عمومی

وارن بافت می‌گوید 1 انتخاب ساده در زندگی، زندگی را از هم جدا می‌کند شجاع ترین مردم از بقیه

وارن بافت می‌گوید ۱ انتخاب ساده در زندگی، زندگی را از هم جدا می‌کند
شجاع ترین مردم از بقیه

وارن بافت با ترس غریبه نیست. در واقع او یک بار به شدت از سخنرانی در جمع می ترسید. این تا زمانی است که او یک دوره آموزشی دیل کارنگی را برای بهبود این مهارت تجاری بسیار مهم گذراند. از زمانی که بر ترس خود از صحبت کردن غلبه کرد، به یکی از %D8%AA%D8%B1%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AF.

بافت به پیر و جوان توصیه می‌کند که اجازه ندهند ترس آنها را در انجام کارهایی که برای موفقیت باید انجام دهند محدود کند. و با این حال، ترس به دلایل مختلف بسیاری را فلج می کند.

مهم نیست چقدر مهارت دارید، ترس یکی است که می‌تواند شما را در هم بکوبد و شما را متوقف کند. از تحقق رویاهای خود وقت توقف است. در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که باید برای کمک به آموزش مغز برای غلبه بر ترس خود بدانید:

​۱٫ ترس شما یک تهدید واقعی نیست

رئیس جمهور فرانکلین دی. روزولت به طعنه معروف گفت: “تنها چیزی که باید از آن بترسیم خود ترس است.” به آنچه که به نظر می رسید یک شاهکار غیرممکن بود که علیرغم موانع بزرگی که بر سر راه وجود داشت، توانستید به انجام برسانید، فکر کنید. آیا ترس مانع شما شد؟ شرط میبندم. و با این حال شما توانستید بر آن غلبه کنید و آن را از بین ببرید. نکته این است که آموزش مغز برای پذیرش اینکه هیچ تهدیدی در کار نیست، به شما کمک می کند تا زمانی که چالش مهم بعدی به سراغ شما آمد، واکنش ترس را خاموش کنید.

۲٫ ترس شما فقط درام است و مبتنی بر واقعیت نیست

بیشتر ما که توسط ترس ربوده شده ایم، نمی توانیم دیدگاهی از موقعیت خود به دست آوریم و واقعیت را جدا کنیم. از فانتزی ما باید بدانیم که زندگی ادامه خواهد داشت و اگر هنگام ارائه محصول خود در مقابل گروهی از سرمایه گذاران رد شوید، از یک زخم مرگبار نمی میرید.

هر نمایشی که در ذهن خود بسازید، صرفاً درام است. معمولاً ساخته شده، فیلمنامه و بر اساس یک تجربه گذشته است که شما به واقعیت فعلی متصل می کنید. این درست نیست و هیچ قدرتی بر شما ندارد.

۳٫ ترس شما دقیقاً همان چیزی است که باید تجربه کنید

وقتی متوجه می‌شوید از چیزی که از آن می‌ترسید، این مهم‌ترین چیز است. که برای موفقیت کسب و کار خود به آن نیاز دارید. به عبارت دیگر، وقتی خود را در معرض هر چیزی که می ترسید قرار دهید، قدرت و کنترل خود را بر شما از دست می دهد. سعی کنید به مدت سه ماه خود را در فعالیت یا فعالیت هایی که از آنها می ترسید غوطه ور کنید. با داشتن ارتباط با چیزهایی که از آنها می ترسید، در پایان سه ماهگی خود، دیگر از آن نمی ترسید. این ضعف اکنون به یک قدرت بزرگ تبدیل می‌شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی