عمومی

وقت آن است که اجتماعی کسب و کار کوچک خود را دوباره ارزیابی کنید استراتژی

وقت آن است که اجتماعی کسب و کار کوچک خود را دوباره ارزیابی کنید
استراتژی

As خطرناک باشد به عنوان مثال، از آنجایی که من یکی از بنیانگذاران یک شرکت فین‌تک هستم، برخی ممکن است تصور کنند که من در زمینه فناوری بسیار باهوش هستم. اما در واقعیت، من به کارولین رادز، یکی از بنیانگذاران رویایی خود، برای چیزهای فنی نگاه می کنم.

من دیگران را دیده ام که مفروضات مشابهی در مورد پلتفرم های رسانه های اجتماعی «بیهوده» مانند TikTok دارند. TikTok بیش از مکانی برای اشتراک‌گذاری چالش‌های رقص برای نوجوانان، به آهنربایی بسیار واقعی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است که به دنبال ارتباط با مشتریان هستند. اما چه عواملی انگیزه این تغییر به پلتفرم جدید است و چه نوع نتایجی را مشاهده می کنند؟

برای رسیدن به انتهای این سوالات، سلام آلیس بخشی از بیش از ۸۰۰۰۰۰ مالک کسب و کار کوچک ما را نمونه برداری کرد تا ببیند چگونه کارآفرینان از پلتفرم های بازاریابی دیجیتال برای رشد استفاده می کنند. گزارش تحقیقاتی حاصل بر روی بازیگران اصلی رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و اسنپ چت به عنوان پلتفرم های اصلی بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای کوچک.

در یک در سطح بالا، ما آموختیم که بیشتر مشاغلی که بازاریابی دیجیتال را دنبال می کنند جوان هستند (کمتر از پنج سال) و احتمال بیشتری برای فروش محصولات به خصوص در صنایع زیبایی و مراقبت از خود دارند. جای تعجب نیست که بیشتر کارآفرینان با استفاده از پلتفرم های متعدد برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال خود، شرط های خود را پوشش می دهند.

اما مهم ترین یافته چیزی را که فقط می توان تغییر TikTok نامید تأیید می کند. TikTok علیرغم موقعیت خود به عنوان جوان ترین بازیکن، به طور عمده به عنوان یک رهبر نوظهور بازاریابی دیجیتال برجسته است. تحقیقات ما نشان داد که این پلتفرمی بود که صاحبان مشاغل کوچک بیشتر از همه مشتاق امتحان کردن بودند. در میان کسب‌وکارهای کوچک که قبلاً در TikTok استفاده می‌کردند، ۷۸ درصد گفتند که قصد دارند سرمایه‌گذاری خود را در این پلتفرم افزایش دهند. واضح است که چیزی باعث می شود مالکان توجه — و بودجه — را از بازیکنان فعلی به گزینه های جدید تغییر دهند.

طبق تحقیقات ما، در اینجا سه ​​گرایش اصلی پیرامون بازاریابی دیجیتالی کسب و کارهای کوچک امروزی آورده شده است.

مقرون به صرفه بودن عامل شماره یک برای کسب و کارهای کوچک است. مالکان

زمانی که یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، هر دلار اهمیت دارد. این امر به ویژه در مورد بیماری همه گیر، تورم و کمبود زنجیره تامین که به این زودی ها رخ نمی دهد، صادق است. طبق تحقیقات ما، اکثر مشاغلی که از پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، کسب‌وکارهای جدید یا نوظهور هستند که در مقابل فشار هزینه‌ها نیز آسیب‌پذیرتر هستند. در عمل، این بدان معناست که کارآفرینان از پلتفرم‌هایی که تصور می‌شود بهترین نسبت ارزش به نتایج را ارائه می‌دهند، طرفداری می‌کنند.

رهبران بازار مانند فیس بوک و اینستاگرام از نظر ارزش درک شده برای بازاریابی خود اول و دوم شدند. دلار، با پشت سر گذاشتن یوتیوب، تیک تاک و اسنپ چت. با این حال، این برای تلاش‌های پولی است و تقریباً نیمی (۴۵ درصد) از مالکان گفتند که اصلاً در بازاریابی پولی شرکت نمی‌کنند. وقتی ارزش درک شده دسترسی کاملاً ارگانیک هر پلتفرم را اندازه‌گیری می‌کنیم، TikTok یک سوم نزدیک به اینستاگرام و فیس‌بوک قرار می‌گیرد.

غذای آماده؟ کارآفرینان مایلند دلارهای خود را در بازاریابی پولی سرمایه گذاری کنند که نتایج اثبات شده ای را ارائه می دهد. با این حال، با وجود اختصاص زمان نسبتاً کمی به این پلتفرم، کارآفرینان شانس بالایی برای موفقیت ارگانیک از طریق TikTok پیدا می‌کنند. دستیابی به نتایج واقعی با سرمایه‌گذاری کم یا بدون سرمایه‌گذاری پولی، TikTok را به یک برنده واضح برای هر کسب‌وکار کوچکی تبدیل می‌کند که تصمیم می‌گیرد تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را در آینده کجا متمرکز کند.

خلاقیت به یک تمایز کلیدی در بازاریابی کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است

هر صاحب کسب و کار باید با مفهوم یک تمایز کلیدی آشنا باشد — عنصری که آنها را از رقبا متمایز می کند. در دنیای تبلیغات بنری بی‌پایان و پست‌های اینستاگرام، جای تعجب نیست که بازاریابان دیجیتال به دنبال ویژگی‌هایی با کاربری آسان هستند که داستان‌گویی پویا را در قالب‌های مختلف امکان‌پذیر می‌سازد.

تحقیق ما نشان داد که تقریباً دو سوم از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که TikTok به آنها کمک می کند داستان هایی را در روشی خلاقانه (۶۷ درصد)، پیشی گرفتن از رقبای مطرح از جمله اینستاگرام (۶۵ درصد)، یوتیوب (۵۸ درصد)، فیس بوک (۵۵ درصد) و اسنپ چت (۵۱ درصد). چه یک فیلتر ویدیویی جدید باشد یا یک کلیپ صوتی ویروسی، ابزارهای سازنده قوی TikTok فراتر از زرادخانه معمول متن و تصاویر است تا به کارآفرینان کمک کند تا ارتباطات جدید بین مصرف کنندگان و برندهایشان ایجاد کنند.

حتی بهتر از آن، به نظر می رسد تقویت خلاقیت TikTok بدون منحنی یادگیری زیاد باشد، به طوری که ۸۱ درصد از کاربران TikTok به ما می گویند که استفاده از این پلت فرم آسان است و ۷۳ درصد می گویند استفاده از آن سرگرم کننده است. نمی توان این احساسات را دست کم گرفت. وقتی یک کارآفرین پرمشغله هستید، هر بار سرگرم کننده و آسان برای استفاده برنده خواهید شد.

بازاریابان مخاطبان خود را در پلتفرم های جدید دنبال می کنند

طبیعی است که فیس بوک و اینستاگرام از نظر تاریخی بیشترین توجه را از سوی بازاریاب های دیجیتال کسب و کارهای کوچک دریافت کرده اند، با توجه به اینکه آنها محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. در نهایت، بازاریابی یک بازی چشم است. با این حال، با کاهش استفاده از فیس بوک و افزایش چشمگیر استفاده از TikTok، این در حال تغییر است. کارآفرینان به سادگی استراتژی‌های پلتفرم را تطبیق می‌دهند تا مشتریان خود را با پلتفرم‌هایی که در آن زمان می‌گذرانند دنبال کنند.

بر اساس بر اساس داده‌ها، گفته می‌شود که TikTok پتانسیل زیادی برای بازاریابان کسب‌وکارهای کوچک دارد. نظرسنجی ما نشان داد که اکنون ۴۳ درصد از صاحبان مشاغل کوچک احتمالاً به TikTok می‌پیوندند، زیرا نتایج مثبتی از کارآفرینان دیگر شنیده‌اند. فقط ۲۳ درصد در مورد فیس بوک همین را به ما گفتند.

برخی ممکن است تصور کنند که تغییر TikTok کارآفرینانی است که صرفاً به دنبال یک روند جدید درخشان هستند، اما این تحقیق به طور قاطع نشان می دهد که در غیر این صورت: ۵۹ درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که TikTok به رشد درآمد کمک کرد، ۴۲ درصد گفتند TikTok به آنها کمک کرد تا از تجارت خود در برابر تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا محافظت کنند، و ۳۲ درصد گفتند TikTok به آنها در افزایش سرمایه کمک کرد.

با چنین نتایجی فقط یک چیز می توان گفت: کجا ثبت نام کنم؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه موارد مربوط به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی