عمومی

قدرت “و” می تواند به شما کمک کند تا چیزهای پیچیده را در آغوش بگیرید ماهیت مردم

قدرت “و” می تواند به شما کمک کند تا چیزهای پیچیده را در آغوش بگیرید
ماهیت مردم

راه رفتن با یک کلمه خاص (چه من آن را انتخاب کنم و چه من را انتخاب کند) به من یک فضیلت راهنمایی می دهد و به من کمک می کند تا روی روش هایی که می خواهم در دنیا ظاهر شوم متمرکز بمانم. کلمه‌ای که همیشه نزدیک می‌کنم، یک ترکیب پیش پا افتاده و سودمند است که مرا از توهم محدودیت‌ها دور نگه می‌دارد، به من کمک می‌کند از تله دوگانگی فراتر بروم و از طناب کشی قطبی خارج شوم.

من عاشق کلمه کوچک “و” هستم.

این سه حرف ساده در کنار هم یک ابرقدرت هستند. رهایی از قطبیت، انتخاب های ضعیف و قربانی شدن در کلمه “و” یافت می شود. این کلمه کوچک درماندگی را از بین می برد، ذهن شما را گسترش می دهد و قلب را باز می کند. این به احتمال بی پایان اشاره می کند، که جرقه خلاقیت می دهد و به نوآوری دامن می زند. این سریع‌ترین راه حل ممکن برای سخت‌ترین معضلات است، که چارچوب‌های مجدد فوری و رهایی سریع از قضاوت و رنج را فراهم می‌کند.

«و» را می توان با یک نماد مفرد – علامت علامت، علامت مثبت نشان داد. با این حال، مانند یک سلول، می تواند به چیزی بزرگ، پیچیده و زیبا تبدیل شود. این کلمه بسیار بیشتر از افزودن یک چیز به چیز دیگر است. «و» نه تنها دو یا چند جنبه متفاوت را تصدیق می کند، بلکه فوراً تفکر را بالا می برد. به من اجازه می دهد فراتر از درخت را به جنگل، کوه ها، آسمان و جهان ببینم. “و” به من کمک می کند تا از درد ذاتی دوگانگی فراتر بروم. این اجازه می دهد تا به پارادوکس و پیچش های طرح بپردازیم. راه را برای انجام کارهای سخت به من نشان می دهد..

وای چه کسی نمی خواهد این کلمه منحصر به فرد و فوق العاده را آماده نگه دارد؟

بسیاری از چیزها می توانند همزمان درست باشند

درک راههای متعددی که در آن چیزهای به ظاهر متناقض می توانند به طور همزمان درست باشند، یکی از کلیدهای رضایت است. استفاده از “و” راهی برای حذف کورکورهای خود تحمیلی از یک دیدگاه محدود است. اگر بتوانید با این مفهوم بنشینید، واقعاً روی آن مدیتیشن کنید، دسترسی سریع به شفقت پیدا خواهید کرد و تحمل بیشتری برای آشفتگی جهان خواهید داشت.

ذهن که برای تأکید بر بقا تکامل یافته است، تمایل دارد به دیدگاه «یا/یا» پیش‌فرض شود، که احتمالات را خاموش می‌کند و کامل بودن زندگی را محدود می‌کند. با این حال ما بارها و بارها این دیدگاه را انتخاب می کنیم. چرا؟ زیرا ایگو ایمنی و اطمینان را دوست دارد و این ویژگی ها را به دقت انتخاب می کند—و قطعاً پیچیدگی.

راه حل ابتدایی “یا/یا” ناهماهنگی شناختی مانعی برای ارتباط، معنا و زندگی صمیمانه است – همان چیزهایی که ما آرزوی آن را داریم. برای اینکه به طور کامل در آشفتگی زندگی کنیم، باید در تفکر متناقض ماهر شویم و این توانایی را ایجاد کنیم که فضا را برای درست بودن چندین چیز به طور همزمان توسعه دهیم. ما باید بیاموزیم که با ناراحتی ناشی از ناهماهنگی شناختی که به غریزه بقای ما جذاب است و نفس را در حالت هشدار قرمز قرار می دهد، راحت باشیم. با تمرین، می‌توانیم با غلبه بر عادت تفکر «یا/یا»، هدف خود را برای احساس بهتر خنثی کنیم.

تلاش برای وادار کردن این دنیای زیبا و پیچیده به زندان فضایی دوبعدی و قطری، ناگزیر منجر به رنج طولانی مدت خواهد شد. وقتی تکامل می‌یابیم تا با ناراحتی‌هایی زندگی کنیم که ناهماهنگی شناختی می‌تواند ایجاد کند، احتمالات بی‌نهایت ظاهر می‌شوند. به همین دلیل است که من “و” را دوست دارم. این به کاهش استرس ناشی از ناهماهنگی شناختی کمک می کند و امکان تجربه غنی تری را فراهم می کند.

قلب ها و ذهن ها را باز کنید

روش دیگری که ما به آن توجه می کنیم اصرار بر سادگی در مورد احساسات است. “و” به ما این اجازه را می دهد که “همه احساسات خود را احساس کنیم”، با تکان دادن سر به شبکه ای از احساسات پیچیده و به ظاهر متناقض که اغلب به طور همزمان تجربه می کنیم. همه ارزش احترام دارند.

     در حدود یک سال گذشته، جلسات و گفتگوها را با مردم با درخواست از آنها برای نام بردن دو چیزی که در آن لحظه احساس می‌کنند آغاز کرده‌ام. گستردگی پاسخ هایی که می شنوم روشنگر بوده است. چیزهایی از این قبیل می‌شنوم: «احساس می‌کنم مضطرب آینده و همچنین در مورد آنچه ممکن است هیجان زده هستم.” این امکان برای تجربه و پذیرش همزمان بسیاری از احساسات فضایی را برای خلاقیت ایجاد می کند و به پیام می دهد. گشودگی به ایده های جدید. وقتی مردم قلب خود را باز می کنند، ذهن آنها نیز اغلب گسترش می یابد.

باز شدن قلب

قابلیت ادغام احساسات بسیاری به طور همزمان شما را به روی یک زندگی چند بعدی باز می کند که در آن کل واقعیت شما با یک احساس تعریف نشده است. وقتی متوجه شدید که احساسات به سرعت و در نهایت فروکش می کنند، لازم نیست از آنها را در لحظه احساس کنید.

Lifes Messy Live Happy 195x300 - قدرت "و" می تواند به شما کمک کند تا چیزهای پیچیده را در آغوش بگیرید
ماهیت مردم

این یک تله است که فکر کنیم هر بار فقط می‌توانیم یک احساس را احساس کنیم، و می‌تواند منجر به تصمیم‌های اشتباه شود. اگر دلم برای شوهر سابقم تنگ شده به این معنی است که در ترک کردن اشتباه کرده ام؟ اگر بعد از طلاق دردناک احساس شادی و آرامش می کنم، آیا به این معنی است که او را دوست نداشته ام؟ البته که نه. می توانم دلتنگش باشم، دوستش داشته باشم و تشخیص دهم که این تصمیم درستی برای من بود که ترک کنم. احساسات درست یا غلط نیستند. آنها فقط … احساسات هستند. آنها را بگیرید و رها کنید. داشتن احساسات مختلف نه تنها اشکالی ندارد، بلکه کاملاً طبیعی است. انسانی است “و” به شما کمک می کند آن را تشخیص دهید.

«و» خودپذیری را تقویت می‌کند

کلمه “و” نیز مفید برای غیرشخصی کردن بازخورد. فقط به این دلیل که شخصی به شما اطلاعاتی در مورد نحوه درک شما در جهان داده است، به این معنی نیست که باید مشخص کند که چه کسی هستید. انسان ها موجوداتی پیچیده و چندوجهی هستند – گاهی اوقات ما مهربان و گاهی ظالم هستیم. شما می توانید در مدیریت پول عالی باشید و همچنین قادر به خرج کردن بی دقت باشید. می توانید پدر و مادری دوست داشتنی باشید و متوجه شوید که به بچه ها ضربه می زنید.

با یادآوری این نکته که بازخورد شما را مشخص نمی‌کند، ساده‌تر می‌توانید حالت تدافعی را کاهش دهید. شاید بتوانید فضایی را برای این احتمال ایجاد کنید که داده هایی که به شما داده شده واقعی هستند و در میان فضایل و سایه های شما قرار دارند. ارتباط با اطلاعات از این طریق می تواند شفقت و پذیرش خود را افزایش دهد.

وقتی احساس می‌کنید در طناب هستید، «اما» را با «و» عوض کنید. تغییر را احساس کنید.

  • من اشتباه کردم، اما و می توانم سعی کنم آن را جبران کنم.
  • از انتخاب شما ناامید شدم. ، اما و من شما را دوست دارم.
  • من نظر شما را درک می کنم، اما و من دیدگاه متفاوتی نسبت به شما دارم. .
  • من تمام تلاشم را می‌کنم، اما و می‌توانم بیشتر تلاش کنم.

«و» راهی برای ایجاد دیدگاه کاملتر و معتبرتر از خود و دیگران است. تلاش برای مهربانی کمتر ضروری می شود—شما مهربان تر می شوید. استفاده از «و» می‌تواند فوراً قلب شما را به روی شفقت باز کند و به شما کمک کند تا مردم را از دید جدیدی ببینید. دفعه بعد که متوجه شدید از کسی عصبانی هستید یا به او برچسب می‌زنید، کلمه «و» را امتحان کنید. بلافاصله دیدگاه شما را گسترش می دهد.

ایمنی ایجاد کنید در حالی که دیگران را به سوی عظمت فرا می‌خوانید

کلمه “و” می تواند به افراد کمک کند در مورد موضوعات سخت صحبت کنند و در نهایت کارهای سخت را با هم انجام دهند. این یکی از راه هایی است که یاد گرفته ام برای ایجاد امنیت برای دیگران در حالی که آنها را به عظمت دعوت می کنم. «و» به شما کمک می‌کند در یک رابطه بمانید در حالی که به طور مشترک یک رابطه ایجاد می‌کنید آینده بهتر. این فضا را برای رشد و تکامل انسان و بله، حتی گاهی پسرفت باز می کند.

«و» راهی برای اطمینان و درخواست چیزی متفاوت است. استفاده از آن شفقت را به‌عنوان پایه‌ای در مکالماتی نگه می‌دارد که رفتاری را که ممکن است نامطلوب باشد یا نیاز به تغییر داشته باشد، بدون اینکه انسان بودن و دوست‌داشتنی بودن کسی زیر سؤال برود، فریاد می‌زند.

تفکر خود را گسترش دهید

اگر یک معضل در قطبیت یا انحصار متقابل مشاهده شود، نوآوری از بین می رود، کمبود فراخوانی می شود و امید به راه حل های ابداعی از بین می رود. طرفدار کدومی؟ در کدام کمپ هستید؟

چه کسی تصمیم گرفت جهان به دو اردوگاه تقسیم شود؟ من به یک اردوگاه اعتقاد دارم – اردوگاه انسانی. من می خواهم طرفی باشم که همه افراد روی کره زمین را در نظر بگیرد. دنیا فراوان است. ایگو دوست دارد که شما غیر از این فکر کنید، و در مواقع چالش برانگیز که نیاز به حل مشکل دارد، بزرگ و جسورانه ظاهر می شود.

گاهی در جلساتی که با کارکنانم دارم، به انتخاب به ظاهر سخت بین دو گزینه ناموفق با این سوال پاسخ می‌دهم که «و» اینجا کجاست؟»

«و» همچنین می‌تواند پادزهری برای چیزی باشد که من آن را «بسته‌بندی» می‌نامم. برای ساختن پیشگیرانه موردی برای وضعیت موجود، نفس من حمایتم از یک ایده را با بار انجام همه کارها برای موفقیت آمیز بودن یک ایده همراه می کند.

«و» برای نجات. من “بله” را به اضافه “و” ترکیب می کنم، که من را به روی احتمالات باز می کند بدون اینکه احساس کنم باید همه آنها را قبول کنم. ما می‌توانیم با هم رویاهای گسترده‌ای داشته باشیم، بدون اینکه نگران این باشیم که این مسئولیت من است که رویای شما را محقق کنم.

در دنیای امروز، کلمه ابرقدرت من هرگز مهمتر از این نبوده است. “و” کد برای “من کاملا مطمئن هستم که همه چیز را نمی دانم” است. ممکن است نتوانم همه چیز را داشته باشم، اما می توانم همه چیز را تا آنجا که ممکن است واقعی و واقعی بپذیرم. ناهماهنگی شناختی نیازی به کوچک کردن احتمالات ندارد. این می تواند تحمل بیشتری را برای زندگی در آشفتگی ایجاد کند.

دانستن و پذیرش اینکه بسیاری از چیزها به طور همزمان درست هستند، زندگی در آشفتگی را بسیار آرام تر می کند. اگر به «و» اجازه دهید آستین‌هایش را بالا بزند و دست به کار شود، این کلمه‌ی کوچک شیرین، چشم‌اندازی تکامل‌یافته و گسترده از جهان را به‌وجود می‌آورد.

این گزیده از زندگی آشفته، شاد زندگی کنید

29662560774c79cad3d603b230a9bcec?s=100&d=mp&r=g - قدرت "و" می تواند به شما کمک کند تا چیزهای پیچیده را در آغوش بگیرید
ماهیت مردم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی