عمومی

وارن بافت می گوید چه چیزی افراد موفق را از آنها جدا می کند بسته به 1 کلمه ساده کاهش می یابد

وارن بافت می گوید چه چیزی افراد موفق را از آنها جدا می کند
بسته به ۱ کلمه ساده کاهش می یابد

وارن بافت، رئیس و مدیر عامل شرکت Berkshire-hathaway-shareholders.html”>Berkshire Hathaway را توصیه می کند، یک درس بزرگ دهه ها پیش آموخته شد: توانایی محافظت از کالای گرانبها از 

برای حمایت بیشتر از این مفهوم، نقل قول کلاسیک بافت که در اطراف اینترنت شناور است، موضوع را به سمت اصلی هدایت می کند. : “تفاوت بین افراد موفق و افراد واقعا موفق این است که افراد واقعا موفق تقریباً به همه چیز نه می گویند.”

این نقل قول دارد بحث‌های زیادی را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرد، زیرا بافت به عنوان هشداری به آن‌ها برای انتخاب گزینه‌ای بیشتر بیان کرد. cks صرف نظر از سرمایه گذاری، این نقل قول همچنین یک نکته مفید برای خود رهبری برای بقیه ما است که در تلاش برای مدیریت مؤثر کسب و کار و زندگی کاری خود هستیم.

به چه چیزی نه بگویید؟

بسیاری از افراد موفق این باور را دارند که نتایج فقط با انجام کارهای بیشتر و نه کمتر به دست می آید. این ممکن است به معنای بله گفتن خیلی بیشتر از نه باشد. اما همانطور که همه ما از نمونه‌های اخیر میلیاردرهای دیگر می‌دانیم که برای ساعات کاری دیوانه‌وار ادعا می‌کنند، این کار پایدار نیست.

از دیدگاه خودمراقبتی، در عصر سلامت روان و رفاه پس از کووید، توصیه «نه» بافت چشم گاو نر به وجدان ما است. این بدان معناست که بارها و بارها به چیزها و افرادی که به ما خدمت نمی کنند، نه گفتن، و به چیزها و افرادی که واقعاً برای پیشرفت شغل و کسب و کار ما اهمیت دارند، بله گفتن.

پس این روزها دقیقاً به چه چیزی باید نه گفت؟ در حالی که این یک سوال ذهنی است که برای پاسخ دادن به شما باقی مانده است، من پیشنهاد می کنم به چهار چیز نه بگویید:

۱٫ همه ایده های خوبی که در راه است

استیو جابز فقید، یکی از بنیانگذاران اپل، یکی از حامیان بزرگ این استراتژی بود. . جابز زمانی این خرد بی‌انتها را در مورد آنچه تمرکز واقعی مستلزم آن است کنار گذاشت:

مردم فکر می کنند تمرکز یعنی بله گفتن به چیزی که باید روی آن تمرکز کنید. اما اصلاً معنی آن این نیست. یعنی نه گفتن به صد ایده خوب دیگر. باید با دقت انتخاب کنید. من در واقع به کارهایی که انجام نداده‌ایم به کارهایی که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم.

بر اساس به  تحقیق، یادگیری نه گفتن به ما امکان می‌دهد تعهدات خود را به حداقل برسانیم و تمرکز بیشتری کسب کنیم. علاوه بر این، کسانی که در نه گفتن مشکل دارند، بیشتر احتمال دارد استرس، فرسودگی شغلی و حتی افسردگی را تجربه کنند.

۲٫ ساعت‌ها کار کردن در یک زمان

یکی از اشتباهات بهره‌وری که بسیاری از ما مرتکب می‌شویم این است که ساعت‌های زیادی در یک زمان کار می‌کنیم، گاهی اوقات درست ساعت ناهار، و غفلت از استراحت های مکرر. طبق تحقیقات، راز بهره وری این است که به همان روش کار کنید تمرین دوندگان سرعت دوومیدانی: هر بار ۹۰ دقیقه روی چالش‌برانگیزترین و مهم‌ترین کار خود تمرکز کنید، سپس به مغز خود استراحت دهید و اجازه دهید دوباره شارژ شود. وقتی به پشت میزتان برگردید سریع‌تر و قوی‌تر کار خواهید کرد.

۳٫ روال ایمیل شما

برای رفع وقفه های بی مورد باید به روال ایمیل فعلی خود نه بگویید. اکثر مردم به ایمیل هایشان اجازه می دهند که آنها (و زمانشان) را به جای برعکس کنترل کنند. برای جلوگیری از قطع دائم ایمیل، آن را به زمان های خاصی در روز محدود کنید و آن را برنامه ریزی کنید. و وقتی آن را بررسی می‌کنید، با تنظیم هشدارها برای مهم‌ترین مشتریان و مخاطبین خود، پیام‌هایی را که خوانده می‌شوند و به آنها پاسخ داده می‌شود، اولویت دهید. هر کس دیگری می تواند صبر کند.

۴٫ تعداد جلسات شما

این قطعاً چیزی است که باید به آن نه گفت. برای مثال، نگاهی به تمام جلسات برنامه‌ریزی‌شده در تقویم بیندازید. آیا می توان با برخی از آنها از طریق ایمیل برخورد کرد؟ چت یا huddle سریع و بداهه Zoom؟ توصیه من این است: از جلسات مکرر خلاص شوید، مگر اینکه با یک موضوع بسیار فوری سر و کار داشته باشید. در واقع، همانطور که منتشر شده در Harvard Business Review، دو سوم از مدیران کسب و کار نظرسنجی کردند. گفتند “جلسات آنها را از تکمیل کار خود باز می دارد” و ۷۱ درصد گفتند که “جلسات غیرمولد و ناکارآمد هستند.” علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد، ۶۴ درصد از مدیران گفتند “جلسات به قیمت تفکر عمیق تمام می شود.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی