عمومیمقالات

کتاب جدید کوین هاینز به اشتراک می گذارد که چگونه داستان سرایی می تواند نجات دهد زندگی می کند

کتاب جدید کوین هاینز به اشتراک می گذارد که چگونه داستان سرایی می تواند نجات دهد
زندگی می کند

زمان چیز عجیبی است. یک ساعت می تواند مانند یک روز به نظر برسد در حالی که یک هفته می تواند در چند ثانیه پرواز کند. در مورد کوین هاینز که در ۱۹ سالگی در سال ۲۰۰۰ از پل گلدن گیت اقدام به خودکشی کرد، تمام دنیای او در چهار ثانیه ای که طول کشید تا به آب های سرد زیرین برخورد کرد تغییر کرد. او پس از سوار شدن به اتوبوس به سمت پل، ۴۰ دقیقه قدم زد تا در نهایت پرید. هاینز بعداً مبتلا به اختلال دوقطبی تشخیص داده شد. در زمان تلاش صداهایی در سرش می شنید که به او می گفت بپر.

دلیلی وجود دارد که چرا تنها ۳۶ نفر از سقوط از پل گلدن گیت جان سالم به در برده اند. این پل حدود ۲۴۵ فوت بالاتر از آب قرار دارد – معادل یک ساختمان ۲۵ طبقه – و قطره ۴ ثانیه ای آن باعث می شود با سرعت ۸۰ مایل در ساعت به آب برخورد کنید. هاینز با پشیمانی از تصمیم خود در میلی ثانیه ای که دستانش از ریل خارج شدند، توانست خود را طوری قرار دهد که پاهایش ابتدا به آب برخورد کند. سپس، گویی در یک افسانه شکسته، یک شیر دریایی او را تا رسیدن گارد ساحلی شناور نگه داشت.

داستان کوین هاینز

از آن روز سرنوشت ساز خیلی چیزها تغییر کرده است، اما تعهد هاینز به عنوان یک مدافع برای سلامت روان هرگز تزلزل نکرده است. هاینز در کار خود به عنوان سخنران عمومی جهانی، نویسنده و مستندساز برنده جایزه از قدرت داستان سرایی استفاده می کند. مردم را توانمند کنید تا به دنبال کمکی باشند که زندگی آنها را نجات دهد. فیلم مستند او، خودکشی: اثر موج دار، که او در نویسندگی و بازی در آن مشارکت داشت، برنده جایزه بهترین داستان در جشنواره بین المللی فیلم نیس در سال ۲۰۱۸ شد و داستان او به صدها میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است.

هاینز قدرت داستان سرایی را بلافاصله پس از تلاشش از پل گلدن گیت تجربه کرد. وقتی هاینز اولین سخنرانی خود را ایراد کرد – که با یک گروه ۱۲۰ نفری از دانش آموزان کلاس هفتم و هشتم صحبت می کرد – قصد نداشت داستان خود را با کسی در میان بگذارد. هاینز به یاد می‌آورد: «من به خاطر کاری که انجام دادم آنقدر خجالت کشیدم، و چقدر خانواده و دوستانم را با کاری که انجام دادم آزار دادم، که آماده بودم تا آخر عمر سکوت کنم.

، بلافاصله پس از آن سخنرانی، هاینز به یاد می آورد که چگونه چندین دانش آموز دست های خود را بالا بردند و سؤالات شهودی و توانمندی درباره سلامت روان پرسیدند. الف>. دانش‌آموزان بعداً تشویق شدند تا برای هاینز نامه بفرستند و در شش مورد از آن نامه‌ها، دانشجویان درباره بحران‌های خودکشی فعال خود نوشتند. از آنجایی که آنها خردسال بودند، والدین و معلمان آن نامه ها را بررسی کردند و می توانستند اقدام کنند. هاینز خاطرنشان می کند: «به آن بچه ها کمکی که نیاز داشتند داده شد و امروز زنده هستند.

کتاب جدید کوین هاینز: هنر شکسته شدن

اخیراً، هاینز دومین قسمت از مجموعه خاطرات سه قسمتی را با عنوان هنر شکسته شدن: چگونه داستان سرایی زندگی ها را نجات می دهد. در اولین سری از او، شکن شده، نه شکسته: زنده ماندن و شکوفا شدن پس از اقدام به خودکشی، هاینز به بررسی عواملی می‌پردازد که در اقدام به خودکشی او و پیامدهای پس از آن نقش داشتند. همانطور که هاینز توضیح می‌دهد، اولین خاطراتش داستان سفر زندگی‌اش را روایت می‌کند و این که چگونه، علیرغم اینکه تحت سرپرستی قرار گرفت و بعداً به فرزندی پذیرفته شد، به همان بیماری مغزی (افسردگی دوقطبی) مبتلا شد که هر دو والدین بیولوژیکی‌اش داشتند.

اکنون در دسترس است، هنر شکسته شدن: چگونه داستان‌سرایی زندگی‌ها را نجات می‌دهدبر این تمرکز می‌کند که چگونه افراد می‌توانند آسیب آنها را مدیریت کنید تا شکست ناپذیر شود. علاوه بر اینکه هاینز بیشتر از سفر شخصی خود به سمت بهبودی را به اشتراک می‌گذارد، او صدای شش نویسنده مشارکت‌کننده دیگر را نیز ارائه می‌کند که داستان‌های خود را در مورد پیروزی بر مصیبت های باورنکردنی. هاینز توضیح می دهد: «این نویسندگان مشارکت کننده واقعی هستند که هر روز برای تغییر زندگی افراد دیگر کار می کنند.

دادن یک پلتفرم به داستان نویسان دیگر، یک اثر موجی ایجاد می کند که در آن پیام هاینز می تواند تا حد امکان به افراد بیشتری برسد. همانطور که هاینز به اشتراک می گذارد، داستان ها ۲۲ برابر بیشتر از آمار یا حقایق به یاد ماندنی هستند، و وقتی کسی داستان خود را – چه در پادکست، چه در یک مقاله یا رسانه های دیگر – تعریف می کند، مغز او با داستان سرایی و نورون ها و سیناپس ها در داستان همگام می شود. آتش مغزی به همین ترتیب او می‌گوید: «شما احساس همدلی می‌کنید که درونی و محسوس است، و به همین دلیل است که من این کتاب را با این نویسندگان مشارکت‌کننده نوشتم – زیرا داستان‌های آنها به اندازه داستان من مهم است.

وقتی درد عاطفی طاقت فرسا است

در آموزه های او، هاینز تاکید می کند که خودکشی درد را پایان نمی دهد. این فقط امکان تغییر یا بهتر شدن همه چیز را از بین می برد. برای کسانی که افکار خودکشی را تجربه می کنند، هاینز توصیه می کند که ابتدا به آینه نگاه کنند و بگویند: «لازم نیست افکار من به اعمال من تبدیل شوند»، و دوم اینکه به یکی از نزدیکان خود – خواه او را می شناسید یا نه – مراجعه کنند و بگویند: چهار کلمه ساده: “الان به کمک نیاز دارم.”

“شما ممکن است در حال حاضر در بزرگترین درد عاطفی مرگباری باشید که تا به حال تجربه کرده اید، اما فقط به این دلیل که امروز در دنیایی پر از درد هستید به این معنی نیست که فردای زیبا را نخواهید داشت. ،” او به اشتراک می گذارد. بزرگترین شعار او “اینجا باش، فردا” است.

از دیدن کنید. www.suicide.orgبرای آگاهی از خودکشی، پیشگیری و پشتیبانی.

عکس. با اجازه کوین هاینز.

megan eileen mcdonough headshot 150x150 - کتاب جدید کوین هاینز به اشتراک می گذارد که چگونه داستان سرایی می تواند نجات دهد
زندگی می کند

مگان ایلین مک‌دوناف نویسنده و عکاس اجتماعی برنده جایزه است که زمان خود را بین بارسلونا و ویرجینیا تقسیم می‌کند. نوشته مک‌دوناف علاوه بر اجرای وبلاگ با رتبه برتر، مسیرهای بوهمی، در نشریاتی مانند Lonely نیز منتشر شده است. Planet، US Airways، Teen Vogue، Fodor’s، و Bustle در میان دیگران. او در Travel + Leisure، AFAR، Refinery29، و Forbes به‌عنوان یک رهبر در فضای سفر معرفی شده است. مک دونا همچنین به عنوان یک استراتژیست برند کار می کند و به تعریف جهت محتوا، مدیریت و داستان سرایی جذاب کمک می کند. او را در اینستاگرام دنبال کنید @itsmeganeileen.

منبع : www.success.com
حتما بخوانید : ۲۷ نمونه امضای ایمیل
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی