچه را که در طول مسیر به آن نیاز دارید، نخواهید داشت.

اما همیشه خواهید داشت. دارند — و همیشه می توانند روی داشتن — شما حساب کنند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی