عمومی

عنصر مخفی برای یافتن میلیون دلاری بعدی ایده نوآوری

عنصر مخفی برای یافتن میلیون دلاری بعدی
ایده نوآوری

شرکت‌هایی که به نوآوری توجهی ندارند، پشت سر می‌مانند – یا بدتر از آن، به طور کامل شکست می‌خورند. در حالی که ما بالای ۴۰ سال به خوبی به یاد داریم که تعطیلات آخر هفته خود را با سفر به فروشگاه ویدیو شروع می کردیم، برای مثال، این تجربه در مقایسه با پخش راحت سرگرمی های پرفروش از روی مبل شما کم رنگ می شود. در حالی که سوار شدن به تاکسی در شهر نیویورک برای اولین بار سرگرم کننده بود، هیچ چیز مانند تماشای نقشه بر روی صفحه نمایش شما به عنوان یک راننده اختصاصی راهی شما می شود تا شما را سوار کند، وجود ندارد. به عبارت دیگر، اگرچه ممکن است یک تجربه در ابتدا ما را خوشحال کرده باشد، یک گزینه نوآورانه‌تر – و شاید تغییر صنعت – می‌تواند در بال‌های رقابت برای کسب‌وکار ما منتظر بماند.

برندهای موفق آنهایی هستند که از رقبا نوآوری بیشتری دارند. آنها هرگز به وضعیت موجود رضایت نمی دهند و همیشه به دنبال تمایز بعدی برای دسته خود هستند. آنها در چشم انداز بسیار رقابتی امروزی با تکامل مستمر برای ارائه محصولات بهتر، خدمات بهتر، و – مهمتر از همه – تجربیات مشتری بهتر، زنده می مانند.

برندهای بزرگ می توانند نوآوری را در اولویت قرار دهند و میانگین ۵۰ درصد از بودجه تحقیق و توسعه خود را به این کار اختصاص دهند. برای سازمان‌های کوچک‌تر، این نوع تعهد ممکن است به راحتی به دست نیاید – اما این بدان معنا نیست که غیرممکن است. شرکت‌های بزرگ یا کوچک باید بر اساس یک رویکرد اساسی مشتری-اول ساخته شوند. وقتی این کار به درستی انجام شود، حتی یک کسب و کار کوچک نیز این پتانسیل را دارد که به یک داستان موفقیت استارت آپ تبدیل شود که در آن نوآوری به طور طبیعی دنبال می شود. از این سه بوت استرپر سابق که امپراطوری های چند میلیون دلاری خود را از مشتری به بالا ساخته اند، درس بگیرید: 

Browndages: بانداژهای تن گوشتی که هم بر روی و هم زخم ها را التیام می دهند. زیر سطح 

- عنصر مخفی برای یافتن میلیون دلاری بعدی
ایده نوآوری

اگر اپیزود ۲۰ام این فصل مخزن کوسه را تنظیم کرده باشید، می بینید که این استارت آپ مشتری محور با سه کوسه مشتاق معامله کرده است. : لوری گرینر، مارک کوبان و دیموند جان. Browndages زاییده فکر تیم زن و شوهر اینتیسا بشیر و رشید مهدی است که به دنبال بهبود تجربه مشتری خود از طریق تصور مجدد باند

به مدت ۱۰۰ سال (و فقط اخیرا اقتباس شده است)، Band-Aid با باندهای چسبنده و روکش های پارچه ای که فقط با قفقازی مطابقت دارند، بر سهم بازار بانداژ تسلط یافته است. رنگ های پوست این مورد به طور گسترده پذیرفته شده است، با کمی فکر برای کسانی که به شدت توسط این محصول ارائه نشده و خدمات کمتری ارائه شده است. همانطور که Browndages آن را در یک از دو ویدیوی صفحه اصلی شگفت انگیز، “زخم ها، مانند افراد، در اشکال و اندازه های مختلف هستند. و درست مانند مردم، دو زخم وجود ندارد. برخی از زخم‌ها ممکن است یک روز یا یک هفته طول بکشد تا بهبود یابد، در حالی که برخی زخم‌ها ممکن است سال‌ها یا حتی یک عمر طول بکشد تا بهبود یابند.

در دنیایی از گزینه های بی پایان، نمایندگی همچنان به عنوان راهی برای نوآوری نادیده گرفته می شود. Browndages یک راه حل را از طریق سری بانداژها و بسته بندی های گوشتی خود ارائه می دهد که در رنگ های تک یا بسته بندی های متنوع برای خانواده متنوع شما بسته بندی شده اند. و برای بچه‌هایی که می‌خواهند خراش‌های به‌دست‌آمده‌شان را از بازی تگ در پارک نشان دهند، Browndages به جای فیگورهای فانتزی که در اکثر محصولات رقیب می‌بینید، باندهای رنگارنگ با تصاویری از الگوهای سیاه و قهوه‌ای ارائه می‌کند.

بشیر و مهدی با بودجه ای به اندازه بودجه ای که بندکشی سال به سال با آن کار می کند وارد تجارت نشدند. ; در عوض، آنها شرکتی را ایجاد کردند که در ذهن مخاطبان هدف قرار داشت و اجازه دادند که این طرز فکر به محصولات نوآورانه دامن بزند تا آن مخاطب را خوشحال کند. آنها ابتدا با شناسایی بازاری که کمتر از آن استفاده می کنند، و سپس ایجاد یک خط محصول با محوریت نیازهای آن بازار، شرکتی را ایجاد کردند که به موفقیت دست یافت.

ایمن: کمک به زنان برای احساس امنیت و امنیت با استفاده از قدرت مردم

- عنصر مخفی برای یافتن میلیون دلاری بعدی
ایده نوآوری

در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، Safely یک برنامه گوشی هوشمند است که قدرت فناوری مدرن و جامعه را با هم ترکیب می کند تا به زنان هنگام تنهایی آرامش خاطر بدهد. کاربران می توانند دوستان و خانواده خود را به عنوان “نگهبان” در “حلقه ایمنی” خود انتخاب کنند. سپس می‌توانند محرک‌های سفارشی را روی تلفن‌های خود ایجاد کنند که با فشار دادن، به نگهبان‌ها هشدار می‌دهند که کاربر احساس ناامنی می‌کند. سپس نگهبانان این گزینه را دارند که یک فید زنده را مشاهده کنند تا به نظارت بر کاربر کمک کنند، با خدمات اضطراری با مکان دقیق کاربر تماس بگیرند، یا برای اعلام حضور با کاربر ارتباط برقرار کنند.  

بر اساس Safely، از هر سه زن، دو زن در خارج از خانه احساس ناامنی می‌کنند و از هر سه زن، یک نفر در طول زندگی خود خشونت فیزیکی و/یا جنسی را تجربه می‌کند. این شرکت به دلیل نیاز به رسیدگی به این مشکل و توانمندسازی مشتری اصلی خود: زنان متولد شد.

در حالی که راه حل هایی برای توانمندسازی زنان و ایجاد احساس امنیت در ملاء عام در بازار وجود دارد (مانند اسپری فلفل، تفنگ های شوگر، خود -دوره های دفاعی و غیره) این رشته از حداقل نوآوری رنج برده است. علاوه بر این، این راه‌حل‌ها مملو از نگرانی‌هایی هستند که بارزترین آن‌ها نیاز به نزدیک بودن به مهاجم برای استفاده از آن‌ها است. با توجه به این موضوع، بنیانگذاران جاستین نسوانولیکا و راس فاستوکا به دنبال راه حل بهتری بودند و Safely متولد شد.

هر ویژگی در Safely حول دو بخش مشتری به وضوح تعریف شده است: کاربران و نگهبانان. نحوه ارسال ایمن ارزش پیشنهادی آنها به بخشی که شما در آن قرار می گیرید بستگی دارد. نگهبانان “کسانی هستند که می خواهند به یکی از عزیزان در مواقعی که آسیب پذیرتر هستند کمک کنند.” ویژگی‌های توسعه‌یافته برای نگهبانان، هر سناریوی بالقوه‌ای را که یک نگهبان ممکن است در هنگام دریافت هشدار ایمنی در آن قرار دهد، در نظر می‌گیرد و سپس انجام عمل را برای آن شخص آسان می‌کند.

هنگام ارتباط با کاربران، Safely با پیام‌هایی که به قلب مشکل می‌رسند، لحن مستقیم‌تری به خود می‌گیرد: “وقتی به سرعت به سمت ماشین خود بپرید، زیرا هوا خیلی تاریک است و نمی توانید راحت راه بروید، یا کلیدهایتان را خیلی محکم گرفته اید، تنها چیزی که در این لحظه می خواهید این است که شریک زندگی، دوست یا عزیزتان در کنار شما باشند. ” هر ویژگی محصول، وضعیت عاطفی و ذهنی کاربر را در آن لحظه در نظر می گیرد و در نتیجه، تعامل با Safely را مانند تنفس طبیعی می کند.

Safely با ایجاد درک محکمی از دو بخش مشتری خود توانسته است بدون اتکا به بودجه زیاد در رقابت نوآوری کند. برای انجام این کار. آنها تصمیم گرفتند محصولی را با محوریت یک مخاطب اصلی ایجاد کنند و به آن مخاطب اجازه دهند هر تصمیم نوآوری را برای محصول هدایت کند.

Vivoo: دسترسی به تغذیه شخصی‌شده سریع‌تر و آسان‌تر برای همه 

- عنصر مخفی برای یافتن میلیون دلاری بعدی
ایده نوآوری

این روزها، همه به دنبال راه‌هایی برای داشتن سبک زندگی سالم‌تر بدون نیاز به دریافت مدرک تغذیه هستند. . چه انجام آزمایش ژنتیکی در خانه برای اطلاع از نگرانی‌های بالقوه سلامتی یا استفاده از برنامه‌های کاهش وزن مانند Noom برای بهبود وضعیت ما عادات، همیشه یک محصول یا ابزار جدید برای امتحان در این فضا وجود دارد. در چنین رده شلوغی، جدا شدن از رقبا می تواند سخت باشد. اما گاهی اوقات یک ایده نوآورانه از شناسایی لحظات اصطکاک در سفر مشتری و جستجوی راه حل منصرف می شود.

Vivoo پیشنهاد می کند چیزی که رقبای آن انجام نمی دهند: پاسخ های فوری، بی دردسر و مکرر. کیت‌های آزمایش ژنتیک از زمان انتظار طولانی برای دریافت نتایج رنج می‌برند و اغلب هزینه‌های اضافی برای دریافت برنامه‌های بهداشتی مرتبط با این نتایج دارند. برنامه های کاهش وزن برای کار به ورودی فعال کاربر نیاز دارند، مانند ردیابی کالری و ورزش قبل از دریافت آنالیز و برنامه. از سوی دیگر، Vivoo “دوربین تلفن شما را به یک ردیاب سلامتی تبدیل می‌کند” به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت تغذیه‌ای خود را به صورت هفتگی آزمایش کنید، نتایج فوری دریافت کنید و یک برنامه سلامتی و رژیم غذایی شخصی را در عرض چند دقیقه دریافت کنید.

با حل برخی از مشکلات بی شمار مشتری که در این گوشه شلوغ صنعت سلامتی وجود دارد، Vivoo توانسته است چیزی واقعا منحصر به فرد به جای تلاش برای خارج شدن از بازار یا صرف هزینه بیشتر از رقبا، این کسب و کار از نوآوری خارج از آنها، به لطف رویکرد مصرف کننده به جلو، متولد شد.

اجازه دهید مشتری هدف شما ایده نوآوری میلیون دلاری بعدی شما را الهام بخشد 

تلاش برای ایجاد یک نام تجاری موفق در دنیایی که تعداد زیادی از کسب و کارهای باتجربه بیش از هر تازه واردی خرج می کنند، اغلب می تواند بسیار سخت باشد. اما نوآوری نباید به بودجه های کلان وابسته باشد. در عوض، قبل از که هر محصول، برند یا خدماتی را بسازید، برای شناخت مشتری هدف خود وقت بگذارید. اگر می‌سازید ستاره شمالی خود را مشتری کنید، نوآوری ها به طور طبیعی دنبال خواهند شد در حالی که رقبای شما برای ادامه دادن تلاش می کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی