عمومیمقالات

در مسیر بهره وری بمانید

در مسیر بهره وری بمانید

تکنولوژی کار و اداره یک کسب و کار را از هر کجا ممکن می‌سازد—و میلیون‌ها کارگر ایالات متحده اتاقک‌های خود را بسته‌اند و به خانه بازگشته‌اند این کار را انجام دهند. اگرچه آنها با چالش هایی مانند رفت و آمد، جلسات و ساعات سخت خداحافظی کردند، وضعیت انفرادی ۱۰۰% خوب نیست: در تله های اتلاف وقت بیفتید که انرژی را تحلیل می برد و بهره وری را خراب می کند. در گزارش “۲۰۲۲ وضعیت کار از راه دور” بافر، ۲۱ درصد از شرکت کنندگان «مشکل در تمرکز» را یکی از مشکلاتشان با کار از راه دور گزارش کردند. بنابراین، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا در حین کار از خانه متمرکز بمانید؟

چگونه هنگام کار از خانه متمرکز بمانیم

ما از کارشناسان و کارآفرینان کار از خانه خواستیم تا در مورد مشکلات و راه حل های رایج بحث کنند.

با دوستان و خانواده مرزبندی کنید.

لیزا کانارک، یک کارشناس حرفه‌ای و حرفه‌ای مستقل در دالاس نویسنده و نویسنده، می‌گوید بسیاری از کارآفرینانی که از خانه به عنوان دفتر مرکزی خود استفاده می‌کنند، در این وضعیت تلخ شریک هستند: دوستان و خانواده کسب‌وکار شما را جدی نمی‌گیرند.

او می‌گوید: «وقتی اولین کسب‌وکار خانگی خود را شروع کردم، [مردم از من خواستند] در خانه‌هایشان منتظر افراد خدمات باشم. وقتی به این نکته اشاره کردم که با وجود اینکه در خانه هستم، اما همچنان کار می‌کنم، مرا جدی گرفتند.» نکته اولیه: باید به خوبی، اما محکم، تنظیم کنید مرزها.

هنگامی که از خانه کار می کنید، زمان تمرکز را در برنامه خود قرار دهید.

Elaine LaPersonerie، که شرکت او را اداره کرده است، روابط عمومی وینک، از خانه‌اش در شهر نیویورک برای بیش از ۲۰ سال، می‌گوید شما باید مغازه را باز و بسته کنید.

LaPersonerie می‌گوید: «وقتی از خانه کار می‌کنید، مغزتان به‌طور خودکار به شما می‌گوید که وقتی در خانه هستید، باید کار کنید. هر شب برای روز بعد، زمان راه اندازی و خاموشی را به خود اختصاص دهید. کامپیوتر خود را در پایان روز خاموش کنید، این کار باعث می‌شود نتوانید «یک کار دیگر» را انجام دهید.»

دبرا ام. کوهن، سرپرست تیم توسعه حق رای در Neighborly®، از این هم فراتر می رود—به شما پیشنهاد می کند روز کاری را به بخش هایی از زمان اختصاص داده شده به وظایف خاص تقسیم کنید. برای تمرکز بهتر هنگام کار از خانه کوهن توضیح می‌دهد: «افراد زمانی کارآمدتر کار می‌کنند که بدانند ساعت‌های محدودی برای انجام کاری دارند. «تقسیم کردن روز خود به دو تا سه ساعت از زمان اختصاص داده شده به تماس‌های مشتری، نوشتن، کارهای اداری و غیره به شما کمک می‌کند کارآمدتر کار کنید. تعیین کنید پربارترین ساعات شما چه زمانی است و بر اساس آن روز کاری خود را برنامه ریزی کنید.

می‌توانید این بلوک‌ها را در تقویم ایمیل خود علامت‌گذاری کنید—مثلاً Microsoft Outlook یا Google Calendar—بنابراین یادآورهایی برای توقف و شروع به شما ارسال می‌کند.

تله های زمانی کناری.

مهمترین زمان برای کارگران و کارآفرینان خانگی بررسی و پاسخ به ایمیل ها. اتلاف وقت بیشتر: رسانه های اجتماعی و وبگردی . آن صفحه فیس بوک را بررسی کنید، شروع به دنبال کردن چند موضوع جالب کنید و BOOM! 45 دقیقه ناپدید می شود. آن رستوران جدید را جستجو کنید تا برای جمعه شب رزرو کنید، از خواندن نظرات منحرف شوید و BOOM کنید! ۲۰ دقیقه تبخیر.

چگونه این تکانه ها را مهار می کنید؟ ماریانا ابید-مک دوگال، مالک رویاها در نوشتن اهداف، ابزارهای فراوانی که می‌توانند جلوی پرخاشگری شما را بگیرند. اگر در وب گردی یا بررسی فیس بوک حواس شما پرت شده است، از ابزارهای رایگان یا پولی مانند StayFocused از Google، آزادی یا ضد اجتماعی.

به خود استراحت دهید تا در حین کار از خانه تمرکز خود را حفظ کنید.

LaPersonerie معتقد است که گاهی اوقات انزوا می تواند استرس شما را بیشتر کند. برای مقابله با تنهایی، با دیگران تماس بگیرید برای یک استراحت حیاتی LaPersonerie می گوید: “شما باید میز خود را برای ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز ترک کنید تا خود را سرحال کنید.” «یک جلسه یا ناهار با دوستتان برنامه ریزی کنید، سگ را به پیاده روی ببرید، هر کاری را انجام دهید. فقط مطمئن شوید که خانه را ترک کنید!»

وقتی گیر کرده‌اید و نمی‌توانید به‌طور خود به خود با یک همسر در اتاقک طوفان فکری کنید، خرد متعارف به ما می‌گوید که از مشکل دور شویم. جایگزین دیگر این است که خون خود را بگیرید (و/یا آب میوه های خلاق) جاری است. سعی کنید با یک نوار ورزشی ورزش کنید، دراز و نشست انجام دهید، کمی پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید، یا برای یک تمرین سریع با دوستان یا یک کلاس ورزشی به باشگاه بروید.

کانارک همچنین این راه‌ها را به اشتراک می‌گذارد تا از رکود خلاص شوید و برگردید و تمرکز بیشتری روی کار از خانه داشته باشید:

  • لپ‌تاپ‌تان را جمع کنید و به کافی‌شاپ محلی‌تان بروید. شاید بودن در کنار دیگرانی که در حال کار هستند، انگیزه‌ای برای کار کردن در شما نیز باشد. شما حتی مجبور نیستید با کسی صحبت کنید. انرژی از کافی شاپ به تنهایی ممکن است جرقه بزند پیشرفتی است.
  • یک جلسه اسکایپ را برای چت تصویری با صاحب کسب و کار خانگی دیگر راه اندازی کنید. ایده ها را به اشتراک بگذارید، نظرات خود را بیان کنید و به یکدیگر انگیزه دهید تا به حرکت رو به جلو ادامه دهید.
  • یک صفحه از یادداشت های چسبناک بردارید تا ایده های خود را ثبت کنید. به یک دیوار خالی بروید و تا جایی که می توانید به ایده ها فکر کنید، آنها را روی یادداشت ها بنویسید و سپس آنها را روی دیوار بکوبید. . وقتی آنها را بررسی و اصلاح می کنید، ممکن است یک برنده پیدا کنید.
  • یک تابلوی چشم انداز ایجاد کنید که اهداف، رویاها و آرزوهای شما را نشان دهد. وقتی گیر کردید، از تابلو به عنوان استفاده کنید. یک نقشه راه برای ماندن در مسیر و بازگشت به کار.
  • دفتر خانه خود را دوباره مرتب کنید. میز خود را نزدیک پنجره یا دور از آن ببرید. گیاهان یا آثار هنری را برای روشن کردن فضا بیاورید. عکس های خانواده خود را اضافه کنید. دفتر خانه شما باید مکانی باشد که الهام بخش شما باشد.

این مقاله در می ۲۰۱۳ منتشر شده و به روز شده است. عکس جوزپ سوریا/ Shutterstock

d7e3bc4451855fd8a1de27e8469120ef?s=150&d=mp&r=g - در مسیر بهره وری بمانید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی