عمومی

جنرال دلار کاری را انجام داد که هیچ شرکتی نباید انجام دهد. اکنون باید با عواقب آن زندگی کرد

جنرال دلار کاری را انجام داد که هیچ شرکتی نباید انجام دهد. اکنون
باید با عواقب آن زندگی کرد

ماه گذشته، یک مدیر فروشگاه جنرال دلار فلوریدا به نام مری گاندل، یک سری شش قسمتی TikTok به نام  “Retail Store Life Manager” که در آن شرایط کاری خود را در فروشگاه توضیح داد. او دوید.

به گفته او، ساعات کار کارمندان به شدت توسط شرکت محدود شده بود، که منجر به کار او یا کارمند دیگری شد که اغلب به تنهایی در شرکت کار می کرد. فروشگاه. محموله‌ها به‌طور غیرمنتظره‌ای رسید و بدون هیچ پرسنلی برای باز کردن بسته‌بندی‌ها، او به دلیل سیاست‌های شرکت مجبور شد جعبه‌ها را در راهروها روی هم بگذارد، قفسه‌های فروشگاه را مسدود کرده و منجر به شکایت مشتریان می‌شود.

ویدئوهای TikTok در فضای مجازی پخش شد و Dollar General او را اخراج کرد، حتی اگر چند ماه قبل به او اطلاع داده بود که در ۵ درصد از مدیران فروشگاه‌ها با عملکرد برتر قرار دارد. این تنها یکی از یک سری اشتباهاتی بود که شرکت را به مسیری بسیار ناراحت کننده سوق داد. گاندل در کانون توجه نیویورک تایمز ویژگی که هم برای ویدیوهای او و هم برای هشتگی که ایجاد کرد، نمایه بالاتری به ارمغان آورد، #PutInATicket، اشاره ای به آنچه که او می گوید پاسخ استاندارد شرکت در هنگام اطلاع از شرایط کاری نامناسب است.

دیگر مدیران فروشگاه و کارمندان Dollar General مطرح شده‌اند و آنچه گاندل درباره زندگی در Dollar General می‌گوید را تأیید می‌کند. گزارش شده است که او در حال مذاکره با وکلای دادگستری است و احتمال شکایت دسته جمعی را بررسی می کند. این رویداد ممکن است تلاش‌ها برای اتحادیه کردن مقداری دلار را احیا کرده باشد. مکان‌های عمومی، و حداقل برخی از کارمندان فروشگاه‌ها بنا به گزارش‌ها در حال برنامه‌ریزی برای خروج در روز دوشنبه هستند.

دلار جنرال احتمالاً این کار را نکرده است. نمی خواهم هیچ یک از این اتفاقات رخ دهد. و شاید می توانست از آنها جلوگیری کند، اگر فقط چند کار را متفاوت انجام می داد. در اینجا چند درس وجود دارد که هر رهبر می تواند بیاموزد.

۱٫ کارکنانی را که به مشکلات اشاره می‌کنند تنبیه نکنید.

“به پیام رسان شلیک نکنید” ممکن است مانند رهبری ۱۰۱ به نظر برسد، اما این امر انسانی است طبیعت با ساکت کردن یا تلاش برای ساکت کردن فردی که آن خبر را منتشر می کند، به اخبار بد واکنش نشان دهد. Dollar General به احتمال زیاد از نظر قانونی از حقوق خود برای اخراج گوندل برخوردار بود، به ویژه پس از ضبط ویدیویی در فروشگاه و ارسال آن به رسانه های اجتماعی. اما آیا این کار هوشمندانه ای بود؟ این شلیک مستقیماً به یک داستان بزرگ نیویورک تایمز منجر شد، توجه ویدئوهای TikTok او را افزایش داد و استفاده گسترده از #PutInATicket هشتگ که تا کنون بیش از ۲۳ میلیون بازدید در TikTok داشته است. اگر هدف Dollar General جلب توجه بیشتر به مشکلات موجود در فروشگاه های خود بود، پس ماموریت انجام شد. اگر می خواست از بحث عمومی درباره این موضوعات جلوگیری کند، به نظر می رسد رویکردش نتیجه معکوس داشته است. (دلار عمومی به درخواست نظر پاسخ نداد.)

۲٫ این اشتباه را نکنید که فرض کنید کارمندان چاره ای ندارند.

دلار جنرال تمایل دارد فروشگاه های خود را در جوامعی قرار دهد که دارای خدمات ضعیف هستند. قیمت های پایین به جذب مشتریان با منابع مالی محدود کمک می کند. این جوامع ممکن است در زمینه اشتغال جذاب، به ویژه برای کسانی که مدرک دانشگاهی ندارند، کمی ارائه دهند. یکی از مقامات اتحادیه به واشنگتن پست گفت که او بر این باور است که این زنجیره حق بیمه بالایی برای داشتن نیروی کار “به اراده” قائل است بنابراین می تواند هر زمان که بخواهد کارمندان را به هر دلیلی غیر از مواردی که توسط قانون فدرال محافظت می شود، مانند نژاد یا مذهب اخراج کند. در سال ۲۰۱۷، Dollar General در واقع یک فروشگاه کانکتیکات را که به اتحادیه رای داده بود، با استناد به “ارزیابی سودآوری آینده فروشگاه” بست.

اما این سیاست ها و رویه ها در زمانی ابداع شد که بیکاری بیشتر از امروز بود، و در دوران پیش از همه گیری که اکثر مردم به شرایط کاری کارکنان خط مقدم که با مردم در تعامل هستند توجه چندانی نداشتند. اکنون که آن کارگران به بقیه ما کمک کرده‌اند تا با خطر شدید سلامتی خود از همه‌گیری عبور کنیم، جامعه به آن مشاغل متفاوت از گذشته نگاه می‌کند.

در همین حال، پلت‌فرم‌هایی مانند TikTok، Reddit و تعداد بی‌شماری دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی به این معنی است که کارمندان بیش از حد کار در فروشگاه‌هایی که با اقلامی که آنقدر خسته‌اند که نمی‌توانند در قفسه‌ها بگذارند، کار می‌کنند، دیگر در ابهام کار نمی‌کنند. در این دنیای جدید، اتحاد یک انبار آمازون، که زمانی غیرممکن به نظر می‌رسید، اکنون به واقعیت تبدیل شده است. ممکن است دلار عمومی بعدی باشد، یا شاید هم نباشد. در هر صورت، زنجیره، مانند هر کارفرمای دیگری، باید با این دنیای جدید سازگار شود، یا با عواقب آن مواجه خواهد شد.

۳٫ مدیران را در موقعیت غیرممکن قرار ندهید.

یکی از چیزهایی که در این داستان بسیار چشمگیر است این است که قبل از ویدیوهای TikTok او گوندل در پنج درصد از ارزشمندترین مدیران فروشگاه این شرکت قرار داشت. اگرچه مدل کسب‌وکار زنجیره‌ای به پایین نگه‌داشتن تمام هزینه‌های آن تا حد امکان بستگی دارد، اما سالانه ۵۱۰۰۰ دلار به او پرداخت می‌کرد که بسیار بالاتر از درآمد متوسط ​​در تامپا است. شرکت باید از خود بپرسد چه چیزی یک کارمند مشتاق و با ارزش را به افشاگر TikTok تبدیل کرده است.

گوندل ظاهراً تنها جنرال دلاری نیست. مدیر فروشگاه تا احساس کند در موقعیت غیرممکنی قرار دارد. شخصی تصویری از یک یادداشت دست‌نویس به Reddit پست کرد، که گفت به یک درب عمومی دلاری وصل شده بود. در متن نوشته شده است: “این مکان یکشنبه (۲۲-۴-۲۴) بسته خواهد شد، زیرا مدیریت بیش از ۴۰ روز تعطیلی ندارد.”

این بسیار زیاد است، اما بخشی از یک الگوی بزرگتر است. حتی قبل از همه گیری، تحقیقات نشان داد که  مدیران میانی پرکارترین، پر استرس ترین و ناراضی ترین کارمندان در آمریکا بودند که بین تمایل مدیریت ارشد برای کاهش هزینه ها و افزایش کارایی و نیاز کارکنان به مشاغلی با حقوق مناسب با منابع کافی تحت فشار قرار گرفتند. و زمان مرخصی بدتر از همه، همه‌گیری و استعفای بزرگ آنها را بدتر کرده است، و مانند گاندل، مدیران میانی در سراسر کشور احساس می‌کنند که به نقطه شکست رسیده‌اند.

مخاطبان فزاینده ای از خوانندگان Inc.com وجود دارد که روزانه یک متن از من با یک چالش یا ایده مراقبت از خود یا انگیزشی دریافت می کنند. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوتنامه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت. بسیاری از مشترکین کارآفرینان یا رهبران تجاری هستند و تعداد شگفت انگیزی از کارآفرینان به این موضوع می گویند. من که آنها کسب و کار خود را پس از ناامیدی و فرسودگی در نقش مدیریت میانی تأسیس کردند. اگر مدیران میانی در سازمان خود دارید، وقت آن است که در نظر بگیرید چه چیزی از آنها خواسته می شود، و چه منابعی برای کمک به آنها در شغلشان عالی است. .

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com عبارتند از متعلق به خودشان، نه Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی