عمومی

همه بنیانگذاران باید یک مشکل را حل کنند

همه بنیانگذاران باید یک مشکل را حل کنند

به بسیاری از بنیانگذاران مشتاق برخورد می کنم که می خواهند بنیانگذار باشند فقط به خاطر اینکه بنیانگذار باشند — آنها آزادی می خواهند، می خواهید ثروت بسازید، یا هر موردی که ممکن است باشد. با این حال، در تجربه من، ایده بسیار بهتری است که تنها زمانی بنیانگذار شوید که مشکل بزرگی وجود دارد که واقعاً به آن علاقه دارید و میل شدیدی در شکم و قلب خود دارید تا آن را حل کنید.

بینش اولین شرکت من، Dotloop، با مشکلی شروع شد که من به عنوان یک مشاور املاک با آن مواجه بودم. من در اطراف شهر رانندگی می کردم و خریداران و فروشندگان را تعقیب می کردم تا اسناد روی کاپوت ماشینم را امضا کنم. این نه تنها زمان و انرژی زیادی را برای من و مشتریانم مصرف می کرد، بلکه به نظر نمی رسید که به راحتی ایمیل یا فکس اسناد مهم را بفرستم. من می‌خواستم راه‌حل کارآمدتری پیدا کنم، بنابراین Dotloop را برای دیجیتالی کردن اسناد املاک و مستغلات ایجاد کردیم که به یک شرکت پیشرو در بازار تبدیل شد و اکنون بیش از نیمی از معاملات املاک و مستغلات ما را در ایالات متحده انجام می‌دهد.

به طور مشابه، پاکاسو در حال حل مشکلی است که برای من شخصی بود. من در خانواده ای متوسط ​​بزرگ شدم که از دستمزد به دستمزد می گذرد. خانه دوم قطعاً لوکسی نبود که در بزرگ شدن به آن دسترسی داشته باشم. اما ده سال پیش، زمانی که من و همسرم به اندازه کافی خوش شانس بودیم که صاحب خانه دوم در دریاچه تاهو شدیم، زندگی ما را برای بهتر شدن تغییر داد. ما دوستان جدیدی پیدا کردیم، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مورد علاقه‌مان، رستوران‌های محلی، کافی‌شاپ‌های خانوادگی و غیره را پیدا کردیم و احساس عمیقی از ارتباط اجتماعی داشتیم. با این حال، من مشکلات زیادی را در مدل قدیمی داشتن یک خانه دوم دیدم که راه بهتری را می طلبد.

وقتی در سال ۲۰۱۹ Zillow را ترک کردم، بیشتر آن سال را صرف درک بهتر این مشکل کردم. به یاد آوردم که نقل قولی از انیشتین را خواندم که در آن گفت: “اگر یک ساعت برای حل یک مشکل وقت داشتم، ۵۵ دقیقه به آن مشکل فکر می کردم و فقط ۵ دقیقه به راه حل ها فکر می کردم.” من از این دریچه به سال تعطیلی خود نزدیک شدم. همانطور که من تحقیق می کردم، مقیاس و پیچیدگی بیشتر از آن چیزی بود که در ابتدا پیش بینی می کردم.

در ابتدا مشکل را فقط از منظر دیدم. مالکی که بار مالی و تعهد زمانی مرتبط با مالکیت خانه دوم قابل توجه بود. زمانی که متوجه شدم متوسط ​​خانه دوم هر سال به مدت ده تا یازده ماه خالی می ماند، مثل خاموش شدن یک لامپ بود. ۱۰ میلیون خانه دوم در ایالات متحده وجود دارد که بسیاری از آنها در همان جوامع مقصد متمرکز شده اند که از موجودی کم و قیمت بالای مسکن رنج می برند. اگر می‌توانستیم راه بهتری را فعال کنیم که مالکیت خانه دوم را برای مالکان و جوامع پایدارتر کند؟

پاکاسو در اواخر سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. برای ارائه دسته جدیدی از مالکیت املاک و مستغلات، به نام مالکیت مشترک. از طریق این رویکرد، با کاهش هزینه مالکیت و کاهش دردسر از طریق تجربه مالکیت کاملاً مدیریت شده، خانه‌های دوم را برای مالکان در دسترس‌تر می‌کنیم. برای جوامع، ما تقاضای خانه دوم را با قرار دادن حداکثر هشت خریدار در یک خانه لوکس تجمیع می کنیم. به گفته اقتصاددانانی که مدل ما را مطالعه کردند، این به معنای رقابت کمتر برای خانه‌هایی با قیمت متوسط ​​است که بیشترین تقاضای نیروی کار محلی را دارند، هزینه‌های بیشتری در مشاغل محلی و درآمد مالیاتی بیشتری دارند. ما این مدل را توسعه دادیم زیرا عمیقاً مشکل را درک کرده بودیم. امروزه، خانه دوم سنتی به دلیل شیوع بیماری همه گیر و کار از راه دور، شاهد تقاضای بی سابقه ای است و بسیاری از جوامع در یک بحران کامل مسکن قرار دارند. پاکاسو و مالکیت مشترک می توانند کمک کنند، و این باعث می شود که هر روز از خواب بیدار شوم و سر کار بروم و برای مالکان و جوامع بیشتر ارزش قائل شوم.

نکات من برای بنیانگذاران جدید در مورد آنچه که قبل از راه اندازی شرکت خود باید انجام دهید و در مورد آنها فکر کنید عبارتند از:

  1. مشکلی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. کسب و کاری را فقط برای راه اندازی یک کسب و کار راه اندازی نکنید. باید مشکلی در درون شما شعله ور باشد که احساس می کنید موظف به حل آن هستید.
  2. برای درک این مشکل زمان بگذارید. اگر توانایی پرداخت آن را دارید، سعی کنید قبل از راه‌اندازی شرکت خود مرخصی بگیرید و با ذهنی روشن و بدون حواس‌پرتی زمانی را صرف درک آن مشکل کنید.
  3. همانطور که در مورد مشکل و کسب و کاری که می خواهید شروع کنید فکر می کنید، نمودار ون را متشکل از ۳ دایره تصور کنید که یک دایره آن چیزی است که شما دوست دارید و به آن علاقه دارید، دومی با آنچه می دانید (یعنی در مقایسه با کجا برتر هستید به سایر بنیانگذاران) و سوم چیزی است که ارزش زیادی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد و جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند. اگر می‌توانید نقطه تلاقی این چیزها را بیابید – آنچه را که دوست دارید، جایی که مزیت دارید، و چیزی که ارزش زیادی برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد، این فرمول جادویی برای ایجاد یک تجارت عالی است که تأثیر زیادی دارد.

این یک کتاب بازی است که من اخیراً این فرصت را داشتم که با تیم خود در پاکاسو پیاده‌سازی کنم و در حال ثمربخشی است. در عرض چند سال، ما اکنون ۳۰۰ نفر در خدمه خود هستیم که به ۴۰ مقصد با نزدیک به ۱ میلیارد دلار املاک در بازار خود خدمات رسانی می کنند، و ما تازه شروع کرده ایم تا راه بهتر و پایدارتری برای داشتن خانه دوم از خریداران و ارائه دهیم. برای جوامع با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این چیزها یک شبه اتفاق نمی افتد. این از اشتیاق، زمان و انرژی آمیخته شده با بیش از یک دهه ایجاد روابط، دانش شرکت‌های قبلی، یک سال تعطیلی کامل که من به درک مشکل اختصاص داده‌ام و بسیاری موارد دیگر می‌آید. هیچ زمانی بهتر از امروز برای شروع وجود ندارد.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی