عمومی

آیا می خواهید فروش خود را بهبود بخشید؟ شروع به توجه بیشتر به نشانه های غیرکلامی

آیا می خواهید فروش خود را بهبود بخشید؟ شروع به توجه بیشتر به
نشانه های غیرکلامی

در تمام مدتی که در تجارت هستم، بستن معاملات همیشه یکی از سخت ترین جنبه ها بوده است. شما ممکن است الگویی را که من بارها تجربه کرده ام تشخیص دهید. ما یک رهبر و تیم فروش منو من کاملاً مطمئن خواهم بود که مشتری بسته می شود، و زمانی که ما در آستانه جشن باشیم، معامله از بین می رود. وقتی احساس می کنید همه کارها را درست انجام داده اید، فهمیدن اینکه برداشت شما اشتباه بوده است خسته کننده است.

راه حل طبیعی برای بسیاری از مشاغل این است که به ابزارهایی که استفاده می کنند نگاه کنند. محصولات فروش زیادی در بازار وجود دارد که انتخاب ارتقای فناوری خود می تواند وسوسه انگیز باشد. ما به طور قابل توجهی در محصولات فعال‌سازی فناوری مانند Sonero.AI سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، اما وضعیت سرسختانه ثابت مانده است. مهم نیست از چه چیزی استفاده می کنیم، به نظر می رسد برای تخمین بیش از حد احتمال بسته شدن معامله. بیشتر محصولات موجود در بازار می توانند اطلاعات بیشتری به ما بدهند، اما مسئله بیشتر به نحوه تفسیر داده هایی است که داریم.

این نیز یک مسئله فردی نیست، زیرا این یک ویژگی است که تقریباً در هر کسی که دیده ام دیده ام. در فروش کار کرده است. وقتی خودم در حال تماس هستم، در معرض همان خوش بینی بیش از حد هستم که جای خود را به ناامیدی می دهد.

این موضوع مدتی است که من را آزار می دهد، اما اخیراً با اوری زاکرمن گفتگو کردم که باعث شد بفهمم چه چیزی را از دست داده ام. او بنیانگذار Substrata است و در حال ساخت ابزارهای فروش مبتنی بر هوش مصنوعی است تا به ما در مورد همه سیگنال‌های اجتماعی که اشتباه تعبیر می‌کنیم کمک کند. تحقیقات او نشان می‌دهد که الگوی باور قراردادها قریب‌الوقوع‌تر از آنچه هستند، به این دلیل است که بسیاری از ما توانایی خود را برای خواندن نشانه‌های غیرکلامی توسعه نداده‌ایم و بیش از حد روی کلماتی که به جای آن گفته می‌شود تمرکز می‌کنیم.

یک راه خوب برای فکر کردن به این موضوع، ارتباط ضمنی در مقابل صریح است. یک مشتری بالقوه ممکن است هیچ یک از شک های خود را به صراحت بیان نکرده باشد، اما اگر بدانید به دنبال چه هستید، ممکن است نشانه های ضمنی وجود داشته باشد. وقتی بسیاری از ارتباطات ما اکنون آنلاین است، این کار حتی سخت تر می شود. به همین دلیل است که اوری معتقد است “رمزگشایی زیرمتن این ارتباطات برای موفقیت آنها ضروری است.”

تأثیر کسب‌وکار توانایی خواندن بهتر نشانه‌های غیرکلامی برای شرکت‌ها مهم است، صرف نظر از اینکه در چه مرحله‌ای هستند. سه مکانیسم وجود دارد که این امکان را فراهم می کند. اول، اگر سرنخ‌های بن‌بست سریع‌تر شناسایی شوند، می‌توان منابع فروش را به سرنخ‌های دیگر هدایت کرد و احتمال تکمیل آن‌ها را افزایش داد. ثانیاً، اگر شک و تردیدها به اندازه کافی زود برطرف شود، می توان ارتباطات را برای اطمینان بخشیدن به مشتری احتمالی برای بستن معامله تنظیم کرد. در نهایت، یک سرنخ که به اشتباه به عنوان ارزش تعقیب را ندارد، می‌تواند دوباره دسته‌بندی و هماهنگ شود.

برای آموزش خواندن نشانه های غیرکلامی و بهبود فروش خود، با اذعان به همه پیام ها شروع کنید دریافت خواهید کرد زیرمتن. وقتی عجله داریم، گرفتن یک تصمیم فوری می‌تواند آسان باشد، اما در نظر نگرفتن زمان برای زیر سوال بردن لحن اساسی پشت یک پیام می‌تواند به شما کمک کند تا نشانه‌های ظریف را سریع‌تر دریافت کنید.

برای تفسیر صحیح علائم، باید بتوانید روی تغییرات رفتار تمرکز کنید تا به سیگنال‌هایی که ارسال می‌شوند، زمینه را ببخشید. این خط پایه را زودتر تعیین کنید و سپس در گفتگوهای فروش آینده به آن مراجعه کنید. آیا به نظر می رسد که سرنخ بیشتر یا کمتر از آن تعاملات اولیه هیجان زده است؟

هنگامی که پیام‌های سرنخ را تجزیه و تحلیل می‌کنید تا آنچه را که برای چرخه شما نیاز دارند، بررسی کنید. برای جذاب ترین و غیرفعال ترین نشانه ها. آیا در تمام طول مدت به جلو خم می‌شدند، یا آنقدر مشغول چک کردن تلفنشان بودند که به حرف شما اهمیت نمی‌دادند؟ برای ایمیل، آیا آنها در حال انجام مراحل هستند یا برای بهبود رابطه شما تلاش می کنند؟

همچنین هنگام تلاش برای درک نشانه‌های غیرکلامی، تشخیص این موضوع بسیار مهم است. آیا می دانید که کسب و کار آنها در حال حاضر غرق شده است؟ اگر چنین است، پس لحن صریح ممکن است به هیچ وجه ربطی به شما یا میزان فروش شما نداشته باشد، مگر از عوامل استرس زا دیگر. این حتی ممکن است به این معنی باشد که آنها بیشتر احتمال دارد که محصول شما را بخرند تا مشکل خود را کاهش دهند. در سطح فردی، اگر می‌دانید که رابط شما یک فرزند خردسال دارد، ممکن است پیام‌های عبوس یا کوتاه به این دلیل باشد که آنها شب‌های بدی داشته‌اند.

این نکات می توانند شما را به جایی که می خواهید باشید نزدیک تر کنند، اما هنوز کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید. A.I. به سرعت در حال سازگاری است تا بتواند انسان را بهتر از خود انسان بخواند. ابزارهایی که از طرف ما بین خطوط می خوانند به بازار می آیند مانند Q. این محصول هوشمند ایمیل‌ها را فوراً اسکن می‌کند و یک لحن و سایر اطلاعات پشتیبانی را به آن اختصاص می‌دهد، که می‌تواند به یک متخصص فروش پرمشغله کمک کند تا طرز فکر هدف فروش را درک کند. این یک نقطه مرجع دوم برای تصمیم گیری به جای نظر نماینده فروش است که فشار را کاهش می دهد.

وجود دارد. نمونه های بیشتری از روش هایی هستند که A.I. می تواند در زمینه خواندن سیگنال های اجتماعی برای متخصصان فروش کمک کند. همچنین می‌توان از آن برای تشخیص تغییرات لحن در تماس‌ها استفاده کرد که می‌تواند احساس مشتری را نشان دهد. این می تواند به ویژه روشنگر باشد، زیرا غالباً متخصص فروش باید به جای توجه به لحن شنونده، بر آنچه باید بگوید تمرکز کند. در آینده، حتی ممکن است پس از فراخوانی Zoom سیگنال‌های زبان بدن، گزارش‌های ایجاد شده توسط A.I را ببینیم. این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است و دیدن تأثیر این ابزارها بر عموم مردم جالب خواهد بود.

کلید این است که برای استفاده از A.I. به عنوان راهی برای ارتقای حرفه ای های فروش نه جایگزینی آنها. همانطور که می دانید، لمس انسان می تواند در ایجاد یک رابطه بسیار مهم باشد، اما هوش مصنوعی فقط می تواند در تفسیر کمک کند.

مراحل اقدام

  1. دقت داشته باشید که ممکن است زیرمتنی برای یک پیام وجود داشته باشد؛

  2. یک خط مبنا را شناسایی کنید؛

  3. به دنبال نشانه های جذاب و غیرفعال باشید؛

  4. زمینه پادشاه است: آیا اتفاق دیگری وجود دارد که بتواند رفتار آنها را توضیح دهد؟ و

  ۵٫ ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش بیشتر توانایی خود کاوش کنید. برای خواندن نشانه ها.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی