عمومی

در اخبار: هنوز 50000 دلار کمک مالی به مشاغل کوچک کووید می دهد در دسترس

در اخبار: هنوز ۵۰۰۰۰ دلار کمک مالی به مشاغل کوچک کووید می دهد
در دسترس

با تورم در سطوح بی سابقه، هزینه های خرید برای کسب و کارهای کوچک مشکل بزرگی است زیرا موجودی خود را دوباره پر می کنند. از غذا گرفته تا لوازم تولیدی، هزینه های بالا بر صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور تأثیر می گذارد. هزینه تنها یکی از مسائلی است که کسب‌وکارها باید در این اقتصاد با آن مبارزه کنند، به همین دلیل است که کمک‌های بلاعوض کمک می‌کند.

سازمان‌های دولتی و خصوصی به طور مرتب کمک‌های بلاعوض را برای کمک به مبارزه با این چالش‌ها ارائه می‌کنند. کلید دریافت این کمک‌های بلاعوض این است که از زمان در دسترس بودن و درخواست در اسرع وقت مطلع باشید. شما همچنین باید معیارهای کمک هزینه را رعایت کنید تا شانس داشته باشید و مثل همیشه اگر درخواست نکنید اصلاً شانسی ندارید. بنابراین، به این کمک‌های بلاعوض نگاهی بیندازید و برای کمک‌هایی که واجد شرایط آنها هستید درخواست دهید، و موفق باشید.

تأثیر مسائل تجاری مرتبط با کووید هنوز وجود دارد. به همین دلیل است که جوامع در سرتاسر ایالات متحده هنوز کمک های مالی برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک در طیف گسترده ای از مسائل ارائه می دهند. از بهبود مکان ها گرفته تا شرکت در رویدادهای صنعتی، ساخت و ساز و موارد دیگر.

 



خلاصه اخبار کسب و کارهای کوچک – ۱۱ اوت ۲۰۲۲

چرا بیت کوین در این هفته افزایش یافته است؟

طبق گزارش کوین بیس، قیمت بیت کوین در یک نقطه در روز پنجشنبه به ۲۴۷۴۸٫۴۳ دلار با ۴٫۸۱ درصد افزایش با معاملات ۲۴ ساعته رسید. افزایش روز پنجشنبه ادامه صعود اولین ارز دیجیتال با افزایش ۷.۶۹ درصدی قیمت آن در عرض یک هفته است. بیت کوین در حال حاضر از ارزش بازار ۴۷۰٫۵ میلیارد دلاری برخوردار است و دارای عرضه فعلی ۱۹،۱۱۸،۵۸۱ بیت کوین در گردش است.

TikTok دوره برنامه را برای پشتیبانی از مشاغل سیاه باز می کند Accelerator

TikTok اعلام کرده است که اکنون پذیرش درخواست‌ها برای دور سوم برنامه شتاب‌دهنده پشتیبانی از مشاغل سیاه. برنامه شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای سیاه را پشتیبانی TikTok این برنامه برای بالا بردن صدای کسب‌وکارهای سیاه‌پوست در پلتفرم محبوب TikTok از طریق دسترسی انحصاری به منابع، مزایا و فرصت‌های شبکه طراحی شده است.

قیمت تخم مرغ امسال ۴۷ درصد افزایش یافت – چقدر بالا خواهد بود برو؟

طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل خرده فروشی Information Resources Inc، قیمت تخم مرغ در ماه جولای نسبت به قیمت یک سال قبل ۴۷ درصد افزایش یافته است. قیمت تقریباً هر اقلام خواربار در طول سال گذشته به دلیل عواملی مانند هزینه‌های بالای تولید، افزایش سوخت، سکسکه‌های زنجیره تامین و موارد دیگر افزایش یافته است.

کامیون داران با مهلت مهم IRS مواجه هستند

درآمد داخلی سرویس (IRS) اعلام کرده است مالیات دهندگانی که اظهارنامه مالیاتی استفاده از وسایل نقلیه سنگین یا فرم ۲۲۹۰ را ارائه می کنند، باید قبل از مهلت پرداخت ۳۱ اوت ۲۰۲۲ این کار را انجام دهند.

طراحی جدید Gmail ویژگی های فضای کاری و چت را ادغام می کند

دارای آیا هنوز به طراحی جدید جیمیل توجه کرده اید؟ گوگل پلتفرم ایمیل خود را به روز کرده است و برخی از ویژگی های کاری و تجاری محبوب را در جلو و مرکز قرار داده است… خوب، در واقع در سمت چپ. طراحی جدید Gmail ویژگی‌های فضای کاری و چت را ادغام می‌کند پلتفرم به‌روز شده به کاربران امکان می‌دهد از روشی ساده و ساده برای پرش بین صندوق ورودی، چت، فضاها و Meet لذت ببرند.

بحث در مورد تأثیرات قانون کاهش تورم بر مشاغل کوچک داغ شد

در روز یکشنبه، ۸ آگوست ۲۰۲۲، سنا لایحه H.R. 5376، قانون کاهش تورم سال ۲۰۲۲ یک بسته تغییر آب و هوا، مراقبت های بهداشتی و مالیات را تصویب کرد. رای سنا بر اساس خطوط حزبی با اختلاف کمی ۵۱ به ۵۰ به تصویب رسید.

داستان موفقیت YouTube Woodworkers می تواند الهام بخش کسب و کار شما باشد

این روزها تعداد کمی از یوتیوبرهای موفق وجود دارند، بسیاری از آنها که محبوبیت خود را مدیون پخش زنده بازی های ویدیویی است. اما نوع دیگری از موفقیت وجود دارد که می توان در یوتیوب به دست آورد، و یک نجاری بی ادعا راه را به ما نشان داده است. داستان موفقیت Woodworker’s YouTube می تواند الهام بخش کسب و کار شما باشد April Wilkerson اهل تگزاس یک کانال نجاری با بیش از ۱ کانال دارد.

مرد کالیفرنیایی به طرح کلاهبرداری وام چند میلیون دلاری PPP اعتراف کرد

یک مرد کالیفرنیایی او به توطئه با دیگران در طرح‌هایی که میلیون‌ها دلار در اظهارنامه‌های مالیاتی متورم و بهره‌برداری از برنامه حفاظت از چک حقوق (PPP) را شامل می‌شود، اعتراف کرده است. مرد کالیفرنیایی به تقلب مالیاتی و وام PPP اعتراف کرد به گفته وزارت دادگستری، تان انگوک رودین و برادرش به همراه دیگران برای انجام دو مجموعه از طرح های کلاهبرداری توطئه کردند.

چرا قیمت بنزین کاهش می‌یابد؟

حقایق جالب برای هفته بازار ملی کشاورزان (۷ تا ۱۳ اوت)

بازارهای کشاورز در سراسر کشور هفته بازار ملی کشاورزان را از اوت جشن خواهند گرفت. ۷-۱۳، ۲۰۲۲٫ با ثبت بیش از ۸۶۰۰ بازار کشاورز در سراسر کشور، رویدادهای یک هفته ای از جنبش مزرعه به سفره حمایت می کند و نقش بازارهای کشاورزان در حمایت از جوامع سالم و تحریک اقتصاد محلی را برجسته می کند.

جدیدترین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی