عمومی

جونتین: دانستن ثروت واقعی کلیدی است آزادی

جونتین: دانستن ثروت واقعی کلیدی است
آزادی

آمریکا اولین سالگرد جدیدترین تعطیلات فدرال سالانه خود، ژوئن ۱۹ را جشن می گیرد، زیرا رئیس جمهور بایدن آن را به قانون تبدیل کرد. این تعطیلات، که یادآور رهایی آخرین بردگان کنفدراسیون در تگزاس در ۱۹ ژوئن ۱۸۶۵ است، بیش از دو سال پس از اعلامیه رهایی رئیس جمهور لینکلن، فرصتی جمعی برای تأمل در مشارکت ها و پیروزی های سیاهپوستان آمریکایی است که در ملت ما بافته شده است. تاریخ.

برای من، رهایی مترادف با چیزی است که به عنوان “ثروت واقعی” تعریف می کنم. ثروت اغلب با شرایط صرفاً پولی تعریف می شود، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. من به عنوان یک مشاور مالی، وظیفه خود را بر عهده گرفته ام که با افراد و خانواده هایی کار کنم که به دنبال ایجاد ثروت طولانی مدت و چند نسلی هستند که به آزادی آنها در شکل دادن به میراثی که می خواهند منجر شود.

هیچ زمانی بهتر از زمان حال برای انجام آن ماموریت وجود ندارد. بسیاری از آمارهای مربوط به شکاف بین ثروت خانوار سیاه پوست در رابطه با دیگران به خوبی شناخته شده است. این تفاوت‌ها باعث ایجاد فرصت‌های بزرگی می‌شوند که من می‌بینم. من مفتخرم که منابع و شبکه‌هایی را برای افراد و خانواده‌هایی که به آنها خدمت می‌کنم بیاورم.

کارآفرینی به‌عنوان مسیری به سوی برابری

مطمئناً، جنبه‌های زیادی در تاریخ نژادپرستی و تعصبات نهادی وجود دارد که محرک مهم این شکاف ثروت بوده است. در عین حال، تاریخ آمریکا مملو از داستان های معنادار خلق ثروت است که توسط کارآفرینی تقویت می شود. قبل از همه گیری، متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی [[add OK??]] 15.3 درصد از دارایی خود را در حقوق صاحبان سهام تجاری، با ارزش متوسط ​​۱۴۷,۰۰۰ دلار در اختیار داشتند.

در نظرسنجی فدرال رزرو در مورد امور مالی مصرف کننده در سال ۲۰۱۹، خانواده هایی که بالاترین دارایی خالص را دارند، احتمال بیشتری برای داشتن کسب و کار داشتند. با این حال، مطالعه‌ای از شرکت مشاوره مک کینزی نشان داد که سیاه‌پوستان آمریکایی نمی‌توانند به طور مساوی از مزایای مالکیت بهره ببرند – تنها ۵ درصد دارای سهام تجاری هستند، در مقایسه با ۱۵ درصد از همتایان سفیدپوست خود. این روحیه کارآفرینی باید فراتر از مرحله ایده باقی بماند و در طول سفر صاحب کسب و کار ادامه یابد.

نکته مهم، کارآفرینی فقط مختص جوانان نیست. فردی که به دنبال فرصت راه اندازی بعدی است. بسیاری از مشتریان صاحب کسب و کار ما کسب و کار خود را تنها پس از سال ها کار برای دیگران آغاز کردند. برای ایجاد یک کسب و کار عالی، زمان و انرژی زیادی صرف می شود. سرمایه مالی و اجتماعی، و همچنین ارتباطات استراتژیک با افراد دارای منابع، عناصر کلیدی دیگری هستند که به صاحبان مشاغل کمک می کنند تا به سمت جلو حرکت کنند. آنها پس از یادگیری تجارت خود و ایجاد یک شبکه، اغلب فرصتی برای برآورده کردن نیازهای بازار می دیدند و سپس جهش ضرب المثلی ایمان را به سمت مالکیت کسب و کار انجام می دادند. امروزه منابع زیادی برای کمک به کارآفرینان سیاهپوست نوپا و کسب و کارشان در دسترس است.

رهایی و مالکیت

فرای داشتن یک کسب و کار، ثروت می تواند از مالکیت سهام عمومی به دست بیاید. سهامداران می توانند به ایجاد تغییرات مثبت در مشاغل و جامعه ای که در آن فعالیت می کنند کمک کنند. طبق آمار اداره سرشماری ۲۰۱۹، خانوارهای سفیدپوست تقریباً دو برابر بیشتر از خانوارهای سیاه پوست (۳۴ درصد) سهام دارند (۶۱ درصد). ارزش خالص به شدت با مالکیت سهام عمومی مرتبط است. این رویکرد برای خلق ثروت بلند مدت است و موانع ورود کم است. جامعه سیاه پوست باید شروع به شناخت این ارزش کند و به جای مصرف گرایی، توجه خود را بر پس انداز و مالکیت سهام متمرکز کند.

ممکن است فرصتی باشد. در جامعه خودتان شما می توانید با دلارهای سرمایه گذاری خود تأثیر بگذارید. در گزارش اخیر «Invest to Advance» UBS، سرمایه‌گذاران سیاه‌پوست مورد بررسی گفتند که حمایت از جامعه‌شان بیشتر از سرمایه‌گذاران به‌طور کلی، آنها را هدایت می‌کند. بیش از ۶ نفر از هر ۱۰ نفر (۶۵ درصد) موافق بودند که خرج کردن دلارهای خود با کارآفرینان سیاه پوست مهم است. و از هر ۱۰ نفر تقریباً ۶ نفر (۵۹ درصد) معتقد بودند که کمک مالی به مؤسسات خیریه ای که جوامع سیاه پوست را پیشرفته می کنند بسیار مهم است. به همین ترتیب، می‌توانید دلارهای سرمایه‌گذاری خود را به کار بگیرید تا سطح بیشتری از تأثیر عادلانه، اجتماعی و پایدار را در جامعه سیاه‌پوستان و فراتر از آن تحت فشار قرار دهید.

ژوئن نشان دهنده آگاهی از آزادی است که همه آمریکایی ها از آن برخوردارند. ثروت قدرت انتخاب، شبکه های قوی و توانایی ارتقاء جوامع را ارائه می دهد. برای رسیدن به آن، مردم باید صدای خود را به گوش دیگران برسانند. مالک شوید. صاحب کسب و کار خود و شرکت های دولتی باشید که می توانند به ایجاد تغییرات مثبت کمک کنند. باشد که این تعطیلات همچنان یادآور سفری باشد که برای رسیدن به اینجا طی کرد و فرصت های فوق العاده ای که در پیش رو دارید. ژوئنت مبارک!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی