عمومی

راهنمای گام به گام برای به دست آوردن نام تجاری شخصی شما درست.

راهنمای گام به گام برای به دست آوردن نام تجاری شخصی شما
درست.

مارینا بیژانووا، عضو سازمان کارآفرینان (EO) در مونترال، سخنران جهانی، مدرس دانشگاه، و یکی از بنیانگذاران Brand of a Leader، یک آژانس برندسازی شخصی برای کارآفرینان. او با مخاطبان در چهار قاره پیرامون ماموریت خود صحبت کرده است تا از طریق قدرت برندهای شخصی خود، الهام بخش کارآفرینان برای ایستادگی، برجسته شدن و واقعی بودن باشد. از مارینا پرسیدیم که چگونه کارآفرینان پرمشغله می توانند محتوای لازم را برای تقویت برندهای شخصی خود تولید کنند. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

کارآفرینان در سراسر جهان علاقه بیشتری به ساختن برندهای شخصی. با این حال، به همان اندازه که ما احساس می کنیم آماده هستیم تا خود را در معرض دید عموم قرار دهیم تا کسب و کار خود را به نمایش بگذاریم، به معنای تعهد به تولید محتوا. و این یک معضل است.

از کجا زمان برای انجام آن پیدا کنیم؟ و اگر نویسنده استخدام کنیم، چگونه مطمئن شویم آیا محتوایی که آنها ایجاد می‌کنند، ما را نادرست معرفی نمی‌کند؟

در شرکت من، ما یک فرآیند تولید محتوا شش مرحله‌ای را توسعه دادیم که معضل را حل می کند بهترین بخش این فرآیند این است که می‌توانید منحصراً بر روی کارهایی که از آن لذت می‌برید تمرکز کنید و بقیه را محول کنید.

مرحله ۱: ستون‌های محتوای خود را شناسایی کنید

قبل از اینکه وارد تولید محتوا شوید، مشخص کنید که جایگاه برند شخصی شما چگونه خواهد بود و می‌خواهید با چه موضوعاتی مرتبط شوید. حداکثر دو تا چهار رکن محتوا را انتخاب کنید: یک یا دو موضوع در حوزه تخصصی خود و یک یا دو موضوع که شما را انسانی می کند. این ستون‌های محتوا باید با هم ارتباط برقرار کنند که چه کاری انجام می‌دهید و چه کسی هستید.

مرحله ۲: صدای برند خود را آشکار کنید

وقتی با نویسنده ای در داخل یا خارج از سازمان خود کار می کنید، باید روشن کنید که چگونه می خواهید – و نمی خواهید – به نظر برسد.

سه تا پنج صفت را بنویسید که به بهترین شکل صدای برند شما را نشان می‌دهند و سه تا پنج صفتی که می‌خواهید مطمئن شوید هرگز توصیف کننده آن نیستند.

به عنوان مثال، من می‌خواهم صدای برندم “هوشمند” باشد، اما نمی‌خواهم به عنوان “غیرقابل دسترس” تلقی شوم. یا “بیش از حد آکادمیک”؛ من می‌خواهم صدای برند من “صریح” باشد، اما “استدلال‌آمیز” نباشد.

مرحله ۳: از نویسنده خود بخواهید لیست‌هایی از سوالات را برای شما بسازد

نشستن برای فکر کردن به افکار، ایده‌ها و داستان‌های دقیق خود کار سختی است، اما «تغییر» برای انجام این کار با سؤالات خاص همیشه آسان‌تر است. از نویسنده خود بخواهید هر ماه فهرستی از سؤالات زیر هر ستون محتوا را برای شما جمع آوری کند.

به عنوان مثال، یکی از ستون های محتوای من این است برندسازی شخصی برای کارآفرینان، بنابراین ممکن است این سؤالات این باشد:

  • چرا کارآفرینان به یک برند شخصی نیاز دارند؟
  • چگونه کارآفرینان به برند شخصی نیاز دارند؟ آیا کارآفرینان می توانند در حین اداره یک تجارت، کار بر روی برندهای شخصی خود را متعادل کنند؟

یکی از ارکان محتوای انسانی من “مهاجران” است؟ زندگی”، بنابراین سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه سفر مهاجرتی شما الهام بخش سفر کارآفرینی شما شد؟
  • بودن چگونه است؟ یک مهاجر برای شما به عنوان یک کارآفرین چالشی ایجاد می کند؟

در شرکت من، ما این سوالات را در یک شرکت اختصاصی به اشتراک می گذاریم؟ صفحه فرود که مشتریان می توانند از طریق تلفن خود به آن دسترسی داشته باشند. هر کجا که تصمیم به میزبانی آنها دارید، پیدا کردن آنها را آسان کنید.

مرحله ۴: به سوالات به صورت یادداشت صوتی پاسخ دهید

فرمت صوتی برای ایجاد محتوای نوشتاری ممکن است غیرمعمول به نظر برسد. اما دلیل این کار این است: وقتی می نویسیم، تمایل داریم بیش از حد فکر کنیم، بیش از حد ویرایش کنیم و ساعت ها در مقابل یک سند Word خالی بگذرانیم. وقتی ضبط می‌کنیم، با صدای بلند صحبت می‌کنیم و پاسخ‌هایمان را خام‌تر، واقعی‌تر و زمان‌برتر می‌کنیم.

اختصاص دهید. ۲۰ دقیقه در هفته به این کار اختصاص دهید و شاهد افزایش سرسام آور خروجی محتوای خود باشید.

مرحله ۵: به مدت دو ماه ویرایش کنید — سپس آن را رها کنید

دو ماه به نویسنده خود فرصت دهید تا صدای واقعی شما را به طور کامل ضبط کند. دوست ندارید جملات با “اما” شروع شوند؟ به آنها بگو. تحمل ایموجی ها در شبکه های اجتماعی را ندارید؟ در این مورد شفاف باشید. بازخورد خرد بدهید، اما بعد از دو ماه: متوقف شوید.

بیش از حد متفکران و مدیران خرد در این سیستم و ایجاد یکپارچه شکست می‌خورند. محتوا در مقیاس از طریق هر سیستمی. پس از دو ماه بازخورد دقیق، یک نویسنده ماهر به اندازه کافی نزدیک می شود، پس رها کنید و بگذارید بنویسند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به محتوا بیندازید تا هرگونه ناسازگاری قابل توجهی را مشاهده کنید.

مرحله ۶: از دستیار، دستیار مجازی یا تیم بازاریابی خود بخواهید پست بگذارد

نیازی نیست که خودتان محتوا را پست کنید — اما مشارکت عملی مهم است. به نظرات افراد در مورد پست ها و مقالات خود پاسخ دهید. دستیار اجرایی شما می تواند همه نظرات را از طرف شما “لایک” کند، اما پاسخ ها باید از طرف شما باشد. به هر حال، اصالت کلیدی است، و هدف این فرآیند حفظ آن است.

و شما آن را دارید، همکار. کارآفرین: به سؤالات پاسخ دهید، قبل از ارسال محتوای خود در میان آن پیمایش کنید و به نظرات پاسخ دهید. بازاریابی برند شخصی شما به خوبی در راه است!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی