خبر

ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن

ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن

به گزارش بازار، مشکل اصلی موادی که صفحه های لاستیکی استاندارد از آنها ساخته می شود عدم مقاومت آنها برای استفاده در مکان هایی است که لاستیک ها با انواع روغن ها در تماس هستند. این یک مورد رایج استفاده از لاستیک به عنوان تکیه گاه ماشین است که در آن نشت ممکن است رخ دهد. در این مورد باید از لاستیک های مقاوم در برابر روغن استفاده شود. اینها محصولات تخصصی هستند که، بدون منع مصرف، می توانند در بسیاری از مکان هایی که در معرض اضطرار یا نشت نفت مربوط به تولید هستند، استفاده شوند.

ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن یکی از انواع مهم ورق لاستیکی است که با توجه به ویژگی های مختلف آن تقریباً به سه دسته تقسیم می شود و در ساخت انواع مهر و موم های آببندی شامل کاسه نمد  و پکینگ لاستیکی به کار گرفته می شود.

انواع ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن

ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن نوع A که ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن است که از لاستیک نیتریل احیا شده به اضافه انواع مواد پرکننده ولکانیزه ساخته شده است، مرکز را می توان به منظور بهبود عملکرد فیزیکی و مکانیکی مقاوم در برابر روغن، سایر پارچه ها را گنجاند.

ویژگی های اولیه ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن کلاس A مقاومت در برابر روغن و مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، عملکرد ضد لغزش خوب است. به طور عمده مناسب برای برخی از پردازش های مکانیکی، حرفه تولید، صنعت خودرو و کشتی، شرکت های شیمیایی و غیره، عمدتا برای زمین، فویل جدول، مقاومت در برابر روغن، ضد آب، اثر ضد لغزش، اجتناب از تماس مستقیم با زمین برای ایجاد آسیب محصول ، و حفظ زمین یا میز به دلیل اشیاء سنگین در برابر تشکیل آسیب ضربه زدن.

ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن نوع B از لاستیک نیتریل ۳۰٪ تا ۶۰٪ به علاوه لاستیک استایرن بوتادین و ولکانیزاسیون پرکننده، قیمت متوسط ساخته شده است. ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن نوع B عملکرد فیزیکی و مکانیکی خوبی دارد و مقاومت در  برابر روغن متوسطی دارد. دارای مزایای سفتی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت خمشی و نرخ تغییر شکل کم انقباض است. قابل استفاده در محیط روغن (روغن، روغن هیدرولیک، روغن روان کننده، روغن نباتی) به عنوان مهر و موم. به طور عمده برای پردازش واشر، پارچه تجهیزات، پارچه سندبلاست و سایر شرکت های پشتیبانی کننده، ورق لاستیکی عایق و کلاس روغن لمسی، میز کار، زمین، مکان های محصولات الکترونیکی با الزامات مقاومت در برابر سایش بالا برای استفاده طولانی مدت از فویل، روغن کلاس C مناسب است. ورق لاستیکی مقاوم از بیش از ۷۰ درصد لاستیک نیتریل به همراه ولکانیزاسیون پرکننده ساخته شده است.

ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن نوع C مقاومت عالی در برابر روغن، مقاومت در برابر دمای بالا، قابل استفاده در محیط روغن با دمای بالا ۱۲۰ درجه (روغن، روغن دیزل، بنزین، روغن روان کننده). از آنجایی که قطعات استاندارد سیل مقاوم در برابر روغن مستقیماً توسط سازندگان کاسه نمد تولید می شوند، تا زمانی که می توان از چند مهر و موم بزرگ غیراستاندارد روی ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن کلاس C استفاده کرد، بنابراین ورق لاستیکی مقاوم در برابر روغن کلاس C در محدوده باریکی استفاده می شود و قیمت آن نیز می باشد. گران تر به طور عمده برای پانچ کردن برخی از واشرهای مقاوم در برابر روغن بالا، به عنوان مخزن نفت، کاربرد آب بندی خط لوله نفت استفاده می شود..

تفاوت صفحات لاستیکی مقاوم در برابر روغن در مقابل صفحات معمولی چیست؟

تفاوت اصلی بین یک صفحه لاستیکی مقاوم در برابر روغن و یک صفحه معمولی در مواد ساخت آن است. برای کاربردهای رایج، از ماده ای به نام SBR استفاده می شود. این یک لاستیک استایرن بوتادین است که متعلق به گروه الاستومرها است. با وجود مقاومت در برابر اسیدها و بازهای معدنی، در برابر مواد نفتی مقاوم نیست. برای پر کردن این شکاف ناراحت کننده در بازار مواد لاستیکی، ماده ای به نام  NBR ایجاد شد. این یک نوع ترکیب شیمیایی آلی (لاستیک آکریلونیتریل بوتادین) است که کوپلیمری از اکریلونیتریل و بوتادین است. NBR ماده ای مقاوم در برابر تماس با روغن و تعدادی از مواد نفتی است. در تولید، مواد برایصفحات لاستیکی مقاوم در برابر روغن گرانتر از مواد برای صفحات لاستیکی سنتی است.

کاربردهای ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن

این محصول در بسیاری از صنایع قابل استفاده است. مواد با کیفیتی که از آن ساخته شده است امکان استفاده بدون دردسر را فراهم می کند:

  • استفاده روی میز کار،
  • زیرانداز ماشین هایی که در آن خطر نشت روغن وجود دارد،
  • پرایمر برای دستگاه های عمومی،
  • فرش در سالن های ورزشی (به عنوان مثال سالن های ورزشی)
  • تخته برای جداول توانبخشی،

در همه مکان‌های دیگری که صفحه لاستیکی ممکن است با طیف وسیعی از مواد نفتی تماس پیدا کند.

ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن چه چیزی را ارائه می دهند؟

اگر به این فکر می کنیم که آیا سطح باید با یک صفحه لاستیکی پوشانده شود، ارزش توجه به برخی از جنبه های بسیار مهم چنین حفاظتی سطح را دارد. یک تسهیل قابل توجه، هنگامی که از صفحات لاستیکی برای محافظت از سطح استفاده می کنیم، تمیز کردن بسیار آسان آنها است. ورق های لاستیکی NBR امکان حذف سریع و بدون دردسر کثیفی را فراهم می کند، که اغلب روی سطوح کاری که باید با صفحه پوشانده شوند رخ می دهد. استفاده از ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن NBR به عنوان پشتیبان ماشین است. در شرایط صنعتی با کارکرد شبانه روزی نشتی های مختلفی از جمله نشتی روغن رخ می دهد. اگر تصمیم به استفاده از صفحات لاستیکی NBR در زیر دستگاه داشته باشیم، آنگاه از کف در مکان هایی که در معرض اثرات مضر نشتی است محافظت می کنیم. همچنین لازم به ذکر است یک مکان مهم دیگر که در آن صفحات لاستیکی عملکرد فوق العاده ای دارند. میز کار چنین مکانی است. با انتخاب تخته ای با ضخامت کم که آن را به سطح میز کار می چسبانیم، از خلاص شدن ایمن از نشتی که عنصر جدایی ناپذیر تعمیرات مختلف انجام شده بر روی این میزها هستند، اطمینان حاصل می کنیم.

برای خرید محصولات لاستیکی با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه از جمله دیافراگم لاستیکی با کارشناسان هیرمند بسپار نوین تماس حاصل فرمایید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - ورق های لاستیکی مقاوم در برابر روغن

خواص ورق های لاستیکی NBR

صفحات ساخته شده از لاستیک اکریلونیتریل-بوتادین معروف به NBR دارای تعدادی خواص مطلوب هستند. مقاومت در برابر:

  • مواد نفتی (روان کننده ها، سوخت ها)
  • چربی ها، چه گیاهی و چه حیوانی،
  • نفت خام،
  • روغن و بنزین،
  • نور خورشید.

کدام محصول لاستیکی را انتخاب کنیم؟

انتخاب محصولات لاستیکی خاص از جمله پکینگ لاستیکی باید در درجه اول با روش و محل استفاده فرض شده تعیین شود، همچنین ارزش زیبایی شناختی را دارد. پرکاربردترین رنگ در تولید پنل ها مشکی است، اما پنل هایی در رنگ های متنوع در بازار موجود است. پارامتر اصلی هنگام انتخاب پانل لاستیکی ضخامت آن است. در مکان هایی که کمتر در معرض بارهای زیاد و برش های تصادفی قرار می گیرند، تخته ای با ضخامت کم کاملاً خواهد بود. کافی این اطمینان حاصل می کند که نشت به خارج از منطقه خود نفوذ نمی کند، بنابراین کار خود را به خوبی انجام می دهد. از طرف دیگر، در کاربردهایی که انتظار استفاده از صفحات لاستیکی را در شرایط افزایش استفاده داریم، شایسته است لاستیکی را انتخاب کنیم که ضخامت آن بیشتر باشد، این امکان استفاده از محصولات را به همراه اجسام سنگین فراهم می کند. یک امنیت اضافی خرید صفحات مقاوم در برابر روغن با اسپیسرهای پارچه ای خواهد بود. تخته های بدون فاصله و همچنین با یک و دو لایه پارچه وجود دارد. صفحات دارای اسپیسر با افزایش مقاومت مکانیکی مشخص می شوند. برش چنین محصولی دشوارتر است، بنابراین انتخاب خوبی برای سطح میز در کارگاه است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی