عمومیمقالات

نحوه شروع یک برنامه مربیگری

نحوه شروع یک برنامه مربیگری

وقتی شروع به صحبت در مورد برنامه‌های مربیگری می‌کنید، معمولاً یکی از واکنش‌های زیر را دریافت می‌کنید: ناله جمعی در مورد کارهای اضافی که ممکن است چنین برنامه‌ای به همراه داشته باشد، ارعاب در مورد اینکه از کجا شروع کنید یا هیجان از جانب افرادی که تجربه روابط موفق مربی و رشد ناشی از آنها.

تقریباً هر شرکتی می تواند از یکی از آنها بهره مند شود. برنامه‌های مربیگری نه تنها کارمندان رضایت شغلی و حفظ، آنها همچنین برای هدف قرار دادن آنها مفید هستند اغلب در میانه های فراموش شده باقی می مانند، مانند برنامه های ضعیف، رهبران نوظهور و مجریان سطح متوسط.

هنرمندان برتر شما این فرصت را خواهند داشت که در زمان واقعی راهنمایی دریافت کنند و مجریان سطح متوسط ​​شما اغلب الهام گرفته می شوند تا آن را به سطح بعدی برسانند. اگرچه ممکن است افرادی که روز به روز در حال حرکت هستند بیشترین سود را می برند. .

نحوه راه اندازی یک برنامه راهنمایی

مرشگری با کیفیت زمانی بسیار سودمند است که به طور طبیعی اتفاق بیفتد. در یک برنامه ساختاریافته، می‌تواند ابزار قدرتمندتری برای پیشبرد مشارکت شرکت، توسعه رهبری و ابتکارات تجاری باشد. در اینجا سه ​​نکته برای شروع برنامه مربیگری وجود دارد:

۱٫ افراد کافی را پیدا کنید.

برای شروع، شرکت شما باید به اندازه کافی حجم بحرانی داشته باشد تا مشاوره در واقع انجام شود. شما نمی‌خواهید مدیران گزارش‌های مستقیم خود را راهنمایی کنند، زیرا یک رابطه مدیریتی شامل انتشار بازخورد خاص مربوط به کار است. از سوی دیگر، یک مربی می‌تواند نوع متفاوتی از مشاوره ارائه دهد، زیرا آنها مربی هستند، نه نظارت.

دریافت مربیگری از افرادی که مدیران شما نیستند نیز شما را در معرض دیدگاه‌های مختلف قرار می‌دهد. این فرصتی را به شما می دهد که سؤالات خود را بپرسید و بخش های مختلف شرکت را بررسی کنید، که به ویژه در مورد موضوعاتی مانند سیاست شرکت، تاریخچه و خط مشی مهم است.

اگر عضو یک شرکت کوچک هستید، یک شرکت خواهر با ارزش‌های مشابه پیدا کنید و مربیان و حمایت‌کنندگان را به صف کنید. ممکن است متوجه شوید که این کار تقریباً مانند یک گروه مغز متفکر عمل می کند، جایی که شرکت های شما می توانند درس های آموخته شده را به اشتراک بگذارند و تاریخچه را برای مشکلات و ابتکارات به کار ببرند، حتی اگر در صنایع مختلف هستید.

۲٫ با یک برنامه راهنمایی آزمایشی شروع کنید.

یک راه موثر برای آزمایش آب برای یک برنامه مربیگری رسمی این است که آن را به عنوان پایلوت با چند مربی و تحت حمایت شروع کنید. هنگامی که یک برنامه را راه اندازی می کنید، می خواهید ساختاری ایجاد کنید تا احساس یک زمان نشود. مکش. تنظیم جلسات منظم، اهداف کلی، نتایج مورد نظر و الگوی گفتگو می تواند مفید باشد و به احتمال زیاد نتیجه مشخصی به همراه دارد.

در طول برنامه آزمایشی، به دنبال هماهنگی با مربیان و افراد تحت حمایت بر اساس علایق و مهارت‌های مشترک باشید. اگر تیم ها با چیزی مشترک شروع کنند، با توسعه روابط، ارتباط را تسهیل می کند. از جفت خلبانان خود بخواهید هر دو ماه یک بار با دستورالعمل ها و دستور کار جلسه ملاقات کنند.

در این مدت، می‌توانید ارزیابی کنید که چه چیزی به خوبی کار می‌کند و چه چیزی می‌تواند در راه‌اندازی در مقیاس بزرگ برنامه بهتر عمل کند. اگر از بین برود، ممکن است به این دلیل باشد که منافع متقابل کافی برای طرفین وجود نداشت، یا اینکه علاقه یا انرژی کافی پشت آن برای شروع نبود.

۳٫ رئیس را درگیر کنید.

اگر یک برنامه راهنمایی را شروع کنید که شامل C-suite نباشد، با شکست مواجه خواهد شد. مدیریت زمان را با مسائل دیگری پر خواهد کرد که مانع از تأثیر کامل برنامه مربیگری می شود.

مدیریت ارشد باید به شدت در تنظیم دستورالعمل ها، اقدامات و اهداف برنامه مشارکت داشته باشد. هرچه خرید بیشتر باشد، پشتیبانی بیشتر است. در حالت ایده‌آل، مدیران اجرایی نیز به عنوان مربی شرکت خواهند کرد، اما از آنجایی که معمولاً زمان کمتری دارند، یک جایگزین خوب این است که آنها میزبان جلسات گروهی کوچک باشند. به این ترتیب، افراد تحت حمایت می توانند از خرد و بصیرت خود بدون ته دلی که در غیر این صورت ممکن است ایجاد شود، بهره مند شوند.

در پایان روز، در هر زمان کارمندان احساس می کنند با ارزش هستند و سرمایه گذاری می کنند در شما شاهد افزایش خواهید بود الف> در عملکرد و حفظ. چه چیزی برای از دست دادن دارید؟

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از StratfordProductions/Shutterstock

Lisa Aldisert 150x150 - نحوه شروع یک برنامه مربیگری

دکتر Lisa M. Aldisert یک سخنران، نویسنده و مشاور تجاری مستقر در شهر نیویورک است. او رئیس اتحادیه فاروس است. آخرین کتاب او بازتاب های رهبری: ۵۲ تمرین رهبری در عصر نگرانی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی