عمومی

آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید کسب و کار؟

آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
کسب و کار؟

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

FBA آمازون چیست؟ رسیدگی به بخش تحویل یک عملیات تجارت الکترونیک می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک یک کابوس باشد. بین تقلا برای تولید سرنخ، انبار کردن محصولات محبوب و تحقق سفارش‌های وب جدید، ماندن همیشه در توپ و میدان سخت‌تر می‌شود.

به همین دلیل است که کسب‌وکارهای کوچک تجارت الکترونیک بیشتر و بیشتر به تحقق توسط آمازون (FBA) روی می‌آورند.

فروش در آمازون

svg%3E - آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
کسب و کار؟>اگر در فضای خرده فروشی فعالیت می کنید و محصولات خود را در آمازون نمی فروشید (NASDAQ:AMZN)، احتمالاً ترفندی را از دست داده اید. در طول چند دهه گذشته، این سایت غول‌پیکر به عنوان پیشروترین خرده‌فروش الکترونیکی در جهان تبدیل شده است.

سال گذشته، بیش از ۱۰۷ میلیارد دلار فروش خالص تنها در ایالات متحده. و خوشبختانه برای صاحبان مشاغل کوچک، آمازون به شدت به جریان ثابتی از فروشندگان مستقل متکی است تا این سود را افزایش دهد.

اگر قبلاً برای تبدیل شدن به یک فروشنده در آمازون ثبت نام نکرده اید، کار ساده ای نیست. پلتفرم سایت به کاربران امکان می دهد تا از محدوده دسته بندی محصولات به منظور راه اندازی فروشگاه آنلاین خود بر اساس مجموعه ای از ساختارهای مختلف هزینه.

به عنوان مثال، طرح حرفه ای آمازون به کاربران اجازه می دهد تعداد نامحدودی از محصولات را با نرخ ثابت بفروشند. ۳۹٫۹۹ دلار در ماه — در حالی که طرح انفرادی برای هر محصول فروخته شده ۰٫۹۹ دلار از فروشندگان هزینه دریافت می کند.

هنگامی که همه شما به عنوان فروشنده آمازون راه اندازی شدید، همچنین این قدرت را خواهید داشت که فضای فروش خود را در سراسر جهان تبلیغ و تبلیغ کنید. سایت – اما اگر می‌خواهید کارایی آمازون خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید، ارزش بررسی FBA را دارد.

FBA آمازون چیست؟

svg%3E - آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
کسب و کار؟

سرویس FBA این پلتفرم ابزاری است که فروشندگان را قادر می‌سازد تا محصولات خود را به طور پیشگیرانه ارسال و ذخیره کنند. یکی از مراکز متعدد آمازون.

یعنی هر بار که مشتری چیزی از فروشگاه آمازون شما سفارش می‌دهد، این آمازون است که مراقب یافتن، بسته‌بندی، حمل و نقل و ارائه خدمات بعدی به مشتری برای آن محصول است.

>

شایان ذکر است که هزینه های دیگری درگیر است. آمازون عموماً هزینه ذخیره‌سازی موجودی را دریافت می‌کند – و بنابراین اگر محصولات شما به خوبی به فروش نمی‌رسند، این یک سربار دائمی خواهد بود.

اما برای بسیاری از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک، FBA روشی فوق‌العاده برای افزایش مقیاس بدون توجه به چنین هزینه‌هایی است. . بهترین از همه این است که سوار شدن بر روی آن بسیار آسان است و آن را امتحان کنید.

نحوه شروع استفاده از Fulfillment توسط Amazon

svg%3E - آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
کسب و کار؟

برای شروع استفاده از FBA، باید به عنوان فروشنده ثبت نام کنید. از آنجا، می‌توانید به سادگی FBA به حساب شما با کلیک یک دکمه.

وقتی FBA را به حساب خود اضافه کردید، باید لیست محصولات را در کاتالوگ آمازون ایجاد کنید. شما قبلا اگر قبلاً نرم‌افزار موجودی شرکت خود را با API آمازون ادغام کرده‌اید، می‌توانید این کار را یک‌بار یا به صورت انبوه انجام دهید.

معمولاً برای اینکه آمازون انجام محصول شما را مدیریت کند، معمولاً ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. اما همیشه ارزش این را دارد که تکالیف خود را قبل از ارسال بخشی از موجودی خود انجام دهید. آمازون یک ابزار مقایسه مفید در اینجا دارد که باید به شما کمک کند تا با استفاده از FBA چقدر هزینه کنید یا پس انداز کنید.

پس از فهرست کردن محصولات خود، زمان آن است که آنها را برای ارسال آنها آماده کنید. – آماده و ارسال آنها به آمازون. می‌توانید برنامه‌های حمل و نقل ایجاد کنید، گزینه‌های حمل شریک تخفیف را بررسی کنید و محموله‌های خود را به مراکز انجام آمازون به صورت آنلاین دنبال کنید.

از آنجا، می‌توانید عقب بنشینید و به آمازون اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد. غول وب تمام سفارشات فروشگاه FBA شما را از وب به انبار پر می کند بدون اینکه مجبور باشید انگشتی را بردارید.

مراحل شروع استفاده از Fulfillment توسط Amazon (FBA) توضیح
ثبت نام به عنوان فروشنده مرحله اولیه برای شروع استفاده از FBA.
FBA را به حساب خود اضافه کنید این را می توان با یک کلیک ساده انجام داد. ثبت نام کرده ام.
فهرست محصولات ایجاد کنید محصولات خود را در کاتالوگ آمازون فهرست کنید. در صورت ادغام با API آمازون، می‌توان این کار را به‌صورت تکی یا انبوه انجام داد.
هزینه را در نظر بگیرید. اثربخشی از ابزار مقایسه آمازون برای ارزیابی هزینه ها و مزایای FBA در مقابل رسیدگی به رضایت خود استفاده کنید.
محصولات را آماده و ارسال کنید محصولات را برای ارسال آماده دریافت کنید، برنامه های حمل و نقل ایجاد کنید و آنها را به آمازون ارسال کنید. مراکز برآورده سازی.
اجازه دهید آمازون به انجام امور رسیدگی کند هنگامی که محصولات در مراکز آمازون قرار می گیرند، تمام سفارشات مربوط به آن محصولات را بدون دخالت شما انجام می دهند.

نکته های آمازون FBA

  • قدرت آمازون را در خرده فروشی در آغوش بگیرید: آمازون به پیشروترین خرده فروش الکترونیکی در جهان تبدیل شده است. برای به حداکثر رساندن دید و فروش، فهرست کردن محصولات خود را در پلتفرم آنها در نظر بگیرید.
  • از برنامه های فروش آمازون استفاده کنید: انتخاب کنید ساختار کارمزد متناسب با کسب و کار شما. به عنوان مثال، طرح حرفه ای فروش نامحدود محصول را امکان پذیر می کند، در حالی که طرح انفرادی برای هر محصول فروخته شده هزینه دریافت می کند.
  • قبل از استفاده از FBA تکالیف خود را انجام دهید: در حالی که FBA سودمند است، همراه با آن است. هزینه‌ها، مانند هزینه‌های ذخیره‌سازی موجودی. ارزیابی اینکه آیا خدمات با مدل کسب و کار و گردش محصول شما مطابقت دارد یا خیر، ضروری است.
  • آگاه باشید و انعطاف پذیر باشید: همه کسب و کارها یکسان نیستند و در حالی که بسیاری از FBA سود می برند، ممکن است برای همه عالی نباشد همیشه بر اساس نیازهای کسب و کار و معیارهای عملکرد خود ارزیابی و تنظیم کنید.

خط پایین

svg%3E - آمازون FBA چیست و چگونه می توانید از آن برای تجارت الکترونیک خود استفاده کنید
کسب و کار؟

اگر یک کسب و کار کوچک و مستقل هستید که در هر نوع خرده فروشی فعالیت می کنید، سود زیادی ندارد. منطقی است که از پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند آمازون اجتناب کنید.

سودهای عظیم آمازون توسط فروشندگان مستقل هدایت می شود، و بنابراین سایت از شما می خواهد که موفق شوید. به همین دلیل است که ابتکار FBA آن چنین فرصت جذابی را برای کسب‌وکارهای کوچک موفقی ایجاد می‌کند که به دنبال شروع سریع‌تر مقیاس‌پذیری هستند.

اما مثل همیشه، شما باید تکالیف خود را انجام دهید. دو کسب و کار شبیه هم نیستند و FBA برای همه عالی نخواهد بود.

Amazon Tape عکس از طریق Shutterstock

واجد شرایط برای تخفیف، پیشنهادات ویژه و بیشتر با حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.


بیشتر در: آمازون
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی