عمومی

در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است افتتاحیه مسئله زنان

در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

این نسخه از مجله SUCCESS اولین نسخه زنانه ما را نشان می‌دهد. نوشته و ویرایش شده توسط زنان، طراحی و تولید زنان، و تنها با حضور زنان، تمرینی فعال برای رساندن صدای زنان به خط مقدم سازمان ما بود. در این فرآیند، از تیم خود و چندین مشارکت کننده پرسیدیم که از کجا الهام می گیرند. در اینجا انتخاب های آنها از کتاب گرفته تا موسیقی تا پادکست و موارد دیگر آورده شده است.

“هیاهوی زیاد درباره هیچ”

اگرچه شاید به معنای سنتی الهام‌بخش نباشد، خواندن این نمایشنامه مرا مجذوب نمی‌کند به منظور بهتر کردن خودم- مطمئناً از بسیاری جهات مرا تشویق کرده است. نمایشنامه – و در درجه اول شخصیت های بئاتریس و بندیک – گاهی به من انگیزه داده است تا بیشتر تلاش کنم، نقش مهمی در هر هوشی که ممکن است داشته باشم ایفا کرده است و لذت پایدار پر کردن زندگی شما را به من یادآوری کرده است (حداقل یک کمی) با هوس.

ایزابل برایان، کارآموز تحریریه دیجیتال

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

کتابهای هنر

من سعی می‌کنم با داشتن منابع قابل اعتماد اطلاعات. فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که ورق زدن اخبار پس از یک روز طولانی، چندان آرامش‌بخش نیست. غوطه ور شدن در مشکلات کلان دنیا می تواند باعث شود شما احساس درماندگی کنید. من آرامش و آرامش را در کتاب های بزرگ هنری می یابم. دو موردی که اخیراً برجسته شده‌اند، کتابی از Dior House است که مد را در طول سال‌ها نشان می‌دهد و یکی دیگر از جلدهای نمایشگاه Vanity Fair اثر Annie Leibovitz در طول سال‌ها.

کورتنی چاکارون، مدیر ارشد بازاریابی، eXp World Holdings

Much to Do About Nothing 3D KO 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

حلقه اورا

من طرفدار زیادی از فناوری پوشیدنی نیستم. که قبلاً به طور ناامیدکننده ای به دستگاه های من متصل شده بودم، اضافه کردن چیزی که به معنای واقعی کلمه به نام سلامتی وصل شده است، غیر منطقی به نظر می رسید. اما من اخیراً از حلقه Oura برای ردیابی الگوهای خوابم استفاده کردم و سعی کردم روال عمومی تناسب اندام روزانه. پوشیدن آن راحت است و به من امکان می دهد معیارهای مهم را بدون فشار (بخوانید: شوک الکتریکی برای تشویق حرکت؟) یا حجیم بودن صفحه روی مچ دستم ردیابی کنم.

سیسیلیا میس، سردبیر

Dior Assouline Book KO 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

انگیزه موسیقی

یک آهنگ کودی جانسون به نام “Til You Can’t” وجود دارد و من آن را یک بار در روز پخش می کنم. این به من انگیزه می دهد که عمل کنم – دنبال رویاها، شانس گرفتن، یافتن مشاغل جدید، ترک عادت های بد—در حال حاضر. این یادآوری اصلی من است که همیشه یک زندگی هدفمند داشته باشم. نه فردا، نه هفته بعد، نه روزی. اما بلافاصله.

الیسون بوناگورو، نویسنده، “زنان نفوذ”

pdp carousel img 2 bilbo front silver@2x 300x225 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

شانیا!

اسم آن را نوستالژی بگذارید، اما آلبوم شانیا تواین به نام “زن در من” که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد، زمانی که من حدود ۹ ساله بودم، اخیراً به بالای لیست پخش Spotify من راه پیدا کرده است. اکنون در ۳۰ سالگی و با سه فرزند، چیزی در مورد نگرش او در تمام آن آهنگ ها به من انگیزه می دهد که به حرکت ادامه دهم، علامت من را بگذار و هیچ فلک نگیری. و به عنوان یک بومی تگزاسی که هر تابستان به سفرهای خانوادگی خود در سراسر این ایالت عظیم عادت می‌کند، برخی از سرودهای عالی همیشه برای پنجره‌های پایین، افزایش صدا، و سفرهای جاده‌ای را نیز ارائه می‌کند. در هر روز هفته از آن حال و هوای نوستالژیک بوت-اسکوتین استفاده خواهم کرد.

Emily C. Laskowski، مدیر ویرایشگر

CD cover 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

آشپزی کراس اوور

با کمال تعجب، سال ۲۰۲۱ برای من سال سخت تری نسبت به سال ۲۰۲۰ بود، بنابراین امسال روی چیزهای کوچکی تمرکز کرده ام که باعث خوشحالی من می شود، مانند آشپزی. ماریون گراسبی یک آشپز تایلندی-استرالیایی و کارآفرین مواد غذایی است که به ویژه علاقه من را برانگیخته است. بخش های آشپزی او شامل دستور العمل های خانوادگی با تکنیک ها و ترفندهای ساده است. هر دستور پختی که امتحان کرده‌ام فوق‌العاده بوده است، و من عاشق تمام پیچش‌های منحصربه‌فرد او هستم – او سس سویا را به بولونیز خود اضافه می‌کند!

لورن کریگان، مدیر خلاق

Shania Twain 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

مورد علاقه های کتاب آشپزی

من شیرینی سیری ناپذیر پدرم را به ارث بردم. بیش از پنج سال پس از درگذشت او نتوانستم خودم را مجبور کنم چیزی بپزم. اما، خاطرات عشق او به شیرینی‌پزهای من، دوباره به من انگیزه می‌دهد تا کتاب‌های آشپزی مورد علاقه‌ام را پاک کنم، از مجموعه قدیمی‌ام از کتاب‌های آشپزی جولیا چایلد گرفته تا عناوین کتاب‌های آشپزی مدرن از America’s Test Kitchen، نیویورک تایمز و اینا گارتن. من حضور دلگرم‌کننده او را وقتی با بچه‌هایم شیرینی‌پزی می‌کنم احساس کرده‌ام و از ارضاء دندان‌های شیرین خود لذت می‌بریم!

ویرجینیا لو، مدیر ارشد تولید

AlwaysDeliciousCookbook KO 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

بحث علمی

دو سوال اخیراً برای من الهام بخش است: اول، آیا اعتقاد علم و تحقیق معنویت است؟ من در یک بحث کلاب هاوس در گروه رفتار انسانی درباره ملاقات علم با عرفان شرکت کردم و گیج شدم. دوم، سیاست یک دانشمند چه ربطی به جامعه دارد؟ در یک شخصیت مسلط: علم رادیکال و سیاست بی قرار جی بی اس هالدن در حال خواندن زندگی و دوران جذاب یک ژنتیک دان بریتانیایی-هندی هستم. /a> توسط سامانث سوبرامانیان.

شالینی سینگ، نویسنده، “Hearth”

IMG 1355 225x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

دو راه سرگرمی

Try Guys یک منبع دائمی الهام برای من هستند، به خصوص از دیدگاه کارآفرینی. از نظر موسیقی، “Sunrise” توسط Childish Gambino اخیراً تکرار شده است.

توری دانلپ، نویسنده، “فمینیسم مالی”

feeling isnpired 229x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

پادکست مایا شانکار

محتوای الهام بخش من در سال ۲۰۲۲ پادکست تغییر جزئی برنامه ها با میزبان مایا شانکار است. این نمایش داستان هایی در مورد تغییر از کسانی است که به دلیل شرایط غیرمعمول و گاه دشوار زندگی مجبور به تغییر برنامه A بودند. می پرسد: “من کی هستم بدون عنوان بزرگ یا اینکه دیگران فکر می کردند باید باشم؟” از آنجایی که با تغییرات زندگی خودم دست و پنجه نرم می کنم، با الهام از کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند که روی خود شرط بندی کنند، جهش های بزرگ ایمان انجام دهند و زندگی رویاهای خود را دنبال کنند.

Lottie L. Joiner، نویسنده، “Born for This”

try guys 300x169 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

این مقاله ابتدا در ژوئیه/ منتشر شد آگوست ۲۰۲۲ شماره از مجله SUCCESS.

maya shankar 300x300 - در اینجا چیزی است که الهام بخش زنان پشت مجله SUCCESS است
افتتاحیه مسئله زنان

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی