خبر

راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

بازار: درست است که چیدمان دکوراسیون خانه‌های کوچک بسیار چالش برانگیز است اما این تصور که زیبایی در چنین خانه‌هایی به چشم نمی‌خورد یک اشتباه محض است. شما با رعایت نکات چیدمان و انتخاب سبک دکوراسیون مناسب می‌توانید دیزاین خارق العاده ای در هر فضایی با هر متراژی داشته باشید. فرق نمی‌کند در آپارتمان زندگی می‌کنید یا یک خانه کوچک نقلی دارید، در هر صورت با رعایت قوانین چیدمان می‌توانید زیبایی و آرامش را به محیط زندگی خود القا کنید.

راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

هر فضایی قوانین چیدمان خاص خود را دارد. قوانینی که برای دکوراسیون اتاق خواب صدق می‌کند برای سالن پذیرایی جوابگو نخواهد بود. اما از آنجایی که سالن پذیرایی مهم‌ترین بخش خانه شما است، بهتر است پیش از هر چیزی به سراغ قوانین و ترفندهای چیدمان دکوراسیون آن بروید. معمولاً آپارتمان‌های کوچک دو سالن مجزا برای نشیمن و پذیرایی ندارند. شما با یک سالن روبه رو هستید که باید برای هر دو نیازتان از آن استفاده کنید. اما چگونه؟

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

ورودی سالن را شلوغ نکنید

احتمالاً این جمله را از بزرگ‌ترهایتان شنیده اید که زیبایی و جذابیت هر خانه ای از ورودی آن مشخص است. از آنجایی که مساحت خانه شما کم است نباید به فکر قرار دادن کمد یا جاکلیدی و… روی دیوار باشید. سعی کنید روی دیوار از یک آینه بزرگ استفاده کنید که فضا را بزرگ‌تر نشان دهد. برای آنکه از سادگی آن بکاهید می‌توانید یک گلدان بزرگ با گل‌های مینمیال هم در کنار قسمت ورودی قرار دهید.

169734 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

از مبلمان مدرن یا مینیمال استفاده کنید

زمانی که وارد سالن پذیرایی می‌شوید، باید سادگی و زیبایی را لمس کنید. از مبلمان بزرگ و حجیم با رنگ‌های گرم استفاده نکنید. به سراغ یک سرویس مبل ساده با رنگ‌های نود و روشن بروید که فضای زیادی را اشغال نکند. توجه داشته باشید که شما از این مبلمان هم برای میزبانی از مهمانان استفاده خواهید کرد و هم برای استفاده روزمره! پس بسیار مهم است که در عین راحتی زیبایی خیره کننده ای هم داشته باشد. خرید مبل ال با زیبایی ظاهری و راحتی استفاده یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره خرید در خصوص انواع مبل ال و سرویس خواب می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار نمایید:

۰۹۳۹۵۸۰۰۱۶۷ – ۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۰ – ۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۳

Chandsoo.com

لوازم اضافه را حذف کنید

درست است که قرار دادن آینه کنسول، بوفه و… چیدمان خانه را تکمیل و زیبا می‌کند، اما اگر فضای کافی نداشته باشید، نبود این لوازم به نفعتان خواهد بود و فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت. بسته به مساحتی که در اختیار دارید، می‌توانید تنها از یک بوفه آپارتمانی کوچک استفاده کنید.

169735 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

تزئینات را به حداقل برسانید

خانه شما باید ساده و دلباز باشد. استفاده از اکسسوری و لوازم تزئینی باعث شلوغ شدن محیط شده و همچنین طبق قوانین فنگشویی انرژی منفی را جذب می‌کند. سعی کنید از گلدان‌های اضافه استفاده نکنید. روی میزها لوازم زیاد قرار ندهید و به یک سینی چیدمان شده اکتفا کنید. می‌توانید از چند تابلو کوچک هم بر روی دیوارها استفاده کنید.

169737 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

اپن را به میز غذاخوری تبدیل کنید

اگر خانه شما به اندازه ای کوچک است که فضای کافی جهت قرار دادن میز ناهارخوری ندارید، می‌توانید با گذاشتن صندلی اپن، از کانتر خود به عنوان یک میز غذا خوری استفاده کنید. صندلی‌های پایه بلندی که باعث می‌شود سقف خانه هم بلندتر دیده شود.

تاثیر میز جلومبلی در دکوراسیون آپارتمان‌های کوچک

اگر آپارتمان شما کوچک است، باید یک جلو مبلی کوچک بخرید که فضای زیادی را در وسط سالن اشغال نکند. جلو مبلی را در زمان خرید مبل انتخاب کنید تا از نظر ظاهر، متریال استفاده شده و همچنین رنگ باهم همخوانی داشته باشند. بهتر است جلو مبلی انتخاب کنید که:

169738 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

  • پایه‌های بلندی نداشته باشد.
  • سطح آن آینه ای یا شیشه ای باشد.
  • جلو مبلی با رنگ روشن انتخاب کنید.
  • به راحتی قابل حمل و جابه جایی باشد.
  • جلو مبلی‌های گرد برای خانه‌های کوچک بهتر از جلو مبلی‌های چهارگوش هستند.
  • میزهای عسلی ست با جلو مبلی تهیه کنید.

۱۱ ترفند جادویی برای چیدمان دکوراسیون شیک آپارتمان کوچک

انتخاب لوازم و مبلمان منزل بخشی از ماجرا است و نحوه چیدمان آن‌ها هم بخش دیگر! اگر می‌خواهید یک دکوراسیون چشم نواز و کاربردی داشته باشید که بتواند در عین جذاب بودن پاسخگو نیاز شما هم باشد، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

169736 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

  • سعی کنید برای تزئین دیوار از آینه استفاده کنید تا با انعکاس نور محیط را بزرگ‌تر نشان دهد.
  • پرده‌های تمام قد خانه شما را رویایی و شیک جلوه می‌دهد. البته به شرطی که رنگ‌های روشن و ملایم داشته باشد.
  • از موکت برای کفپوش استفاده نکنید. پارکت یا سرامیک گزینه ایده آل تری برایتان خواهد بود.
  • برای پوشش دیوار از کاغذ دیواری‌های با رنگ و طرح ساده استفاده کنید.
  • از گوشه و پرتی‌های فضا نهایت استفاده را داشته باشید. می‌توانید به این منظور از شلف‌ها هم کمک بگیرید.
  • تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و یک میز تلویزیون باریک زیر آن بگذارید.
  • از نورپردازی غافل نشوید. بهتر است از یک آباژور بلند کنار مبلمان استفاده کنید.
  • لوسترهای کوچک با رنگ سفید و چسبیده به سقف استفاده کنید.
  • از یک فرش بزرگ برای کف سالن استفاده کنید و چند فرش پهن نکنید.
  • برای ورودی از جاکفشی با فرم عمودی و کشیده استفاده کنید.
  • پادری‌ها را حذف کنید.

مبل تخت خواب شو بخریم؟ یا سرویس خواب جداگانه؟

اگر آپارتمان شما به صورت دو خوابه است، قطعاً خرید سرویس خواب بهترین گزینه برایتان خواهد بود. اما اگر یک اتاق دارید، قرار دادن تخت خواب در آن فضای شما را اشغال خواهد کرد و جایی برای دیگر وسایلتان نخواهد ماند. در این صورت بهتر است به سراغ خرید یک کاناپه یا مبلمان تخت خواب شو بروید تا با یک تیر دو نشان بزنید. با این کار دیگر دغدغه جا خواب برای مهمانان هم نخواهید داشت و می‌توانید همه مبل‌ها را به تخت تبدیل کنید و یک شب به یادماندنی داشته باشید.

169739 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

خرید بهترین مبلمان برای دکوراسیون خانه‌های کوچک از چندسو

در زمان انتخاب مدل مبلمان و لوازم خانه برای آپارتمان‌های کوچک شما با محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد. این محدودیت‌ها کار انتخاب را دشوار می‌کند و ممکن است نتوانید یک سرویس مدرن و مناسب خریداری کنید. کافی است سری به فروشگاه چندسو بزنید. کلیه محصولات این فروشگاه به صورت دسته بندی است و می‌توانید متناسب با نیاز و خواسته خودتان از بین آن‌ها انتخاب کنید. از طرفی می‌توانید به راحتی با کارشناسان چندسو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن‌ها جهت ست کردن لوازم و انتخاب مبلمان مناسب با فضای خانه تان کمک بگیرید. از دیگر ویژگی‌های فروشگاه چندسو که آن را از دیگر فروشگاه‌ها متمایز می‌سازد و باعث شده برتر از آنها باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

169740 - راهنمای چیدمان دکوراسیون شیک برای آپارتمان کوچک

  • نگران پول نباش! قسطی خرید کن

شما می‌توانید به راحتی با شرایطی آسان با کم‌ترین سود، کلیه اجناس مورد نیاز خودتان را به صورت قسطی خریداری کنید.

  • تجربه خرید بدون محدودیت در زمان و مکان

در جنوب کشور هستید یا شمال؟ شرق یا غرب؟ در کدام شهر و استان؟ کافی است سفارش خود را در هر ساعت از شبانه روز در سایت ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی