سرمایه گذاری VC در استارتاپ های سلامت روان جوانان دارد در 4 سال گذشته سر به فلک کشیده است. برای پیوستن به آن خیلی دیر نیست فری
سرمایه گذاری VC در استارتاپ های سلامت روان جوانان دارد
در ۴ سال گذشته سر به فلک کشیده است. برای پیوستن به آن خیلی دیر نیست
فری
به عنوان جوانان بحران سلامت روان تشدید می شود، پول به سوی ارائه دهندگانی که برای رفع نیازهای رو به رشد ارائه می دهند، هجوم آورده است.
<. div class="standardText" readability="37.234042553191">
سرمایه گذاری سرمایه گذاری مخاطره آمیز در فضای سلامتی و سلامت روان جوانان تنها در چهار سال ۱۳۷۶ درصد افزایش یافت و به ۸۷۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ رسید، از ۵۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸٫ بر اساس گزارش جدید از Telosity مستقر در Redwood City، کالیفرنیا، صندوقی از خدمات سرمایه گذاری شرکت مشاوره Vinaj Ventures که روی استارتآپهای سلامت روان تمرکز دارد.
با وجود با توجه به سرمایه گذاری ها، کمبودهایی در متخصصان سلامت روان جوانان و خدمات کلی وجود دارد. این شرایط به فرصتهای بیشتری برای کارآفرینانی اشاره میکند که به دنبال ایجاد کسبوکارهایی هستند که میتوانند به جوانان کمک کنند.
در این گزارش آمده است که افسردگی بالینی در نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷، ۵۲ درصد رشد داشته است. علاوه بر این، از هر ۶ جوان بین ۶ تا ۱۷ سال، یک نفر نوعی بیماری سلامت روان را تجربه میکند. آنیش سریواستاوا، بنیانگذار و مدیر عامل Telosity، میگوید سالها نیاز به خدمات بهداشت روانی نوجوانان وجود دارد، اما «همهگیری قطعاً این موضوع را تشدید کرد».
همهگیری همچنین به ایجاد تحول در درمانهای سلامت روان کمک کرده است. Srivastava اضافه میکند که بسیاری از فرصتهای رشد در تفکر کلیتر درباره افراد، همراه با خواب، تغذیه، تناسب اندام، و سلامتی بهطور کلی وجود دارد.
بر اساس این گزارش که بیش از ۸۵۰ استارت آپ سلامت روان را دنبال می کند، پیش بینی می شود که بازار سلامت روان جوانان تا سال ۲۰۲۷ به ۲۶ میلیارد دلار برسد.
بر اساس دادههای Telosity، دو بخش که بیشترین سرمایهگذاری را در دو سال گذشته به خود اختصاص دادند، دسترسی پزشکان و تجربیات آنلاین بهتر بودند. در همین حال، خدمات پشتیبانی بدون مجوز همراه با سلامتی و مراقبت از خود، بازارهای کمتر شلوغی هستند.
البته، استارتاپها در این فضا با مشکل مواجه هستند. تعدادی چالش – از بازپرداخت بیمه تا نگهداری بیمار و هزینه های بالای مرتبط با جذب مشتری. و تعدادی ملاحظات قانونی و نظارتی نیز برای دستکاری وجود دارد. به عنوان مثال، هنگام کار با افراد زیر سن قانونی، کارآفرینان باید قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان را که قانونی با هدف محافظت از حریم خصوصی کودکان زیر ۱۳ سال است، آگاه باشند.
سریواستاوا اضافه میکند که موفقترین استارتآپها در صنعت سلامت روان جوانان آنهایی هستند که میتوانند کارآمدی محصول یا خدمات خود را برای اثبات راهحل خود نشان دهند. به عبارت دیگر، داده هایی برای پشتیبان گیری از ادعای خود داشته باشید. “یکی از چیزهایی که ما سعی می کنیم از طریق آن فیلتر کنیم این است که [شرکت ها] نتایج بسیار واضحی دارند و می توانند اثربخشی بالینی را نشان دهند یا می توانند دلایل اثباتی ارائه دهند که راه حل آنها در واقع بر خلاف نظری بودن و ارائه راه حلی که فکر می کنند کار می کند. کار خواهد کرد،” او می گوید.
بازار نوشیدنی های ورزشی ۳۳ میلیارد دلاری