عمومی

نکاتی برای تبدیل شهرت TikTok به معاملات تجاری

نکاتی برای تبدیل شهرت TikTok به معاملات تجاری

در چند سال گذشته، TikTok به ابزاری اساسی برای شرکت هایی تبدیل شده است که به دنبال رشد حضور آنلاین خود و جذب مشتریان جدید هستند.

اما پلتفرم ویدیوی اجتماعی فقط یک ابزار عالی برای مشاغل موجود نیست – بلکه یک سکوی پرشی عالی است برای کارآفرینان مشتاق مانند دیلان لمی. در ماه مه ۲۰۲۰، لمی در حین کار در Cold StoneCreamery در دیترویت، میشیگان، ساخت کوتاه «داستانی» و آموزش TikToks را آغاز کرد. یکی از اولین ویدیوهای او با عنوان “اولین روز شما در سنگ سرد” به مخاطبان آموزش داد. نحوه کار در زنجیره بستنی – و بیش از ۸ میلیون بازدید داشت. در عرض ۶۰ روز لمی اکانت خود را به بیش از ۱ میلیون دنبال کننده افزایش داد.

چیزی که به عنوان یک سرگرمی معمولی شروع شد به سرعت تکامل یافت و در پاییز ۲۰۲۱ لمی ۱٫۵ میلیون دلار از سرمایه گذار کریس جمع آوری کرد. کامیلو در ژوئیه ۲۰۲۲، بستنی فروشی خود در شهر نیویورک، Catch’n Ice Cream را افتتاح می کند. از زمان راه اندازی، Catch’n Ice Cream از پیش بینی ها فراتر رفته و هزاران توپ بستنی خود را در هفته فروخته است – برخی به مشتریانی که به سراسر کشور سفر کرده اند تا با Lemay ملاقات کنند و فروشگاه را تجربه کنند. Inc. با Lemay و سایر کارآفرینان صحبت کرد. برای دریافت بهترین نکات برای استفاده از پلتفرم برای ارائه به بازار و تبلیغ یک کسب‌وکار یا محصول.

محتوای مرتبط و قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید

Lemay همه را تشویق می‌کند که “شروع به ارسال محتوا در مورد چیزهایی که دوست دارید” کنند، زیرا هرگز نمی‌دانید چه زمانی موضوع خاصی ویروسی می‌شود– یا در نتیجه چه فرصت هایی ممکن است برای شما پیش بیاید. در ابتدا، لمی فکر می‌کرد که ویدیوهای Cold Stone او سرگرم‌کننده‌ای احمقانه هستند – چیزی که او را در طول قرنطینه مشغول نگه می‌دارد. اما از آنجایی که ویدیوهای او چندین میلیون بازدید به دست آورد، تصمیم گرفت این پلتفرم را مطالعه کند و یاد بگیرد که چگونه عمداً یک ویدیوی ویروسی ایجاد کند.

او دریافت که برای ویروسی شدن، به یک داستان عالی برای گفتن نیاز دارید – و هدفی برای گفتن آی تی. به عنوان مثال، یکی از اولین ویدیوهای ویروسی Lemay نشان داد که او یک کیک فارغ التحصیلی برای خواهرش پس از لغو مراسم او به دلیل بیماری همه گیر ایجاد می کند. لمی این را فرصتی برای به اشتراک گذاشتن داستانی دانست که بسیاری از دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشگاهی در سراسر کشور می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

به طور مشابه، مادلین ماچادو، استخدام‌کننده سابق در مایکروسافت، متا و لینکدین، در اوایل سال جاری شروع به ارسال TikToks کرد که به آنها توصیه‌های شغلی و نکاتی در مورد ساخت رزومه می‌دهد. وقتی تصمیم گرفت به TikTok متمایل شود و کسب و کار استخدام معکوس خود را راه اندازی کند – سرویسی که به نامزدها کمک می کند تا رزومه خود را اصلاح کنند و شغلی پیدا کنند – در کمتر از ۹۰ روز از ۵۰۰ دلار در ماه به ۲۵۰۰۰ دلار در ماه رسید. ماچادو، که در مسیر رسیدن به ۵۰۰۰۰۰ دلار در سال جاری است، می‌گوید که اکثر مشتریانش را از طریق TikTok دریافت می‌کند و توصیه می‌کند ۴ تا ۸ بار در روز پست کند.

یکی از اولین ویروس‌های ویدئوها مزایای کارمندان از راه دور در کارفرمای آن زمان او، متا را توضیح داد. این ویدیو در فضای مجازی پخش شد و به ۴۸۰۰۰۰ بازدید رسید و بلافاصله هجوم مردمی به او وارد شد که درخواست برقراری تماس یک به یک را داشتند. ماچادو با ارسال پاسخ های ویدئویی به سوالات رایج در بخش نظرات، شتاب را حفظ کرد. ویدیوهای بعدی او همگی ده ها هزار بازدید دریافت کردند. به‌علاوه، روندی که ماچادو متوجه شده است، هر ویدیویی است که شامل منابع، سؤالات مصاحبه یا وب‌سایتی است که مردم باید امتحان کنند، و همچنین ویدیوهایی که افراد می‌توانند ذخیره کنند و به آنها مراجعه کنند. مردم انگیزه بیشتری برای اشتراک‌گذاری این ویدیوها دارند و بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که این ویدیوها پخش شوند.

JT Barnett, بنیانگذار و مدیر عامل آژانس بازاریابی TikTok StrategyX مستقر در LA می‌گوید: «مهمترین معیار برای ادامه نمایش ویدیوهای شما به مخاطبان جدید، زمان تماشا است. اگر تصمیم به ذخیره یا اشتراک‌گذاری آن با دوستان کرده‌اید، ویدیو را انتخاب کرده‌اید – که هر دو نشان‌دهنده ارزشمند بودن محتوای شما هستند.”

چگونه TikTok را تبدیل کنیم موفقیت در معاملات تجاری

پرستون سئو در فروش شرکتی و فروش برنامه‌های ابری سازمانی برای Workday، یک نرم‌افزار مدیریت افراد، کار می‌کرد. شرکت مستقر در Pleasanton، کالیفرنیا. در ابتدای سال ۲۰۲۱، او شروع به ایجاد محتوای مرتبط با امور مالی در TikTok کرد تا به ۱۰۰ نفر کمک کند تا به آزادی مالی دست یابند. پس از ارسال یک توضیح A و جنون GameStop، حضور او در TikTok منفجر شد: این ویدیو ۲ میلیون بازدید داشت، و او می‌گوید، «عملاً یک شبه من از ۵۰۰۰ به نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده رسیدم.» سئو متوجه شد که مردم به این موضوع علاقه مند هستند و به ایجاد ویدیوهای مرتبط با موضوع ادامه داد. در عرض دو ماه و نیم، حساب کاربری او به یک میلیون فالوور افزایش یافت. در طول یک سال، او موفق شد کار خود را رها کند و به طور مداوم از طریق معاملات برند– با شرکت‌هایی مانند Fundrise و Morning Brew، پیوندهای وابسته، و فروش محصولات آموزشی خودش، ماهیانه ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد کسب کند.

استراتژی سئو ساده بود. او تاکید می کند که بسیاری از سازندگان این اشتباه را مرتکب می شوند که سعی می کنند خیلی سریع کسب درآمد کنند و در نهایت اعتماد مخاطبان خود را از دست می دهند. او توصیه می‌کند ابتدا بر روی ارائه هرچه بیشتر ارزش – به شکل آموزش یا سرگرمی – تا حد امکان تمرکز کنید تا اعتماد مخاطبان خود را ایجاد کنید. این به معنای انتخابی بودن در مورد مشارکت است. او همچنین اهمیت صرف وقت برای پاسخ دادن به سوالات افراد جامعه را برجسته می‌کند و توضیح می‌دهد که «هرچه زمان بیشتری را با مخاطبان خود سرمایه‌گذاری کنید، بازگشت سرمایه (ROI) بیشتر خواهد شد.

وقتی نوبت به سئو رسید تا محصول خود را راه اندازی کند، یک دوره آموزشی در زمینه سرمایه گذاری، به دلیل اعتمادی که با مخاطبان خود ایجاد کرده بود، موفقیت فوق العاده ای را تجربه کرد. . بیش از ۲۰۰۰ نفر به اولین وبینار او ملحق شدند که تقریباً ۱۲۵۰۰۰ دلار درآمد داشت.

سئو و ماچادو توصیه می کنند مکانی داشته باشید. برای هدایت ترافیک به — به طوری که وقتی ویدیویی دارید که عملکرد خوبی دارد، یک قیف برای جذب مشتریان بالقوه وجود دارد. آن‌ها از ابزارهای «link-in-bio» مانند Linktree و Beacons استفاده می‌کنند تا نشانی‌های اینترنتی قابل کلیک ایجاد کنند که به یک صفحه وب هدایت می‌شوند و به عنوان مرکزی برای همه محصولات یا خدمات شما عمل می‌کنند. به گفته Machado، “شما باید یک لیست ایمیل داشته باشید. چه برای یک خبرنامه رایگان، یک وبلاگ، یک سرویس یا هر چیز دیگری باشد، شما راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در خارج از پلت فرم می خواهید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی