عمومی

وارن بافت به تازگی یک ضربه دیگر به بیت کوین زده است. چه می کند او می داند که شما نمی دانید؟

وارن بافت به تازگی یک ضربه دیگر به بیت کوین زده است. چه می کند
او می داند که شما نمی دانید؟

در آخر هفته در نشست سالانه سهامداران برکشایر هاتاوی، وارن بافت در مورد خود دو برابر شد. موضع انتقادی شور و شوق کریپتوکارنسی قبل از آن، او بیت کوین را به عنوان “احتمالاً مربع زهر موش” نامید.

چارلی مانگر همچنین به بافت پیوست. انزجار شدید او نسبت به ارز دیجیتال، و از آن به عنوان یک “سم مضر” یاد می کند.

این دو غول سرمایه گذار با هم بحث می کنند. که جزر و مد در حال تغییر در کریپتو نباید به عنوان مدرکی در نظر گرفته شود که چیزی با ارزش واقعی است. به گفته بافت، دلیل آن این است که یک دارایی مولد نیست – چیزی ملموس و واقعی تولید نمی کند.

بافت می‌گوید: «این جادویی دارد. ما از دوران کودکی می دانیم که شعبده بازها سرگرم کننده هستند، اما در پایان روز، همه چیز در آستین آنها فریب است: هیچ کاری که انجام می دهند واقعی نیست. آیا در مورد کریپتو هم همینطور است؟

هر جا که روی بیت کوین یا خرگوش های کلاهی ایستاده اید، احمقانه است که نظر این افراد را کاملاً کنار بگذارید. دو غول مالی روانشناسی رهبری و تجربه عمیقی در بازی وجود دارد که باید به ما برای فکر کردن و شاید بررسی واقعیت کمک کند.

آنها بر ارزش های خود می ایستند و اصول

روز شنبه، مانگر اظهار داشت: “این بد است زیرا سیستم فدرال رزرو را تضعیف می کند.” انتقاد از بانک‌های مرکزی و فدرال رزرو در ایالات متحده آسان است، اما در پایان، ممکن است بی‌ثباتی FRS در دست ارزهای دیجیتال به معنای هرج و مرج در بازارها باشد. بانک‌ها، چه آن‌ها را دوست داشته باشند یا نه، یک سیستم مالی کارآمد ایجاد می‌کنند که از پس‌اندازکنندگان و وام گیرندگان محافظت می‌کند.

 بخشی از دلیل اینکه مانگر و بافت با کریپتو موافق نیستند این است که آنها تأثیر منفی گسترده‌تری را می‌بینند که می‌تواند بر بازارهای سرمایه و افراد عادی و سرمایه‌گذار شما متکی به آن سیستم‌ها باشد. آنها پشت این اخلاق منفعت طلبانه ایستاده اند.

آنها از تأثیرات روانشناسی گله ای مصون هستند

بافت و مانگر به تفنگ خود چسبیده اند. آنها تشخیص می دهند که بسیاری از ظهور کریپتو نتیجه یک بازی روانی است. و هنگامی که این انسان ها هستند که در انجام این حرکت ها نقش دارند، تصمیم گیری ما بسیار ناقص است.

حتی زمانی که درک عمومی در مورد بیت کوین به سمت مثبت تغییر می کند، Buffet و Munger تزلزل ناپذیر هستند. با حضور طولانی مدت در بازی، از تعصبات و تحریفات شناختی که به راحتی بر تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری دیگران تأثیر می گذارد، مصون هستند.

اقتصاددانان، کارشناسان هوس هایی دارند که به آنها اجازه می دهد “سریع و مقتصد باشند. “در تصمیم گیری تطبیقی ​​آنها، که از سالها تجربه ناشی می شود. و وقتی صحبت از تجربه به میان می‌آید، بافت و مانگر مقدار زیادی از آن را دارند

شما می‌توانید یک YouTube تماشا کنید. ویدئویی از یک به اصطلاح کارشناس سرمایه گذاری. یا ممکن است در معاملات روزانه ارزهای دیجیتال مختلف، با دوست خود که «آن را ثروتمند کرده» صحبت کنید. اما تجربه (و “تخصص” نسبی آنها) در مقایسه با کارشناسان واقعی مانند بافت و مانگر با ۷۰ سال به علاوه در امور مالی و سرمایه گذاری کمرنگ است. پیروی از رهبری آنها – و احساس شهودی آنها – در مورد هر چیزی که مربوط به سرمایه گذاری به طور کلی یا به طور خاص ارز دیجیتال است، احتمالاً یک حرکت عاقلانه است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی