عمومی

در اینجا نحوه فوراً تشخیص اینکه آیا کسی بیشتر است، آمده است نگران اشتباه به نظر نرسیدن از آنچه هستی درست

در اینجا نحوه فوراً تشخیص اینکه آیا کسی بیشتر است، آمده است
نگران اشتباه به نظر نرسیدن از آنچه هستی
درست

هر بار این اتفاق می افتاد. هر زمان که مجبور بودیم از هماهنگ کننده کنترل تولید خود بپرسیم که آیا مواد از بخش تولیدی دیگر به موقع می رسد تا بتوانیم کار بعدی را شروع کنیم، او این کار را می کند.

“چگونه ممکن است؟” می پرسیدیم از آنجایی که ما از نظر بهره‌وری ارزیابی شدیم، آخرین چیزی که می‌خواستیم این بود که زمان را برای تنظیم یک کار تلف کنیم تا متوجه شویم نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم.

“خب، در حالی که ممکن است اشتباه کنم”، او می‌گفت، “فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که کار آماده شود.”

البته، ما متوجه شدیم که چرا او محافظت کرد. زمانی که «در زمان» مستلزم چند دقیقه است، پیش‌بینی دقیق تأخیرهای کوچک بالادست دشوار است.

به‌علاوه، او به وضوح احساس می‌کرد که مصونیت‌سازی داده است. او یک بیرون گفتن “مطمئنا” و بعد معلوم می شود که اشتباه می کند؟ پرتاب کردن «ممکن است» یا «می‌تواند» یا «احتمالاً»، یا استفاده از «فکر می‌کنم» به جای «مطمئنم»، از اعتبار او محافظت می‌کند، اگر مشخص شود اشتباه کرده است.

<. div class="standardText" readability="30.785046728972">

طبق مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۰ که در ژورنال روان‌شناسی تجربی منتشر شد، مصون‌سازی — با استفاده از کلماتی که موقعیتی را که ما اتخاذ می‌کنیم ملایم می‌کند — از شهرت شما محافظت نمی کند. هر چیزی را که می خواهید واجد شرایط کنید، اما اشتباه همچنان اشتباه است.

به عنوان محققان می نویسند:

ما پیشنهادها را بررسی می‌کنیم (آیا) سخنرانان می‌توانند با نگرش‌های پیشنهادی ضعیف‌تر (“من گمان می‌کنم که…”) و به اصطلاح پرچین‌های دوگانه (“ممکن است اشتباه می‌کنم، اما فکر می‌کنم…” از خود محافظت کنند. .

ما … شواهد روشنی برای اثر محافظتی پیدا نکردیم.

Hedging مضاعف باعث ایجاد دو اصلاح‌کننده می‌شود: مانند «فکر می‌کنم ممکن است». یا، “من گمان می کنم که او ممکن است.” (بعد از آن چند پوشش وجود دارد: «من فکر می‌کنم تا حدودی احتمال دارد که بتوانیم با خطر احتمالی پایان دادن به این سه ماهه تا حدی دور از پیش‌بینی‌ها مواجه شویم.» به من بگویید حداقل یک نفر را نمی‌شناسید که اینطور صحبت می‌کند. )

محققان دریافتند که هیچ مقدار پوششی از اعتبار شما محافظت نمی کند.

بنابراین چه کاری باید انجام دهید اگر نیاز به موضع گیری دارید، اما کاملا مطمئن نیستید؟

بگویید مطمئن نیستید، و سپس توضیح دهید که چرا مطمئن نیستید.

هماهنگ کننده کنترل تولید ما می تواند گفت: “ممکن است، اما من مطمئن نیستم. مطبوعات خاموش است، و آنها پیش بینی می کنند تا ۱۵ دقیقه دیگر اجرا شود. اگر این اتفاق بیفتد، شما خوب هستید. اما اگر بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد، یا باید خط را نگه دارید یا آن کار را رها کنید و بعداً آن را اجرا کنید.”

این پرچین نیست. این اطلاعات است: اطلاعاتی که با تبدیل “من فکر می کنم” به “در اینجا چیزی است که من کنم می دانم، از شهرت محافظت می کند.” سپس به افراد دیگر اجازه می‌دهد تا پیش‌بینی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود را براساس آنچه می‌دانند انجام دهند.

غذای آماده؟ پوشش ریسک را متوقف کنید. اگر چیزی را باور دارید، نگویید: «باور دارم». فقط آنچه را که اعتقاد داری بگو اگر چیزی فکر می کنید، نگویید: “من فکر می کنم”. فقط نظرت را بگو

از گفتن، “فکر می کنم باید ادامه دهیم” خودداری کنید. بگویید: “بیایید ادامه دهیم.” دیگر نگویید: «من گمان می‌کنم مشکلی وجود دارد که ممکن است از قلم افتاده باشیم.» بگویید، “ما چیزی را از دست داده ایم.”

و اگر مطمئن نیستید؟ مسئول بودن به این معنی نیست که باید همه پاسخ ها را داشته باشید. بگویید، «مطمئن نیستم»، توضیح دهید که چرا مطمئن نیستید، و سپس درخواست ورودی کنید.

خط پایین ? هدینگ باعث نمی شود کمتر اشتباه به نظر برسید. همچنین محافظت از اعتبار شما محافظت نمی کند.

تمام کاری که انجام می دهد این است که شما را کمتر قاطع تر می کند.

<. div class="standardText lastItem" readability="35">

این آخرین چیزی است که می‌خواهید وقتی به شدت احساس می‌کنید — بر اساس داده‌ها، تجربه، و تجزیه و تحلیل‌های متفکرانه – درست می‌گویید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی