عمومی

معرفی رتبه بندی سالانه 2022 شرکت، نهایی معیار برای کارآفرینان امروزی

معرفی رتبه بندی سالانه ۲۰۲۲ شرکت، نهایی
معیار برای کارآفرینان امروزی

رشد سریع وجود دارد، و سپس نوعی رشد_سریع که می تواند مینای دندان های لعنتی شما را ذوب کند، رشد تجارت خود را افزایش دهید. مطمئناً این همان چیزی است که برای بنیانگذاران در این نسخه از فهرست سالانه ما از سریعترین رشد شرکت های خصوصی. زیرا آن‌ها استارت‌آپ‌های خود را در یک سواری اتمسفر نافذ راه‌اندازی کرده‌اند که مانند آن را قبلاً ندیده‌ایم. در میان ۵۰۰ نفر برتر، میانگین نرخ رشد درآمد طی سه سال گذشته ۲۱۴۴ درصد است – از ۱۸۲۰ درصد برای فهرست ۲۰۲۱٫

در کسب‌وکارهای کوچک آمریکا قدرتی وجود دارد که با نیروهایی که اقتصاد به چنین گره های عجیب و غریب. در برخی موارد، ۵۰۰۰ بنیانگذار Inc. را خواهید یافت که مدل های کسب و کار خود را برای مبارزه مستقیم با این نیروها تقویت می کنند – مانند نیک کارتر در ایندیانا، که یک راه حل زنجیره تامین ایجاد کرد که کشاورزان و خریداران مواد غذایی را متحد می کند (به   مراجعه کنید. واگن بازار، شماره ۴۵۰). یا Cherie Kloss، تهیه‌کننده سابق برنامه واقعیت‌نما که با پلتفرم استخدام پرستارانش، با کمبود نیروی کار، تغییرات زیادی را انجام داد، SnapNurse . نتیجه؟ اوه، حدود ۱۴۶۰۰۰ درصد رشد درآمد. حتی شگفت انگیزتر؟ امسال رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

شاخه برتر به BlockFi، یک لباس رمزنگاری‌شده که در زمان انتشار، به نظر می‌رسید زمستان کریپتو را که بسیاری دیگر را شکسته و ورشکسته کرده است پشت سر بگذارد – گواهی بر اتخاذ روش‌های سخت‌گیرانه رایج‌تر در شرکت های مالی سنتی در مورد رشد آن؟ خوب، فرض کنید باید آن اعداد را ببینید تا باورشان کنید.

با این وجود، شاید هیچ کس روح کلاس را تجسم نکند. سال ۲۰۲۲ مانند ولاد کیتینیک، یک مهاجر اوکراینی و مدیر عامل شماره ۵۰، کیتروم. او قبل از حمله روسیه، برنامه‌ای برای دور کردن تیم نرم‌افزاری خود در اوکراین از خطر انجام داد و بدون از دست دادن کارکنان یا مشتریان، آن را اجرا کرد. کیتینیک، مانند رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، با اعتماد به نفسی پولادین به سربازان خود خطاب کرد. او می گوید: “اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، چرا این تجارت را اداره می کنید؟” این برند رهبری شرکت ۵۰۰۰ است — با دندان.

نحوه انتخاب ۵۰۰۰ شرکت ۲۰۲۲ شرکت

شرکت‌های ۲۰۲۲ Inc. 5000 بر اساس درصد رشد درآمد از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ رتبه‌بندی می‌شوند. برای واجد شرایط بودن، شرکت‌ها باید تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ تاسیس شده و درآمد ایجاد کرده باشند. از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، مستقر در ایالات متحده، خصوصی، انتفاعی، و مستقل – نه شرکت‌های تابعه یا بخش‌های دیگر شرکت‌ها. (از آن زمان، برخی از این فهرست ممکن است عمومی شده یا خریداری شده باشند.) حداقل درآمد مورد نیاز برای سال ۲۰۱۸ ۱۰۰۰۰۰ دلار است. حداقل برای سال ۲۰۲۱ ۲ میلیون دلار است. مانند همیشه، شرکت حق رد متقاضیان را به دلایل ذهنی برای خود محفوظ می دارد. نرخ رشد مورد استفاده برای تعیین رتبه‌بندی شرکت تا چهار رقم اعشار محاسبه شد.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - معرفی رتبه بندی سالانه 2022 شرکت، نهایی
معیار برای کارآفرینان امروزی<87vg.%20/span>مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی