عمومی

پلوتون باید از دوچرخه پیاده شود

پلوتون باید از دوچرخه پیاده شود

مدیر عامل جدید Peloton، بری مک کارتی، که در تلاش است تا یک کشتی بزرگ بزرگ و بزرگ را با صحبت های پپ بچرخاند. دست و پا زدن ضعیف، در حال حاضر به شدت آسیب دیده است. او با کمبود نقدینگی مواجه است و سعی می‌کند از بانک‌های بزرگ با مشکلات خود یک بسته قرض بگیرد و با تعداد زیادی موجودی اضافی و یک تردمیل که هنوز به عنوان تهدیدی برای کودکان نوپا تلقی می‌شود، گیر کرده است. حتی بدتر از آن، جهان در حال بازگشت به باشگاه‌های سلامت و ساختمان‌های اداری است که به تازگی مملو از فضاهای تمرینی و سایر امکاناتی است که توسط صاحبخانه‌های ناامید ارائه شده است که تلاش می‌کنند مستاجران را به دارایی‌هایشان برگردانند. (حتی اگر آنها تعدادی پلوتون بخرند، مردم آنها را به اشتراک می گذارند، نه مالک آنها.) اما صادقانه بگویم، این نگرانی ها حتی بزرگترین مشکل او نیست. او در آستانه تبدیل شدن به دایناسور دیگری در دنیای دیجیتال است. درست مثل مردم خواننده های کارت اعتباری نقطه فروش فیزیکی هاوک.

بری باید بزرگترین گلوله ای را که به او وارد می شود گاز بگیرد. و بخش تولیدی کسب و کار خود را قبل از اینکه کل شرکت را با خود به پایین بکشاند کیف کند. قانون رحم امانوئل بسیار ساده است: “اگر مجبور به خوردن ساندویچ هستید ، نیش نخورید.» این روزها هیچ کس اینجا نیست واقعاً می‌خواهد در تجارت سخت‌افزار باشد. چون سخت افزار سخته سخت افزار یک بخش کثیف و بیش از حد تنظیم شده است، و همچنین به شدت رقابتی با موانع کمی برای دنبال کنندگان سریع و ضربه های ارزان قیمت است. و یک یا دو نسل بعدی از مصرف کنندگان واقعاً کمتر به داشتن “مواد” اهمیت می دهند. ما به سرعت به سمت آینده دیجیتالی پیش می رویم که در آن همه چیز به جای مالکیت و مالکیت مربوط به ابزار و دسترسی آسان است. بچه ها قبلاً Pelotons را به عنوان قفسه لباس والدین خود می بینند. اگر اصلاً سوار می شوند، این برای تجربه مشترک آنلاین از شرکت در کلاس با دوستانشان است. به محض اینکه آن ارتباطات اجتماعی دوباره در زندگی واقعی در دسترس قرار گرفت، هیچ بچه‌ای که می‌دانم قرار نیست تنها روی یک دوچرخه عرق‌ریز در زیرزمینش بنشیند.

اما در حال حاضر، اگر پوشش نقره‌ای کوتاه‌مدتی برای Peloton وجود داشته باشد، این پایگاه مشترک با ارزش بالا و آشکارا مرفه از حدود سه میلیون بزرگسال (تخمین زده شده در اوج همه‌گیری آن) است. اینها مشتریان فعالی هستند، هرچند با قیمت‌های متفاوت و دسترسی به خدمات Peloton از طریق کانال‌های مختلف که لزوماً نیازی به داشتن دوچرخه ندارند – بسیار کمتر از دوچرخه‌های ساخته شده توسط شرکت. مک کارتی در مورد افزایش تعداد مشترکان به ۱۰۰ میلیون صحبت می کند، که برای شرکتی بدون ذخایر نقدی برای جذب و جذب مشتریان جدید در بازار پر سر و صدا، پرهزینه و رقابتی خنده دار به نظر می رسد.

از آنجایی که ارزش بازار او همچنان در حال کاهش است، بهترین شرط برای کسب و کار و پول هوشمند می گوید که او باید کالاهای بادوام را کنار بگذارد و در اسرع وقت مجازی شود و سپس بفروشد. مشترکین او به صورت عمده به خریدار با بودجه بهتر و بزرگتر مانند اپل، که ساعت هایش احتمالاً از قبل روی مچ اکثر مشترکین Peloton بسته شده است. هر روزی که مک کارتی منتظر می ماند تا دارایی هدر رفته خود را بفروشد به معنای پول کمتری برای سهامدارانش در روز اجتناب ناپذیری است که کسب و کار خریداری می شود. کسب و کارهای هوشمند در زمان مناسب فروخته می شوند. کسب‌وکارهای شکسته زمانی خریداری می‌شوند که لحظه‌هایشان بگذرد.

پیام حتی گسترده‌تر برای بسیاری از شرکت‌های دیگر که به کندی ماشه را انجام می‌دهند، زیرا آنها به اندازه کافی سختگیرانه نگاه نمی کنند که کسب و کار اصلی آنها در نهایت به کجا می رسد، یا به دلیل اینکه سود فعلی آنقدر خوب است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، این است که هرگز هوشمندانه نیست که آنقدر حریص باشید که برای مدت طولانی در نمایشگاه بمانید. یا زمان زیادی برای واکنش به تغییرات جدی، تغییر در رفتار یا ترجیحات مصرف کننده و پیشنهادات رقابتی جدید در بازار شما طول بکشد. شما هرگز نمی خواهید سعی کنید آخرین دلار را از روی میز بردارید یا زمان دقیقی برای بازار تعیین کنید.

به این ترتیب، زمان بندی همه چیز است. و اگر مایل به انتخاب های سخت نیستید، حتی گاهی یک غاز طلایی را بکشید، و در مواقع لزوم خود را آدمخوار کنید (قبل از اینکه شخص دیگری این کار را با شما انجام دهد)، عقب خواهید ماند. شما باید بدانید چه زمانی باید بروید – حتی اگر در لحظه ای که تصمیم می گیرید کاملاً مشخص نباشد – زیرا ۱۰۰٪ مطمئناً تقریباً همیشه دیر است. قبل از اینکه مجبور شوید یا هیچ انتخابی نداشته باشید، باید تغییر کنید. یک سال بعد، آرزو می‌کنید که امروز تغییرات لازم را ایجاد می‌کردید.

تغییر همیشه گران است. مهم این است که چه زمانی، چه چیزی و چه مقدار پرداخت می کنید: می توانید برای انجام تغییرات مورد نیاز زودتر بپردازید یا بعداً – و معمولاً خیلی بیشتر – برای اینکه آنها را انجام نداده اید، بپردازید. ایجاد تغییرات حتی پرهزینه در زمان مناسب بی نهایت ارجحیت دارد تا مجبور به انجام آنها در زمانی که ناخوشایند، ناگهانی و حتی شرم آور است. Netflix خیلی منتظر ماند تا به میلیون‌ها کاربر خود که هزینه اشتراک را نمی پرداخت و همچنان هر روز پرداخت می کند.

گربه های چاق بیمه گر ملی خودرو مسافت پیموده شده کم و محدود خود را خیس کردند. -از مصرف کنندگان برای چندین دهه استفاده کنید و از آنها همان نرخ های استاندارد استانداردی را دریافت کنید که از کاربران سنگین روزانه و مسافران عادی هزینه می کردند. آنها این روش را در بسیاری از موارد بیماری همه گیر ادامه دادند، حتی زمانی که بیمه شدگانشان از این واقعیت آشکار بیدار شدند که با ماشین هایشان که بدون استفاده در گاراژشان نشسته بودند، رانندگی نمی کردند یا تصادف نمی کردند.

شرکت هایی مانند Mile Auto، که از مشتریان خود هزینه دریافت می کنند به ازای هر مایل استفاده شد، افزایش یافت و از فرصت استفاده کرد و جایگزین بهتر، منصفانه تر و کم هزینه تر. اکنون بزرگ‌ها نه تنها در حال تسویه حساب هستند، بلکه در حال خرد کردن کتاب‌های تجاری موجود خود هستند، زیرا هر بیمه‌شده فعلی که از یک بیمه نامه اولیه پرداخت کامل به خدمات جدید پرداخت به مایل تبدیل می‌شوند، هزینه‌های جدی برای آنها دارد. دلار ممتاز.

انتظار برای زمان دقیق حرکت برای جابجایی به ندرت کار می کند. ممکن است نتایج کوتاه مدت را تقویت کند، اما در دراز مدت، نتیجه محتمل تر، فرصت ها، مشتریان و سهم بازار از دست رفته است. کسی همیشه در گوشه گوشه منتظر است تا ناهار شما را بخورد. اگر باهوش هستید، اولین نفر در صف لقمه هستید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی