عمومی

نظرسنجی NFIB نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای کوچک بانک‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند و ارزش خدمات مشتری

نظرسنجی NFIB نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای کوچک بانک‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند
و ارزش خدمات مشتری

فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB)، سازمان پیشرو در حمایت از مشاغل کوچک، اخیراً نظرسنجی را منتشر کرده است که روابط مشاغل کوچک با بانک ها را ارزیابی می کند. این نظرسنجی که از ۱۴ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ از طریق ایمیل انجام شد، بینش هایی را در مورد عملیات بانکی مشاغل کوچک و اعتماد به سیستم بانکی و اقتصاد کلی ارائه می دهد.

طبق گفته هالی وید، مدیر اجرایی مرکز تحقیقات NFIB، بانکداری کسب و کارهای کوچک جزء حیاتی هر کسب و کار کوچک است. او بر اهمیت یک سیستم بانکی قوی و باثبات برای کسب‌وکارهای کوچک در پی ورشکستگی‌های اخیر بانک‌ها تاکید کرد.

این نظرسنجی نشان داد که ۶۷ درصد از صاحبان مشاغل کوچک از بانک‌های کوچک یا منطقه‌ای استفاده می‌کنند، در حالی که ۱۷ درصد از بانک‌های متوسط ​​استفاده می‌کنند. بانک های بزرگ (PNC، Fifth-Third، Bank of the West، KeyBank، HSBC، Schwab، و غیره) و ۱۴٪ از بانک های بزرگ (Chase، Citi، Bank of America، Wells Fargo، Capital One، U.S Bank و غیره) استفاده می کنند. ).

خدمات مشتری هنگام انتخاب بانک برای مقاصد تجاری به عنوان مهم‌ترین عامل برای صاحبان مشاغل کوچک ظاهر شد و ۸۷ درصد آن را بسیار مهم می‌دانستند. علاوه بر این، ۶۲ درصد از مالکان گزارش کردند که کارمزدهای بانکی پایین هنگام انتخاب بانک تجاری آنها بسیار مهم است. سایر عوامل مهم عبارتند از مکان مناسب (۶۶٪)، نرخ بهره رقابتی (۵۳٪)، و قابلیت های بانکداری آنلاین (۶۰٪).

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۷۴٪ از مشاغل کوچک وام نگرفته اند. پول برای مقاصد تجاری در سه ماه گذشته. از بین کسانی که این کار را انجام دادند، ۳۴ درصد از مبلغ و شرایط ارائه شده برای تامین مالی که دریافت کردند بسیار راضی بودند. دلایل اصلی جستجوی تامین مالی، تامین هزینه‌های عملیاتی (۳۷%)، گسترش کسب‌وکار (۲۱%) و جایگزینی دارایی‌های سرمایه‌ای یا انجام تعمیرات (۲۴%) بود.

با توجه به سلامت بانک‌هایشان، ۳۱ درصد از صاحبان مشاغل کوچک اصلاً نگران نبودند، در حالی که ۱۹ درصد بسیار نگران، ۲۳ درصد نسبتاً نگران بودند و ۲۸ درصد کمی نگران بودند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۵۵ درصد از صاحبان مشاغل کوچک از یک بانک برای اهداف تجاری، ۳۴ درصد از دو بانک و ۱۱ درصد از سه بانک یا بیشتر استفاده می کنند. از نظر وضعیت مالی فعلی کسب و کار خود، ۳۰٪ گزارش عالی، ۴۴٪ گزارش خوب، و ۲۲٪ گزارش خوب است. تنها ۴ درصد وضعیت مالی فعلی کسب و کار خود را بد توصیف کردند.

یافته‌های نظرسنجی NFIB بر اهمیت روابط قوی بین کسب‌وکارهای کوچک و بانک‌ها تاکید می‌کند، به طوری که اکثریت بانک‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند. صاحبان مشاغل کوچک باید این عوامل را هنگام انتخاب بانک در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که پشتیبانی و خدمات لازم برای رونق کسب و کار خود را دریافت می‌کنند.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی