عمومی

دن پرایس، مدیر اجرایی Gravity Payments، در میان او استعفا داد مشکلات حقوقی

دن پرایس، مدیر اجرایی Gravity Payments، در میان او استعفا داد
مشکلات حقوقی

دان پرایس، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت پردازش کارت اعتباری مستقر در سیاتل Gravity Payments، رسماً استعفا داده است، به اشتراک گذاشت در ایمیلی به شرکت امروز. تامی کرول، مدیر ارشد اجرایی، وارد سمت مدیر اجرایی خواهد شد.

قیمت اولین بار در سرفصل های خبری منتشر شد–و جلد Inc.–در سال ۲۰۱۵ هنگامی که او اعلام کرد که دستمزد خود را از ۱٫۱ میلیون دلار به ۷۰۰۰۰ دلار کاهش می دهد تا حداقل دستمزد ۷۰۰۰۰ دلار در شرکت خود ایجاد کند. در سال‌های بعد، پرایس با مشکلات حقوقی از جمله اتهامات سوء استفاده مواجه شد. پرایس در ایمیل استعفای خود (پست شده در توییتر) گفت که این باعث شد که حضور او در شرکتش به یک عامل حواس پرتی تبدیل شود، و منجر به تصمیم او برای کناره گیری و تمرکز تمام وقت روی مبارزه با اتهامات نادرست شود.

در سال ۲۰۱۶، برادر پرایس و یکی از بنیانگذاران Gravity Payments، لوکاس، علیه مدیرعامل وقت شکایت کردند. لوکاس ادعا کرد که قبل از کاهش حقوق معروفش، دن “غرامت بیش از حد” به خود پرداخته و حقوق خود را به عنوان سهامدار اقلیت نقض کرده است. یک قاضی به نفع دن رای داد.

در اکتبر ۲۰۱۵، همسر سابق پرایس، کریستی کولون (با نام خانوادگی لولین)، سخنرانی عمومی در دانشگاه کنتاکی ارائه کرد که در آن او ادعا کرد که توسط او مورد آزار قرار گرفته است. شوهر سابق (بدون نام بردن صریح قیمت). در دسامبر همان سال، وقتی توسط یک Bloomberg Businessweek گزارشگر درباره این اتهامات، پرایس آنها را رد کرد.

اوایل امسال،  Seattle Timesگزارش کرد که زنی پرایس را متهم کرد که بعد از یک شام کاری سعی کرده او را ببوسد و به زور گلوی او را گرفته است. در ماه مه، Price نسبت به اتهامات حمله بزهکاری خود را بی گناه دانست. قاضی یک محافظت ضد آزار و اذیت را در برابر پرایس اعمال کرد، که او را از تماس با قربانی ادعایی و نزدیک شدن به ۱۰۰۰ فوتی او محدود کرد. در حال حاضر نمی توان با نماینده Gravity Payments و Price برای اظهار نظر تماس گرفت.

از زمانی که در سال ۲۰۱۵ در کانون توجه ملی قرار گرفت، قیمت در دنیای رهبری فکری ثابت باقی مانده است. در سال ۲۰۲۰، Gravity Payments تقریباً ۵۰ درصد درآمد سالانه خود را کاهش داد. قیمت به نام جلسات با کارکنان در مورد نحوه پاسخگویی. هر کارمندی انتخاب می‌شود که داوطلبانه دستمزد خود را کاهش دهد، با انتخاب پرایس به طور کلی از حقوق خود صرف نظر کند. به گفته پرایس، این به شرکت اجازه داد تا از اخراج ۲۰ درصد از کارکنان خودداری کند.

امروز، Gravity Payments به کارمندان پرداخت می کند. پرایس در بیانیه ای که پس از اعلام استعفای خود در توییتر به اشتراک گذاشت، گفت: حداقل حقوق ۸۰۰۰۰ دلار است. او همچنین به معیارهای موفقیت Gravity اشاره کرد، از جمله اینکه این شرکت در تاریخ ۱۸ ساله خود از اخراج هیچ یک از کارکنان خود اجتناب کرده است و علیرغم کمبود تبلیغات، “۳۰۰ درخواست در هر فرصت شغلی” دریافت می کند. بنیانگذار این مجموعه نوشت: به کاری که انجام داده ایم افتخار می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی