عمومی

نحوه فروش مبلمان

نحوه فروش مبلمان

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

مبلمان مستعمل نشسته دارید؟ آیا با تطبیق یک خریدار بالقوه با قطعات جدید و/یا قطعات عتیقه به دنبال مقداری پول نقد اضافی هستید؟ شروع به فروش آن اقلام کنید. این یک شلوغی جانبی پرسود است.

برای یادگیری همه چیزهایی که در مورد فروش اقلام خود نیاز دارید، از معامله با مغازه های عتیقه فروشی گرفته تا تجارت با فروشندگان مبلمان و حتی فروش آنلاین، به ادامه مطلب مراجعه کنید.



بازار مبلمان دست دوم در سال ۲۰۲۳

فروش مبلمان دست دوم و قدیمی، از جمله کالاهای خانگی، بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. در نظرسنجی نوامبر، ۴۸٪ از پاسخ دهندگان به سهولت خرید برای خرید این اقلام با بلیط بزرگ اشاره کردند. آنلاین.

اما، کاهش فروش ۲٫۸ درصدی پیش بینی امسال. افزایش نرخ بهره و کاهش در بازار مسکن خریداران بالقوه را به وحشت انداخته است.

آماده سازی مبلمان برای فروش

با این وجود، ممکن است بتوانید خریداران بالقوه ای برای مبلمان ناخواسته یا تولید شده خود پیدا کنید. پس از اتخاذ این نکات، شانس بیشتری در فروش اقلام خواهید داشت. به یاد داشته باشید، هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، مشوق هایی برای کسر مالیات وجود دارد.

تعمیر قطعات مبلمان را تمیز و تعمیر کنید

خریداران بالقوه نمی خواهند گرد و غبار و تار عنکبوت را ببینند. یک لایه رنگ تازه روی مبلمان دست دوم تفاوت ایجاد می کند.

تصاویر خوب بهترین قیمت را دریافت کنید

کیفیت عکس ها و پلتفرم های آنلاین دست به دست هم می دهند. فروش سریعتر با تصاویر از زوایای مختلف. اقلام قدیمی نیاز به عکس های نزدیک از هرگونه آسیب دارند.

یک آگهی خوب بنویسید

توضیح دقیق به فروش مبلمان دست دوم شما کمک می کند. توضیحات مفصل شامل ابعاد است. و در صورت وجود نام تجاری برای مبلمان جدید، نام آن را ذکر کنید.

svg%3E - نحوه فروش مبلمان

چگونه مبلمان را آنلاین بفروشیم

اگر می‌خواهید اقلام خود را به صورت آنلاین بفروشید، چند مرحله ساده را دنبال کنید. بازارهای آنلاین جایگزین خوبی برای فروش حیاطی هستند. اما یک روند وجود دارد به یاد داشته باشید، در سال ۲۰۲۱، فروش از این طریق ۱۳۳ میلیارد دلار ارزش داشت.

۱٫ مدل مناسب برای فروش اقلام را انتخاب کنید

مبلمان قدیمی‌تر را پیدا کنید و آن را به تنهایی بفروشید. یا مبلمان اداری بسازید و از طریق فروشگاه اینترنتی خود تبلیغ کنید. مبلمان دست دوم را از فروشندگان تهیه کنید. یا مکانی برای فروش آنلاین مبلمان برای طراحان ایجاد کنید.

مکانی که انتخاب می‌کنید به فضای ذخیره‌سازی، بودجه و سطح مهارت بستگی دارد.

۲٫ Pick A Niche

بازار مبلمان اشباع شده است. شما در این فضای دکوراسیون منزل با برندهای معروف مبارزه خواهید کرد. برای فروش مبلمان خود، پیدا کردن جایگاه و بازار هدف بسیار مهم است. می‌توانید چند باکس مانند استایل و استفاده را علامت بزنید. یکی از نمونه ها یک میز قهوه مینیمالیستی ساخته شده از مواد بازیافتی است که برای خریداران محلی طراحی شده است. تی شرت های مبلمان همنام برای تبلیغات.

۳٫ Trends Matter

کمی تحقیق آنلاین در مورد فرآیند فروش باید به شما نشان دهد که چه کاری به خوبی انجام می شود. برخی از رنگ ها و سبک ها تمایل به ماندگاری دارند. گرایش های دیگری که باید برای امتحان و فروش مبلمان خود به آن توجه کنید رنگ ها و الگوها هستند.

۴٫ انعطاف پذیر باشید

اگر مبلمان عتیقه خود را برای رقابت با قیمت های خرده فروشی فهرست کرده اید و هیچ اتفاقی نمی افتد، قیمت را کاهش دهید. اگر با یک شخص علاقه مند به این طرف و آن طرف بروید، اقلام سریعتر خریداری می شوند.

۵٫ قیمت منصفانه تفاوت ایجاد می کند

با قیمت منصفانه بیشترین سود را خواهید داشت. خریداران به دنبال بهترین معاملات هستند. سایت های دیگر را بررسی کنید تا ببینید مردم برای فروش شما چه پولی می پردازند.

در کجا مبلمان بفروشید

فروشگاه‌های آنلاین مبلمان تنها یکی از مکان‌هایی برای فروش هستند که می‌توانید انتخاب کنید. یک خریدار علاقه مند ممکن است تبلیغات مکانی را در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی ترجیح دهد.

در ادامه فهرستی از بهترین مکان ها برای فروش آورده شده است.

Facebook Marketplace

دیگر انتخاب های بازار آنلاین مشابه هستند، اما Facebook Marketplace یک برنامه تلفن همراه کاربر پسند. برای فروش این حیاط بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

فروشگاه های محموله

ارائه اسناد استفاده از فروشگاه کالا ایده خوبی است. رسید کمک می کند تا مشخص شود در ابتدا چه چیزی پرداخت کرده اید. قطعات حاصل از فروش ملک می توانند از گواهی اصالت بهره مند شوند.

Shopify

این یک محل خوبی برای شروع اگر می‌خواهید چند صد دلار به عنوان یک تلاش جانبی به دست آورید. قالب های از پیش ساخته ای برای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد. به علاوه، یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه.

بازار آپارتمان درمانی.

Etsy< /h3>

افرادی که این پلتفرم به صنایع دستی و هنرهای دست ساز هنری فکر کنید. با این حال، می توانید چند قطعه را در اینجا نیز بفروشید. فقط به خاطر داشته باشید که خریداران بالقوه معمولاً به دنبال مبلمان دست ساز آنتیک یا قدیمی هستند.

چگونه مبلمان برای فروش را قیمت گذاری کنید

به دست آوردن خریداران بیشتر و پول بهتر برای چیزی که باید بفروشید به معنای قیمت گذاری مناسب آن است. در اینجا چند نکته وجود دارد.

این را پاک کنید

فروش اقلام تمیز به سرعت. یک لایه رنگ سریع می تواند قیمت فروش قطعات قدیمی رنگ و رو رفته را افزایش دهد. می‌توانید لکه‌های یک مبل قدیمی را با نمک، آب لیمو، آمونیاک، و صابون ظرف ملایم پاک کنید.

این عوامل ارزش افزوده می‌کنند

  • شما می‌توانید برای قطعه‌ای که بیشتر به فروش برسانید. در شرایط عالی است برخی فرسودگی های جزئی و چیزهایی مانند ته نشین شدن کوسن نباید مهم باشد.
  • مواد با کیفیت تفاوت ایجاد می کند. چوب ماهون، افرا، بلوط و هر چیز دیگری که در آزمون زمان مقاومت کند، پول بیشتری به همراه خواهد داشت.
  • نام تجاری قیمت را افزایش می دهد. این کار ارزش چیزی را که برای فروش قرار می دهید افزایش می دهد.

راهنماهای ارزش گذاری مبلمان ابزاری عالی مانند این یکی. در نهایت، فروش قطعات را با ۷۰ تا ۸۰ درصد قیمت اصلی در نظر بگیرید.

بهترین سایت برای فروش مبلمان چیست؟

OfferUp< /a> در این فضا یک رهبر است. هیچ هزینه ای برای لیست وجود ندارد. هزینه های فروشنده ۱۲٫۹ درصد قیمت نهایی است. هزینه ارسال اقلام نیز هست.

چگونه می توانید مبلمان را به صورت آنلاین به صورت ایمن بفروشید؟

در ابتدا، شما باید از تمام اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. از یک آدرس ایمیل منحصر به فرد استفاده کنید. نه آن چیزی که روزانه از آن برای آزار و اذیت استفاده می کنید. هرگز آدرس منزل یا شماره تلفن ندهید.

برای درک هزینه‌هایی مانند هزینه‌های حمل و نقل، چاپ دقیق را بخوانید. آیا درصدی از قیمت نهایی را مدیون هستید؟ یا نرخ ثابتی وجود دارد؟

با کسی خارج از پلتفرم معامله نکنید. همین امر در مورد خریدارانی که اطلاعات بانکی شما را می‌پرسند نیز صدق می‌کند.

در ملاقات حضوری با شخصی محتاط باشید. دوست خود را بیاورید و همیشه در یک مکان عمومی مانند ایستگاه پلیس ملاقات کنید.

بیشتر بخوانید:

تصویر: Envato Elements< /small>


بیشتر در: نحوه فروش
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی