خبر

پیش بینی بورس امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پیش بینی بورس امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

597892 761 - پیش بینی بورس امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴- در روز سه‌شنبه شاخص کل بورس هزار و ۲۱۷ واحد ریزش کرد و به رقم ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۵۵ واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن ۶۷۷ واحد بالا آمد و در رقم ۷۳۸ هزار و ۷۶۹ واحد ایستاد. شاخص کل فرابورس ۴۷ واحد افت کرد و به رقم ۲۵ هزار و ۴۳۰ رسید. شاخص هم وزن فرابورس نیز افزایش ۱۴۰ واحدی داشت و به سطح ۱۳۶ هزار و ۸۸۲ واحد رسید.

در پایان معاملات روز سه شنبه، ۴۱ درصد بازار رشد قیمت داشتند و قیمت سهام ۵۹ درصد از نماد‌های بازار افت کرد.

بیشترین افزایش قیمت

روز سه‌شنبه در بورس شرکت سیمان داراب (ساراب)، شرکت سیمان هرمزگان (سهرمز) و شرکت سیمان اصفهان (سصفها) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند. در فرابورس نیز شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان)، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (ثپردیس) و شرکت تولید و صادرات ریشمک (ریشمک) بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

بیشترین کاهش قیمت

در بورس نماد‌های وایران (شرکت لیزینگ ایرانیان)، کساپا (شرکت سایپا شیشه) و لوتوس (شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان) در روز سه‌شنبه بیشترین کاهش قیمت بازار را داشتند و در معاملات فرابورس شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان (کرومیت)، مجتمع بیمه میهن (میهن) و شرکت سرمایه گذارذی مسکن تهران (ثتران) بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

عرضه و تقاضای بازار

در معاملات سه‌شنبه، ۴۷ نماد صف خرید داشتند و ۴۴ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۱۶ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۳۴۵ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۱۱ درصدی به ۴۵۷ میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید:  محصولاتی که امروز در بورس کالا عرضه می‌شود؟


پیش بینی بورس امروز

معامله‌گران در شرایطی به استقبال معاملات آخرین روز هفته می‌روند که دیروز دامنه ریزش شاخص کوتاه‌تر شد.

شاخص کل بورس تهران با پیشرانی نماد‌های فملی، میدکو و فولاد هزار و ۲۱۷ واحد معادل ۰.۰۶ درصد ریزش کرد و شاخص هم وزن با نرخ ۰.۰۹ درصد به مقدار ۶۷۷ واحد رشد کرد.

دیروز برای سومین روز پول حقیقی از بورس خارج شد که رقم آن ۱۶۴ میلیارد تومان بود که نسبت به روز دوشنبه رشد ۸۰ برابری داشت. نماد‌های وامیر، کرومیت، دی، فولاد، وشهر، فملی، آسیاتک، خزامیا، خساپا و شگویا بیشترین خروج سرمایه بازار را داشتند.

دیروز ارزش معاملات خرد سهام تا محدوده ۳ هزار میلیارد تومانی پایین آمد که کمترین رقم در ۴ ماه اخیر است.

بدین ترتیب شاخص نوسان کوتاهی داشت، اما افت معاملات و رشد خروج سرمایه از بازار دو سیگنال منفی برای معاملات امروز است.

 

منبع: اکوایران

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی