4 تاکتیک ساده ادغام رسانه های اجتماعی برای شروع استفاده همین الان
۴ تاکتیک ساده ادغام رسانه های اجتماعی برای شروع استفاده
همین الان
هیچ برندی بدون ادغام رسانه های اجتماعی. سالها طول کشید تا این را یاد گرفتم. وقتی رسانههای اجتماعی جدید بودند، بسیاری از مردم فکر نمیکردند که در جهان تجاری یا اینکه به عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود. امروزه واضح است که اینطور نیست.
سالهاست، من به مشتریان، شرکا و هر کسی که میشنید که استفاده از رسانههای اجتماعی با پتانسیل کامل آن برای تقویت حضور آنلاین شما چقدر مهم است. به خواندن ادامه دهید تا درباره تاکتیک های خود برای ادغام رسانه های اجتماعی در تلاش های بازاریابی خود بیشتر بدانید.
پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را در پست وبلاگ خود قرار دهید.
وقتی یک پست وبلاگ را می خوانید، احتمالاً متوجه دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در بالا یا پایین متن شده اید. اینها برای کمک به افزایش آگاهی محتوای شما طراحی شده اند و به خوانندگان شما راهی آسان برای اشتراک گذاری آن می دهند. افزودن این موارد به نه تنها توصیه می شود، بلکه امروزه مورد نیاز است.
افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی نیازی به پیچیده بودن بیش از حد ندارد. . این ایده خوبی است که همه چیز را تا حد امکان ساده نگه دارید. نیازی به اضافه کردن هر پلتفرمی وجود ندارد. در عوض، روی پلتفرمهای اجتماعی مرتبط با نام تجاری، خدمات یا محصول خود تمرکز کنید.
نباید سایت را با این موارد اسپم کنید. . درعوض، مطمئن شوید که آنها بر روی قابل اشتراکگذاریترین محتوای سایتتان، مانند ویدیوها و پستهای وبلاگ، تمرکز دارند.
پستهای اجتماعی را به وبسایت خود اضافه کنید.
یکی دیگر از راههای بهبود وبسایت در حین افزودن عناصر رسانههای اجتماعی، گنجاندن فید از پستهایی است که در رسانههای اجتماعی در صفحات وب خود دارید. معمولاً، اینها فیدهای زنده از پست های رسانه های اجتماعی است که شما ایجاد کرده اید. همچنین میتوانید هشتگهای مارکدار را برای نمایش پستهایی که طرفداران و دنبالکنندگان خود ایجاد کردهاند، اضافه کنید.
یک گزینه ورود به سیستم اجتماعی اضافه کنید.
آیا تا به حال از وب سایتی بازدید کرده اید که به شما امکان می دهد با استفاده از حساب توییتر، فیس بوک یا گوگل خود وارد شوید؟ اگر چنین است، این یک نمونه عالی از ورود به سیستم اجتماعی است.
این یک راه عالی برای ادغام رسانه های اجتماعی در سایت شما و چگونگی آن است. اکثر مردم مایل به ورود به سیستم هستند. در واقع، یک مطالعه ثابت کرده است که تا ۷۳ درصد از کاربران می خواهند با استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی خود وارد سیستم شوند.
این منطقی است. مشتریان بهجای ایجاد حسابهای جدید، میتوانند به سادگی از حسابهای موجود خود استفاده کنند.
رسانههای اجتماعی را در وبسایت خود ادغام کنید.
همانطور که می بینید، بیش از چند راه برای ادغام رسانه های اجتماعی در وب سایت شما وجود دارد. مطمئن شوید که اطلاعات اینجا را در نظر داشته باشید، که باعث می شود سایت شما بیشترین بازدید و استفاده را داشته باشد. وقتی وبلاگ ها و پست های خود را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی آسان می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان شما این قدم را بردارند و به محتوا و وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.
انجام دهندگان را از رویاپردازان جدا می کند