عمومی

مرگ بر برندهای سبک زندگی زنده باد برندهای سبک زندگی – درس هایی که باید گرفت و حرکت هایی که باید در تفکر نمادین انجام داد برندهایی مانند ویکتوریا سیکرت و رالف لورن

مرگ بر برندهای سبک زندگی زنده باد برندهای سبک زندگی –
درس هایی که باید گرفت و حرکت هایی که باید در تفکر نمادین انجام داد
برندهایی مانند ویکتوریا سیکرت و رالف لورن

من در حال تماشای مستند Hulu درباره بنیانگذار ویکتوریا سیکرت از لس وکسنر، و یک بنیانگذار ویکتوریا سیکرت از لس وکسنر، فارکست. اسطوره ویکتوریا زمانی که در اوایل کارم روی ویکتوریا سیکرت PINK کار می‌کردم، شغل شماره یک این بود که برای آن سگ خالدار صورتی معنا بسازم. این عمق شخصیت و توجه به جزئیات بود که به منفجر شدن کل دسته کمک کرد. و با میلیاردها در فروش هر سال، حتی پس از یک بازسازی عظیم، ویکتوریا سیکرت هنوز در تشخیص نام تجاری تسلط دارد.

حتی با وجود بسیاری از مارک‌های لباس زیر زنانه و مدرن‌تر که به صحنه آمده‌اند، هیچ‌کدام، چه خوب و چه بد، به نام برند VS نزدیک نشده‌اند. ThirdLove، نزدیکترین رقیب مبتدی به میلیون‌ها، نه میلیاردها، در مقایسه.

این که آیا این پیچیده لندنی است که احساسات خود را پذیرفته است، رالف لورن پولداران قدیمی که از ثمرات ثروت چند نسلی خون آبی یا هر یک از برندهای نمادین فضای باز یا هیپ هاپ لذت می برند، برای بازاریابان نوپا چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها یاد بگیرند، و در بررسی افسانه سازی از آنها اجتناب کنند. برندهای افسانه ای سبک زندگی.

برای شروع، نقشه راه نام تجاری قدیمی مرده است. قبلاً همه چیز در مورد آرزو بود. دست نیافتنی ها خودنمایی و حتی دادن شانه سرد به مشتریان. اما در جامعه‌ای در حال تغییر که بر فراگیر بودن، خودپذیری و شکستن سلسله‌مراتب‌های اجتماعی تمرکز دارد، قطعاً در جامعه‌ای در حال تغییر، که همگی در عین نجات زمین هستند، برتری دوری از مد نیست. به‌جای اینکه شخصیت‌های برند علامت افراط، زیاده‌روی، و طرد بخش‌های ناسازگار از جامعه را نشان دهند، آنها را ایجاد کنید تا ارتباط انسانی، اصالت و ارزشی را نشان دهند که مزایای جهان – نه فقط افراد ثروتمند دوبعدی تجملی.

روزهایی که برندها می‌توانستند توجه ما را با کاغذ کردن ورودی خانه‌هایمان با کاتالوگ‌ها و مجلات به خود جلب کنند و ما را در خرده‌فروشی‌های آجری جذب کنند، به پایان رسیده است. . مشتریان ملکه هستند و برندها باید با ما همگام باشند، نه برعکس. ما داستان‌ها را سریع‌تر، در تکه‌های کوچک می‌گوییم، و پویا هستند و لحظه به لحظه در حال تکامل هستند.

از سوی دیگر، فرهنگ راه‌اندازی و راه‌اندازی امروزی می‌تواند از موفقیت بزرگ برندهای سبک زندگی مانند ویکتوریا سیکرت، ردبول، و رالف لورن چیزهای زیادی بیاموزد، حتی اگر دلارهای زیادی برای خرج کردن نداشته باشند. یعنی ارزش یک جهان داستانی با ظرافت حکاکی شده است.

جایی که برندهای قدیمی سبک زندگی ثابت تر بودند، Tik Tok و کنوانسیون های برندسازی سبک زندگی اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عنصر: داستان پشت سر هم بسیاری از مارک‌های نمادین قدیمی تاریخچه کاملاً پخته‌ای داشتند. متفاوت از یک داستان اصلی، داستان پس زمینه هرگز به طور کامل در روایت ظاهر نمی شود، بلکه به آن اطلاع می دهد. نویسندگان داستان اغلب تمرین‌هایی را انجام می‌دهند تا بفهمند چه چیزی شخصیت‌هایشان را آنطور که هستند می‌سازد. آنها تجربیات اولیه ای را که جهان بینی و رفتار شخصیت آنها را شکل داده است، ترسیم می کنند. این جزئیات ممکن است هرگز در صفحه ظاهر نشوند، اما در عوض، شخصیت را باورپذیرتر و کامل تر می کنند.

در اینجا چند درس برای ساختن دنیای داستانی برای برند شما آورده شده است:

۱٫ در جایی که محصول شما با خواسته‌های مخاطبان مطابقت دارد بررسی کنید.

برای درک دنیای عاطفی مشتری خود یک قدم جلوتر به شخصیت خود بروید. بیشتر بنیان‌گذاران زمانی کسب‌وکار را شروع می‌کنند که نیازی برآورده نشده می‌بینند، اما برای موفقیت طولانی‌مدت، ضروری است که متوقف شوید و به مشتریانی که با محصول شما زندگی می‌کنند گوش دهید. در آن کشف است که داستان واقعی و گزاره ارزش واقعی دروغ است. تفاوت های ظریف را در آغوش بگیرید و احساسات مشتری را به تصویر بکشید، سپس داستان را با در نظر گرفتن این جزئیات بسازید.

۲٫ هدف بی عیب و نقص یا تولید ناامنی نباشید.

به مشتریان خود یادآوری کنید که می دانید آنها از قبل عالی هستند. روش قدیمی انجام کارها ریشه در طرز فکر کمبود و هیچکس دیگر این کار را نمی کند.

۳٫ یک «فیلم» شایسته سینما بسازید.

حتی اگر یک شرکت b2b هستید که ابزاری را می فروشد — مانند ZenDesk که کار شگفت‌انگیزی در جذب شخصیت‌های انسانی در تبلیغات خود انجام داده است — یک قوس داستانی مرتبط ایجاد می‌کند. آن را با اکشن‌های روبه‌افزون و نقاط طرح در طول مسیر کامل کنید که به شخصیت شما سفر می‌دهد. جایی که برند قهرمانی است که به مشتریان کمک می کند روز را برای خود یا شخص دیگری حفظ کنند.

۴٫ خوش آمدید و درج کنید.

به نام تجاری خود مانند یک تشک خوش آمد گویی دنج و دری باز به روی جذابیت فکر کنید. جایی که افراد همفکر احساس می کنند دعوت شده اند. واقعاً دیگر آن طناب مخملی قرمز و روزنامه‌نگار سخت‌گیر با کلیپ‌بورد سابق نیست. رهبری برند فرصتی برای ایجاد افراد و متحول کردن جهان برای همیشه است. پس ادامه بده و این کار را بکن. و این کار را از طریق روایتی انجام دهید که افراد را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود آنها بیشتر بخواهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی