عمومی

چگونه دیگر هرگز یک فروشنده بد استخدام نکنیم

چگونه دیگر هرگز یک فروشنده بد استخدام نکنیم

بعضی از حیاتی ترین افراد برای استخدام در هر سازمانی، فروشندگان هستند. متأسفانه، یکی از بزرگترین جاهایی که صاحبان کسب و کارهای کوچک به طور مداوم افراد نامناسبی را استخدام می کنند، بخش فروش است. چگونه می‌توانید بهترین فروشنده‌ای را پیدا کنید که قبل از استخدام او نتیجه می‌گیرد؟

svg%3E - چگونه دیگر هرگز یک فروشنده بد استخدام نکنیم

در SalesDrive، این هفته، دکتر کریستوفر کرونر، رادیو رادیویی رادیو این هفته , LLC، شرکتی که در انتخاب و استقرار فروشندگان با کارایی بالا تخصص دارد. دکتر کرونر یکی از نویسندگان کتاب “دیگر فروشنده بد را استخدام نکنید” است. این تحقیق و تمرین او را در شناسایی ویژگی‌های شخصیتی غیرقابل آموزش مشترک بین تولیدکنندگان برتر توضیح می‌دهد. دکتر کرونر ارزیابی اختصاصی DriveTest® و مصاحبه Drive را برای انتخاب فروشنده ایجاد کرد. با استفاده از این سیستم، او به بیش از ۱۵۰۰ شرکت برای استخدام و توسعه فروشندگان با عملکرد برتر کمک کرده است.

در اینجا چیزی است که من با دکتر کرونر صحبت کردم. :

چرا صاحبان مشاغل کوچک به طور مداوم فروشندگان بدی را استخدام می کنند؟ دکتر کرونر اشتباهاتی را که اغلب مرتکب می شوند توصیف می کند: استخدام فردی مانند مصاحبه کننده یا عدم تشخیص اینکه آیا موفقیت فروشنده واقعاً بخشی از تلاش آنهاست (یا زمانی که این اتفاق افتاد فقط در شرکت بودند).

چه ۳ ویژگی غیر قابل آموزش که تعیین کننده پتانسیل یک فروشنده در هر کسب و کار کوچکی است، صرف نظر از اینکه در چه وضعیت اقتصادی قرار دارد. دکتر کرونر می گوید که آنها به موفقیت، رقابت و خوش بینی نیاز دارند.

چرا این “درایو” به گفته دکتر کرونر قابل آموزش نیست و تا سن ۲۱ یا ۲۲ سالگی تقویت می شود.

>

دکتر کرونر معتقد است که بیشتر رزومه‌ها دروغ می‌گویند و «حرف‌های» واقعی را برای فروش بالقوه توصیف می‌کنند.

او ارزیابی آنلاین خود را بیان می‌کند که می‌تواند برای آزمایش نامزدهای فروش برای این Drive و سایر مهارت‌های کلیدی مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر کرونر نمونه‌هایی از سؤالات مصاحبه رفتاری را ارائه می‌کند که می‌تواند سه عنصر این Drive را در نامزدهای فروش ارزیابی کند.

به کل قسمت گوش دهید و ارزیابی نامزد فروشندگان DriveTest را رایگان دریافت کنید.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: کریستوفر کرونر


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی