عمومیمقالات

رمزگشایی موفقیت: سفر شخصی جیمز ویتاکر برای پیروزی روز

رمزگشایی موفقیت: سفر شخصی جیمز ویتاکر برای پیروزی
روز

چرا احساس هدف اغلب از ما دور می شود؟ با مزایای ارتباط فوری و دانش جهان در دستان ما، افراد با انگیزه ممکن است برای دستیابی به دستاوردهای شخصی و یافتن معنا تلاش کنند. به گفته نویسنده پرفروش جیمز ویتاکر، کشف مسیر خودمان به سوی موفقیت نیازمند تغییر در طرز فکر است. او این رویکرد را به صورت استراتژیک ترسیم کرده است و آن را روز پیروزی می نامد.

ویتاکر از محل اقامت خود در لس آنجلس توضیح می دهد: «به طور پیش فرض، ما اغلب روز را از دست می دهیم. «امکانات مدرن ما باعث می‌شود که حواس‌مان پرت شود، کارها را به تعویق بیندازیم و بنشینیم و در تلفنمان بچرخیم.»

امروز، ویتاکر در رسانه‌های جهانی از جمله The Today Show و < ظاهر شد.The Sydney Morning Herald و پادکست Win the Day او بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشته است. مجله پول نام کتاب مالی شخصی خود را راهنمای مبتدی برای ثروت، “کتاب ماه” و عنوان دوم او، Think and Grow Rich: The Legacy، به شش زبان ترجمه شده است.

Whittaker چگونه Win the Day را توسعه داد

اما Whittaker همیشه یک سخنران برتر مالی. در دوران دبیرستان، اضطراب ناتوان کننده ای در او به حدی قوی شده بود که اغلب احساس می کرد که از کلاس درس فرار کند. او بدون درک روانشناسی یا طرز فکری که بتواند او را راهنمایی کند، تنها با تصمیم به عدم اهمیت دادن به او موفق شد. اما این مکانیسم مقابله چالش‌های خاص خود را به همراه داشت.

Whittaker می‌گوید: «وقتی به کاری که انجام می‌دهید اهمیتی نمی‌دهید، انگیزه‌ای برای درک قوانین بازی ندارید. “شما انگیزه ندارید که کار را نسبت به همسالان خود انجام دهید، تا به یک نتیجه عالی دست یابید، که فرصت های دیگری را باز می کند.”

این ناراحتی مشکلات سلامتی را به همراه داشت. او می گوید که بد غذا خورده و بیش از حد مشروب می خورد بیرون. وضعیت روحی و اجتماعی او رو به افول گذاشت تا اینکه روزی در سن ۲۳ سالگی به پایین ترین حد خود رسید. او می‌گوید از خودش منزجر شده بود، چیزی که او آن را «محرک قدرتمند» توصیف می‌کند.

«در آن لحظه بود که قسم خوردم دیگر قربانی نخواهم شد.»

او تمام تلاش خود را برای تغییر به یک طرز فکر رشد، توسعه انعطاف پذیری و کار در جهت اوج عملکرد به کار می گیرد. این شامل ساختن و بازسازی روابطش، کار کردن و استخدام یک متخصص تغذیه ورزشی برای بهبود سلامتش بود.

در سن ۲۸ سالگی، او ۳۰ مشاور مالی را با ۲ میلیارد دلار تحت مدیریت مدیریت کرد. با این حال، با احساس جدید رشد و هدفش، می دانست که چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. او دنیای شرکت ها را ترک کرد و برای کسب MBA به شانگهای و بوستون سفر کرد. فراتر از کلاس ها، این تجربه او را در معرض فرهنگ های دیگر و کارآفرینی قرار داد. ویتاکر به یاد می‌آورد: «برای اولین بار افرادی را دیدم که هم سن و سال‌های خود را کوچک‌تر می‌کردند که از طریق شرکت‌هایشان پول جمع‌آوری می‌کردند، ایده‌ها را مطرح می‌کردند و دنیا را تغییر می‌دادند. “و این یک درس واقعا بزرگ برای من بود که اگر آنها می توانند این کار را انجام دهند، پس من هم می توانم انجامش دهم.”

هدایت دیگران برای برنده شدن در روز

پیشینه مالی، قرار گرفتن در معرض کارآفرینی و سفر خود او فرمول کمک به دیگران را برای ویتاکر فراهم کرد. او رویکرد روز پیروزی را توسعه داد تا به دیگران کمک کند هدف خود را پیدا کنند. اما این رویکردی است که کار می خواهد. در واقع، ویتاکر توصیه می کند که تبدیل شدن به بهترین نسخه خود مستلزم تعهد به روش های مثبت روزانه است. ویتاکر توضیح می‌دهد: «بسیاری از مردم فقط به دنبال همان روال معمولی هستند که نتایج خوبی به آنها نمی‌دهد. “و برای کسانی که سعی در شکستن دارند، تنها راهی که انجام می دهند این است که سخت تر روی تردمیل بدوند. چیزی که آنها واقعاً نیاز دارند این است که بفهمند چه کسانی هستند و به کجا می خواهند بروند. این بنیادی ترین قدم اول است.”

روش Win the Day به شما کمک می کند تا بفهمید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. از آنجا، ویتاکر به نقاط درد می پردازد و شما را راهنمایی می کند تا هدف خود را بیابید و رویاهای خود را تحقق بخشید< /a>. او در حالی که راهبردهایی را برای هدایت ناملایمات به سمت انگیزه آموزش می دهد، به روایت های خود شکست دهنده حمله می کند.

ویتاکر بیشتر متخصصان با انگیزه را به متفکران و انجام دهندگان برتر معرفی می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های لازم برای ایجاد روابط پایدار.

“ما برای رسیدن به اهداف خود به روابط در زندگی خود نیاز داریم.” «این با تبدیل کردن خود به فردی با ارزش فزاینده، و با دادن بدون توقع چیزی در مقابل، اتفاق می‌افتد. اینگونه است که شما روابط پرقدرت را ایجاد می کنید، حفظ می کنید و از آنها استفاده می کنید.”

زندگی عمدی مستلزم تعهد است.

در حالی که روش Whittaker’s Win the Day زندگی را بهبود می بخشد، برای کسانی در نظر گرفته شده است که وقف ایجاد تغییر هستند. او نکات و استراتژی‌های لازم را ارائه می‌کند، اما فقط آن دسته از افراد حرفه‌ای که متعهد هستند، پیشرفت می‌کنند.

«زندگی بسیار بهتری برای شما وجود دارد. ویتاکر می‌گوید: «شما می‌توانید خیلی سریع نتایج خوبی کسب کنید. اما این فقط در صورتی کار می کند که شما ظاهر شوید و تصمیم بگیرید که برنده شوید. بدون آن، شما به‌طور خودکار تصمیم به باخت را گرفته‌اید.»

به‌عنوان گام دیگری در کمک به دیگران برای ساختن زندگی هدفمندتر، Whittaker شتاب‌دهنده Win the Day را توسعه داده است. ارائه شده توسط SUCCESS، این برنامه هشت قسمتی طراحی شده است تا به شما کمک کند آن زندگی برنده را یکبار برای همیشه فعال کنید. این برنامه به شما وضوح اهداف و هدف، استراتژی های عملی برای غلبه بر چالش ها، راهنمایی های متخصص و موارد دیگر را می دهد.

ویتاکر درباره این پروژه می گوید: «ما زندگی برنده شما را فعال خواهیم کرد. “ما به فرصت‌ها و تجربیاتی نیاز دارید تا تاثیری را که می‌خواهید از زندگی خارق‌العاده‌تان داشته باشید و بهترین خودتان شوید.”

برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد Win the Day Accelerator و امی سامرویل، مدیر عامل Whittaker و SUCCESS Enterprises، با طرز فکر برنده، یک وبینار رایگان با عنوان «پتانسیل خود را باز کنید» در روز چهارشنبه، ۳۰ اوت، ساعت ۶ بعد از ظهر میزبانی می‌کنند. ET. برای شرکت در امروز ثبت نام کنید تا بینش های مورد نیاز برای رهایی از پیچیدگی ها، شناسایی اهداف و ایجاد خود را بیابید نقشه راه شخصی سازی شده برای موفقیت

Bryan Lindenberger 150x150 - رمزگشایی موفقیت: سفر شخصی جیمز ویتاکر برای پیروزی
روز

برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی