عمومی

مهم‌ترین رابطه‌ای که شما دارید با زمان است – در اینجا چگونه آن را پرورش دهیم

مهم‌ترین رابطه‌ای که شما دارید با زمان است – در اینجا
چگونه آن را پرورش دهیم

مهمترین رابطه شما به عنوان یک کارآفرین با سرمایه گذاران، شریک زندگی، مشتریان یا همسرتان نیست، بلکه با گذشت زمان است.

من سه فرزند دارم، یک شرکت رسانه ای برای اجرا، یک برنامه رادیویی روزانه، یک برنامه تلویزیونی جدید و یک شوهر کارآفرین با سه رستوران. من هیچ وقت ندارم، اما رابطه قدرتمندی با زمان دارم.

همیشه اینطور نبود. سال‌ها احساس می‌کردم در یک گردباد هستم. وقتی شرکتم را راه‌اندازی کردم، به معنای واقعی کلمه احساس کردم زندگی من خارج از کنترل. همه ما لیست کارهای بسیار طولانی داریم و هرگز در روز ساعات کافی برای تکمیل آنها وجود ندارد.

مطمئنم که شما این احساس را می دانید. فقط این نیست که روزها می گذشتند – این بخش خوب بود. مشکل این بود که احساس می‌کردم هیچ کاری را انجام نمی‌دهم. چیزهای زیادی توجه من را می طلبید و همیشه آتش های زیادی برای خاموش کردن وجود داشت. احساس می کردم در دایره ای می دویدم.

تمام روز را به خودم می‌گفتم، «من نمی‌دانم وقت ندارم، و من شروع به باور کردم. احتمالا شما هم همین کار را می کنید.

من یک کسب و کار را اداره نمی کردم، کسب‌وکار من را اداره می‌کرد—راجی. آنقدر مشغول شلاق زدن به خودم بودم که در مورد زمان کمی که داشتم، تمام روز را به مسابقه می گذراندم و سعی می کردم همه چیز را به هم بزنم. آرزو می‌کنم برای ساعت‌های بیشتر در یک روز، و سپس، بالاخره برایم روشن شد – این قرار نیست اتفاق بیفتد من نمی توانم مدت زمانی که دارم را تغییر دهم. من فقط می توانم رابطه ام را با آن تغییر دهم. و برای تغییر رابطه خود با زمان، ابتدا باید طرز فکر خود را در مورد زمان تغییر دهید.

مرحله ۱: اطلاعیه

توجه کنید که با گفتن به خودتان (در تمام طول روز) چقدر زمان را سرعت می‌دهید، وقت من تمام می‌شود، وقت کافی ندارم، عجله کنید—زمان تقریباً تمام شده است، یا من نمی توانم آن را جا بیندازم. این عبارات یک واکنش زنجیره ای را شروع می کنند و شما را در حالی که سعی می کنید همه چیز را در هم بکوبید، وارد دیوانگی می کنید.

مرحله ۲: تشخیص

بدانید که هر آنچه که برای انجام دادن نیاز داشته اید، دارید. آخرین باری که واقعاً چیزی را به دلیل کمبود وقت از دست داده اید، چه زمانی است؟ هر مقاله ترمی که برای نوشتن تا آخرین لحظه منتظر می‌مانید، در واقع کارتان را تمام کرده‌اید – فقط یک شب تمام برای انجام آن کار کرده‌اید. هر ارائه، طرح یا پیشنهاد بزرگ انجام شد – دقیقاً در مدت زمانی که شما در اختیار داشتید.

من متوجه شدم که مدت زمانی که هر کار طول می کشد دقیقاً به اندازه زمانی است که من برای انجام آن در اختیار دارم. شما در واقع زمانی که به آن نیاز دارید زمان دارید – مقدار زیادی از آن. شما آنقدر مشغول عجله برای ادامه دادن هستید که فکر نمی کنید این کار را می کنید.

مرحله ۳: پذیرش

بپذیرید که مشکل زمان نیست. مشکل در اولویت های شما نهفته است و عادت شما به تبدیل همه چیز به یک اورژانس پاسخ ساعت‌های بیشتر در روز نیست، پاسخ اعمال قدرت بر فهرست کارهایتان و تمرکز بر آنچه واقعاً مهم است است. بیشتر چیزهایی که در بشقاب شما هستند می توانند یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال منتظر بمانند.

چیزی که نمی تواند یک دقیقه دیگر صبر کند این است که آنچه را که به خود می گویید در مورد زمان تنظیم کنید و چگونه موارد مهم را اولویت بندی می کنید. این را امتحان کنید: به یک چیز در بشقاب خود فکر کنید که برای انجام آن تحت فشار هستید. همین الان شروعش کن و همانطور که روی آن کار می کنید، شعار جدید خود را در ذهن خود تکرار کنید: من وقت دارم.

شما شگفت زده خواهید شد. لازم نیست در همه چیز عجله کنید. لازم نیست همه این کار را یکجا انجام دهید. شما می توانید مهمترین چیز را انتخاب کنید و سرعت خود را کاهش دهید. زیرا اکنون شما چیزی را دارید که هیچ کارآفرین دیگری ندارد – زمان.

این مقاله در ژوئن ۲۰۰۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس با اجازه مل رابینز

MelRobbins 150x150 - مهم‌ترین رابطه‌ای که شما دارید با زمان است - در اینجا
چگونه آن را پرورش دهیم

مل رابینز ویراستار مجله SUCCESS، نویسنده پرفروش، مفسر CNN، خالق “قانون ۵ ثانیه” و شلوغ ترین سخنران انگیزشی زن در جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، از وب سایت او دیدن کنید: MelRobbins.com. برای دنبال کردن او در توییتر: Twitter.com/melrobbins

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی